Blog

10 Maj
0

“Taksa e shesht 9% është zotimi ynë”, Basha në Kuvendin Zgjedhor të degës nr. 5: Zgjidhjen e problemit të pronës, fuqizimin e rinisë

Kryetari i PD, Lulzim Basha, ka marrë pjesë në Kuvendin Zgjedhor të degës numër 5 në Tiranë. Në fjalën e tij Basha foli edhe për programin e PD që do të zyrtarizohet së shpejti, ku pjesë e tij do të jetë edhe zotimi për taksën e sheshtë 9%. Kreu i PD gjithashtu tha se prioritet do të jetë edhe dhënia fund e problemit të pronës, si dhe fuqizimin e rinisë shqiptare në politikë, në ekonomi dhe kudo tjetër.

 

“Kjo betejë nuk ka vend për nuanca, nuk bëhet thjesht dhe vetëm sa do të jetë niveli i taksës, sigurisht që taksa jonë do të jetë taksë e ulët. Do të jetë taksa e sheshtë 9%. Sigurisht që qeveria jonë do të jetë një qeveri që do të ketë synime të qarta politike. Dyfishimin, trefishimin, shumëfishimin e shtresës së mesme shqiptare. Dhenien fund problemit të pronës, fuqizimin e rinisë shqiptare në politikë, në ekonomi dhe kudo tjetër. Por megjithatë kryesorja dhe më e rëndësishmja është që ne qëndrojmë sot si e vetmja forcë politike e qartë, e prerë dhe fuqishëm për ato vlera, për ato parime, për ato procese që bëjnë dhe do të bëjnë diferencën midis një Shqipërie të nëpërkëmbur, një Shqipërie të përhumbur, një Shqipërie që zvarritet e plaket në çdo aspekt dhe një Shqipërie e cila ndërton në siguri dhe në mirëqenie të ardhmen e premtuar por akoma të pa arritur për shumicën dërrmuese të shqiptarëve. Dhe qëndrimet tona duhet t’ia bëjmë çdokujt se nuk janë qëndrime partriake, as interesa të ngushta politike, por janë e vetmja mburojë e interesit publik sot në Shqipëri” – tha Basha.

 

Basha, përsëriti edhe njëherë qëndrimin e PD në mbështetje të SPAK. Ai kërkoi edhe njëherë votimin e amendamenteve të propozuara në Kuvendin e Shqipërisë, pasi siç u shpreh, forcojnë më shumë institucionet e drejtësisë.

 

“I tillë është edhe qëndrimi ynë i pakushtëzuar në mbështetje të drejtësisë, në mbështetje të SPAK, sepse është qëndrimi në mbështetjete të shtetit të së drejtës. Prandaj Partia Demokratike, ka qëndruar dhe qëndron jo thjesht me fjalë, por me fakte si ato që ndodhen të depozituara në Kuvendin e Shqipërisë, për fuqizimin e SPAK-ut. Forcim dhe jo dhe jo dobësim të institucioneve të drejtësisë, fuqizim institucioneve të drejtësisë, inkurajim i drejtësisë për të luftuar dhëmbë për dhëmbë korrupsionin politik, pavarësisht prej ngjyrave, pavarësiht prej emrave, ky është qëndrim i prerë, mbështetja jonë për SPAK, për GJKKO, për BKH, për drejtësinë. Rekordet e korrupsionit janë arritur me këtë kryeministër, janë arritur me këtë qeveri. Tani të gjithë kemi kohë që flasim për korrupsionin, edhe ne edhe ata që flasin në emrin tonë e tundin flaumirn tonë, por jo të gjithë jemi njësoj. Nuk mund të jesh kundër korrupsionit ditën, e kundër SPAK-ut natën. Kjo nuk është vetëm paqartësi politike, kjo është vrastare për interesat e demokratëve sepse është e rrezikshme për interesin publik. Prandaj bashkë me propozimet tona në Parlament për të fuqizuar SPAK-un, ndodhet edhe propozimi tjetër për të hequr imunitetin parlamentar. Ky është një qëndrim pa ekuivok, ky është një qëndrim që ndan ditën nga nata, fjalët nga veprat” – u shpreh kreu i PD.

 

Kryedemokrati gjithashtu përësëriti nevojën urgjente për vettingun e politikanëve. Ai tha se vetëm vitin e shkuar dëmi ekonomik i shkaktuar nga zyrtarët e korruptuar kap vlerën e 2 miliardë eurove.

 

“2 miliardë euro, shifër e parrokshme për mendjen përllogaritet të jetë dëmi që zyrtarët e lartë shqiptarë i kanë shkaktuar vetëm vitin e kaluar, ose vitin paraardhës buxhetit të shtetit. Para korrupsioni të cilat janë investuar në masë të madhe në këtë ekonomi të dytë informale apo jashtë vendit. 2 miliardë euro janë baraz me buxhetin e Republikës së Kosovës. Buxheti i Policisë së Shtetit vërtitet tek 300 milionë euro në vit. Ndërsa zyrtarët e korruptuar shqiptar mes vetit kanë përvetësuar, vjedhur dhe investuar në skema të pastra të investimit të parave 7 herë më shumë, vetëm në një vit. Kjo është analiza, këto janë faktet, jo hartimet boshe. Që të luftosh korrupsionin, duhet ta shkulësh me themel këtë kancer në zemër të politikës ddhe për këtë ka vetëm një rrugë. Fshehin paratë e vjedhura të qytetarëve dhe na japin mend për luftën kundër korrupsionit. A ka derman për këtë? Sigurisht që ka, është e njëjta rrugë që duhet përshkuar për 200 e ca politikanët kryesor të vendit, vit pas viti duhet bërë vettingu u pasurisë së politikanëve, i lidhjeve të tyre të papërshtatshme, i pasurisë së rrethit të tyre familjar, të rrethit të tyre shoqëror, dhe për këtë Partia Demokratike, ne demokratët, grupi ynë parlamentar ka depozituar prej 6 nëntorit të vitit të kaluar ligjin për vettingun e politikanëve. Jo fjalë po akte konkrete” – tha më tej Basha.

Read More
10 Maj
0

Kuvendi nuk zbatoi vendimin e Gjykatës Kushtetuese për votën e diasporës, PD kallëzon në SPAK Lindita Nikollën

Partia Demokratike ka depozituar në SPAK një kallëzim për shpërdorim detyre, për kryetaren e Kuvendit, Lindita Nikolla.

Kallëzimi i PD, ka të bëjë me mos përmbushjen e detyrës së Kuvendit për të përmbushur detyrimin për zbatimin e vendimit të Gjykatës Kushtetuese për realizimin e votës së emigrantëve.

Pjesë nga padia e PD:

Mbi Kuvendin e Shqipërisë, në cilësinë e organit publik (palë ndërgjyqëse në atë gjykim) të ngarkuar drejpërdrejt me vendimin e Gjykatës Kushtetuese numër 38, datë 09.12.2022, rëndon detyrimi për zbatimin e këtij vendimi, brenda një afati 1 vjeçar nga data e hyrjes në fuqi të vetë vendimit (dita e fundit e përmbushjes së afatit 1 vjeçar daton më 12.01.2023)”
“Shkas fillestar i këtij kallëzimi, është fakti se Gjykata Kushtetuese, ka emetuar një vendim të saj, me numër 38 datë 09.12.2022. Në dispozitivin e këtij vendimi, në pikat 2 dhe 3. Gjykata ka vendosur: 2. Konstatimin e cenimit të së drejtës kushtetuese të votës së emigrantëve në zgjedhjet për Kuvendin, për shkak të boshllëkut ligjor. 3. Detyrimin e Kuvendit për plotësimin e boshllëkut ligjor brenda një viti. Kështu pra, rezulton se mbi Kuvendin e Shqipërisë, në cilësinë e organit publik (palë ndërgjyqëse në atë gjykim) të ngarkuar drejpërdrejt me vendimin e Gjykatës Kushtetuese numër 38, datë 09.12.2022, rëndon detyrimi për zbatimin e këtij vendimi, brenda një afati 1 vjeçar nga data e hyrjes në fuqi të vetë vendimit (dita e fundit e përmbushjes së afatit 1 vjeçar daton më 12.01.2023).
Për më shumë, detyrimi konsiston në “plotësimin e boshllëkut ligjor”, pra miratimi i rregullave normative shtesë, të rangut ligj, proces që sipas Kushtetutës është kompetencë eksluzive e Kuvendit të Shqipërisë.
Deri në datën e depozitimit të këtij kallzimi, në bazë të informacioneve publike, nuk rezulton që Kuvendi i Shqipërisë të ketë përmbushur detyrimin për zbatimin e vendimit të Gjykatës”, thuhet nder te tjera ne kallezim.

“Rezulton se mbi Kuvendin e Shqipërisë, në cilësinë e organit publik (palë ndërgjyqëse në atë gjykim) të ngarkuar drejpërdrejt me vendimin e Gjykatës Kushtetuese numër 38, datë 09.12.2022, rëndon detyrimi për zbatimin e këtij vendimi, brenda një afati 1 vjeçar nga data e hyrjes në fuqi të vetë vendimit (dita e fundit e përmbushjes së afatit 1 vjeçar daton më 12.01.2023). Për më shumë, detyrimi konsiston në “plotësimin e boshllëkut ligjor”, pra miratimi i rregullave normative shtesë, të rangut ligj, proces që sipas Kushtetutës është kompetencë eksluzive e Kuvendit të Shqipërisë. Deri në datën e depozitimit të këtij kallzimi, në bazë të informacioneve publike, nuk rezulton që Kuvendi i Shqipërisë të ketë përmbushur detyrimin për zbatimin e vendimit të Gjykatës.

 

 

 

Read More
09 Maj
0

Sekretari Ligjor i PD, Indrit Sefa: Mos u lodh kot të interpretosh përgjigjen e SPAK, është e qartë si drita e diellit

Sekretari për Çështjet Ligjore në PD, Indrit Sefa, i është përgjigjur opozitarëve që bashkuan votat me partinë socialiste për amnistinë penale. Sefa shprehet se të bësh diskutime me hile dhe marifete gjyhësore është cinizëm dhe të mohosh të vërtetën që është në sytë e të gjithëve.

 

Reagimi Sekretarit për Çështjet Ligjore në PD, Indrit Sefa:

 

Dëgjova me vëmëndje fjalimet me patos te një “opozitari” që u duartrokit me shumë dashuri dhe u falenderua publikisht nga Ulësiu dhe Pandeliu te PS-së. Dielli me shoshë nuk mbulohet. Diskutimi me hile dhe marifete gjuhësore ështe cinizëm dhe mohim i të vërtetës, pa turp dhe publikisht. Teknikat e sterholluara te interpretimit alogjik nuk bejne pune, perkundrazi tregojne sikletin e perballjes me te verteten. Mos u lodh kot të interpretosh përgjigjen e SPAK është e qartë si drita e diellit. PO mor PO kanë përfituar DERI TANI mbi 100 persona te denuar nga GJKKO:

Jane amnistuar te denuar me burgim dhe kane lene qeline menjehere.

Jane amnistuar te denuar qe iu eshte ulur denimi dhe do te dalin shpejt nga burgu.

Jane amnistuar te denuar me masa alternative (pezullim denimi dhe sherbim prove) dhe nuk do te permbushin asnje detyrim e nuk do te jene me ne mbikeqyrje nga Sherbimi i Proves dhe SPAK. URISTI i Ulsiut bën mirë të lexojë nenin 62 të Kodit Penal se këta që fali shpëtojnë nga zbatimi i vendimit te gjykatës.

Pitkini jurist për mos u lodhur shumë i them që ti drejtoj këto pyetje SPAK :

  1. Sa është numëri i veprave penale në proçedimet penale në hetim ose ende në gjykim që pushohen në zbatim të ligjit 33/2024 “Për dhënie Amnistie”? Ju lutem na i paraqisni në një tabelë përmbledhesë të gjithë emrat e individëve që përfitojnë nga zbatimi i ligjit 33/2024 “Për dhënie Amnistie”.

 

  1. Sa është numëri i personave që përfitojnë nga zbatimi i ligjit 33/2024 “Për dhënie Amnistie” të cilët janë dënuar me vendim të formës së prerë apo janë në hetim apo në gjykim për veprat penale të përcaktuara në Nenin 75/a pika a) të Kodit të Proçedurës Penale?

 

  1. Sa është numëri i personave që përfitojnë nga zbatimi i neni 5 të ligjit 33/2024 “Për dhënie Amnistie” për proçedimet e ndjekura nga struktura juaj? Ju lutëm na i paraqisni në një tabelë me emrat konkret, dënimet e dhëna nga Gjykata e Shkallës së Parë Kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar ose nga Gjykata e Apelit Kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar dhe sa dënim i ka mbetur për të vuajtur nga këta të dënuar?

 

Këto janë pyetjet që presin përgjigje, prisni dhe pak.

 

 

Read More
09 Maj
0

Basha i përgjigjet Manjës: Çdo shqetësim që ke çoje në Prokurori, ke 11 vite në pushtet

Nga salla e Kuvendit, kryetari i PD i është përgjigjur ministrit Manja, duke e sfiduar me argumente. Basha i kërkoi ministrt Manja që nëse kishte prova për rrugën Durrës-Kukës, ta çonte atë në Prokurori pasi ka 11 vite që është në qeveri. Kreu i PD gjithashtu i ktheu përgjigje ministrit të Drejtësisë edhe për 21 janari, duke i thënë se nuk ka pse të presin Strasburgun nëse duan të gjejnë drejtësi.

 

Më poshtë përgjigjja e kryetarit të PD, Lulzim Basha, për ministrin e Drejtësisë:

 

Nuk i kamë parë kurrë kaq aktivë, anëtarët e PS për të të mbrojtur Ulsi, kaq rëndë je. Dhe që je rëndë kuptohet sepse një njeri që nuk ka argumente merret me gjëra personale.  Pse merresh me atë punë? Ti merru me të vërtetat.

Ke hallin e Durrës Kukës, po ke 11 vjet në qeveri, coje ne prokurori. Ti gënjen, unë kam kërkuar heqjen e imunitetit këtu. I jam nënshtruar ndjekjes penale për 2 vjet dhe jam i gatshëm ti nënshtrohem, edhe për 40 të tjera. 21 janar? Po a nuk jeni ju që e vutë në fron sebepin e 21 janarit. Pse duhet të prisnit Strasburgun.

Apo e ka fjalën për aktin më të rëndë të NATO kur kryeministri i një vendi anëtar të NATO ka korruptuar një nga zytarët e lartë të inteligjencës amerikane, që sot e ke në burg, për komplotin që stisi me shefin tënd kundër rivalit për kryeministër. Këto janë të konsumuar. Ajo që ti nuk i thua dot shqiptarëve është pse i gënjeve bashkë me bashkëpunëtoret e tu kur amnistove të korruptuarit dhe vazhdon në ndjekje penale protestuesit. Përgjigja është e thjeshtë, ti dhe shefi jot jeni nona e korrupsionit.

Read More
09 Maj
0

Pjesa e dytë e fjalës së sekretarit të përgjithshëm dhe deputetit të PD, Enkelejd Alibeaj, në interpelancën me ministrin e Drejtësisë

PJESA E DYTË E FJALËS SË SEKRETARIT TË PËRGJITHSHËM DHE DEPUTETIT TË PD, ENKELEJD ALIBEAJ, NË INTERPELANCËN ME MINISTRIN E DREJTËSISË

 

Urime Ulsi, shoh një ndryshim të madh nga një muaj më parë. Së pari the këtu 8, 18, 20, të dënuar nga GJKKO, pra nuk është ashtu siç u betove para një muaji, paske liruar pra, 8, 18, 21, paske liruar pra.  8, 18, 26, e 46, e pra kjo ishte ajo pra se çfarë i shitët këtu publikut shqiptarë.

Së dyti, e vutë re apo jo, nuk mbajti asgjë për vete, e votuat ju, ta gëzoni 110, 116 deputetë sa të jeni këtë e keni peshqesh dhe kjo ishte produkti i bashkimit tuaj të madh një muaj më parë. A the dhe një gjë, po ta kishte miratuar në 2017-ën SPAK-u, ti nuk do e votoje? Nuk do e votoje Ulsi për një gjë të thjesht, ti do të ishte tek 313. E mban mend dosjen 184 të Dibrës, ti aty do ishe. Dhe pikërisht kjo është arsyeja që ti vjen këtu dhe bën pikërisht këtë gjë. Të thërret subkoshienca. Megjithatë siç thash në fillim nuk do të doja ta shndërroja këtë histori në një çështje shifrash. Shifrat dolën pra, urime BIRN-it, urime INA Medias, urime Anila Hoxha, gazetarë të cilët morën të dhënat dhe këto janë të dhëna të cilatë Ulsiu edhe pse ka qëndruar gjatë dje tërë natën për të studiuar, nuk kishte asgjë për të thënë përveç atyre emrave. Të bëj dhe një sqarim, ato emrat të cilat lexoi ishin emrat vetëm të atyre personave, subjekteve të dënuar nga GJKKO-ja, që u është ulur dënimi dh kanë dalë nga burgu.

Sa janë emrat dhe numrat e njerëzve të cilët kanë përfituar o 2 vite, o 1.5 vite por janë ende në burg sepse nuk mbaron dënimi i burgimit?

Sa është numri it ë dënuarve nga GJKKO dhe SPAK por që janë në një mënyrë tjetër siç është dënimi në shërbimin e provës? Dhe kuptoje ti Ministri i drejtësisë se çfarë do të thotë, shpjegoja shqiptarëve që edhe kur je në shërbim prove, ke një detyrim për të mos kryer vepra të tjera penale. Pse as nuk i the, pse as nuk i numërove?

The një gjë të vërtetë në fakt, që efekti i amnistisë vazhdon. Po, po vazhdon dhe unë kam kërkuar zyrtarisht nga SPAK të dhënat e do t’i marrë dhe do të kemi prap kohë për t’ua thënë publikut, për të kuptuar atë se çfarë është e vërteta. E vërteta që juve nuk e thatë sot dhe që ua shitët shqiptarëve para një muaji. Gënjeshtra e amnistisë e sapo miratuar që nuk do të shpëtonte të korruptuarit u shkëput pra si maska nga fytyra e Ulsiut dhe të 116-të atyre që e votuan, duke lënë të zhveshur të vërtetën. Prokuroria e Posaçme demaskoi qeveritarët duke bërë me dije se po 100 të dënuar nga GJKKO dhe SPAK përfituan nga ligji i amnistisë miratuar me consensus mes mazhorancës dhe opozitës në 4 prill. Pavarësisht premtimit të shumëpërsëritur se asnjë po asnjë i dënuar nga GJKKO nuk do të përfitojë nga kjo amnisti, drita e së vërtetës shpërtheu. Shpërtheu mes errësirës dhe mashtrimit shtetëror duke nxjerr në sipërfaqe një realitet të hishur dhe duke ngritur pikpyetje të mëdha dhe mesazhe të shumta. Mesazhi i parë amnistia e miratuar së fundmi shërbeu si një mesazh i qartë dhe i fuqishëm ndaj SPAK-ut, se kur ndjenja e kërcënimit nga ligji është e prekshme, barrierat politike, konkurrenca mes partive zbehen. Zbehen duke u zëvendësuar nga uniteti i papritur në mes të natës, 116 vota, amnistia pra thënë ndryshe, ishte një përpjekje për të demoralizuar dhe penguar zbatimin e ligjit, duke sinjalizuar se përpjekjet e SPAK për të luftuar korrupsionin në nivele të larta mund të minohen lehtësisht me vendime politike si ky këtu.

Mesazhi i dytë, tek ligji i amnistisë mund të lexohet një mesazh tjetër i rëndë, një thirrje për omerta, një kod i heshtjes mafioze duk u kërkuar të dënuarve dhe atyre nën hetim të mos bashkëpunojnë me drejtësinë dhe të mos rëfejnë. Kjo amnisti ishte në fakt edhe një porosi e këtij këtu mbrapa se pavarësisht presionit ligjor ose akuzave të SPAK-ut, mbrojtja politike është e sigurt. Pëshpërima që i çuat përmes amnistisë, ishte e thjesht durojeni presionin e drejtësië, mbajeni gojën mbyllur sepse vetëm pak kohë burg do bëni. Pak kohë burg do bëni dhe do dilni, me amnisti do t’ju lëshojmë.

Mesazhi i tretë, amnistia e maskuar si një akt faljeje e mëshire në fakt në thelb është një shfaqje e hipokrizisë që dërgon një mesazh të rëndë edhe ndaj partnerëtev ndërkombëtar të Shqipërisë. Si mund të pretendohet se po luftohet korrupsioni dhe po ndërtohet një shoqëri e drejtë kur të njëjtët individ që kanë minuar këto vlera, përfitojnë nga liria pa meritë. Ky veprim, amnistia pra, jo vetëm që është në kontrast me zotimet e trumbetuara për të përmbushur standardet europiane të drejtësisë, por gjithashtu tregon një mungesë të theksuar të koherencës mes fjalëve dhe të veprimeve të kastës politike duke lënë kështu një përshtypje dhe një zhgënjim dhe një dyshim në sytë e bashkësisë ndërkombëtare. Ky ishte mesazhi që i çuat të 116, partnerëve ndërkombëtarë.

Së katërti, mesazhi më i rëndë nga kjo amnisti shkon për viktimat dhe familjarët që kanë vuajtur nga kriminelët e liruar. Po si mundet, si mundet që Kuvendi i Shqipërisë t’i kthejë shpinën atyre që kanë kaluar netë pa gjumë  të mbushur me dhimbje, lot në kërkim të drejtësisë. Si mund të lejojë kjo elitë politike, këta 116 veta që zemrat e thyera të viktimeve marrin një goditje të re të papërgjegjshmërisë morale dhe padrejtësië të një vendimi të amnistisë.

Për vite me rradhë procesi i amnistisë është keqpërdorur si një mjet korruptiv për të shpëtuar individ që kanë shkelur ligjin duke minuar sistemin e rendit dhe drejtësisë. Për vite me rradhë, mediat, çdo javë nga mëngjesi, dreka, darka, kanë qenë të mbushura me lajme për krime të kryera nga kriminel recidivist të cilët kanë qenë të kapur dhe të dënuar më parë por nuk e kanë shlyer dënimin.

Së fundmi, nuk e di sa e vërtetë është, poi a lë dhe medias këtu, do të doja të përgënjeshtrohesha. Është raportuar se të dyshuar për vendosjen e bombës ndaj Gjykatësit të Shkodrës, gjyqtarit Sterkaj mund të jetë një nga personat që ka përfituar nga amnistia dhe që janë liruar nga burgu i Reçit dhe që mund të jetë dënuar në fakt nga ky gjyqtar. Porn ë fakt, fakt tjetër është i vërtetë dhe është akoma më qesharak, është flagrant. Rasti i skifterit të Korçës i cili vodhi një makinë në Korçë pa mbushur 12 orë pas lirimit nga amnistia që ju votuat.

Ka pafund raste ku siguria publike është cënuar nga këta protagonist të shkeljes së ligjit që janë dënuar më përpara, por nuk janë përballur me pasojat e plota të veprimeve të tyre. Ata janë liruar para kohe nga ndëshkimi i ligjit pa iu dhënë mundësia e duhur për të reflektuar si dhe për t’u penduar dhe distancuar nga veprat e krimit ëpo të korrupsionit që kanë kryer. Nuk mund të lejohet që recidivizmi të kthehet në një cikël të pafund. Këtë bëtë në fakt me amnistinë. Nuk mundet që të njëjtat duar që janë liruar sot, i liruat ju në fakt, nesër të godasin prap. Dikush do të thotë në një vend të zhvilluar demokratik, të dënuarit mund të lirohen vetëm pasi të ken shlyer detyrimin dhe pasi komisionet e specializuara japin gjykimin rast pas rasti. Të burgosurit e shqyrtuar të jenë riedukuar dhe të mos kenë asnjë simptonë që të përsërisin veprë e tyre kriminale.

 

Së pesti, çdo herë, po çdo herë që një kriminel lirohet pa mbaruar dënimin e tij të merituar, një polic, një prokuror, një gjyqtar, një gazetar denoncues, në fakt ndjekn se puna e tij është shkelur në çdo herë që një amnisti jepet pa meritë, forcat tona të rendit zoti ministër ndjennë se përpjekjet e tyre kurajoze janë çuar dëm me akt parlamenti, të zgjedhurve të popullit. Si mund të kërkojmë ne në një shoqëri, që të qëndrojnë ata në vijën e parë të luftës kundër krimit, kur parlamenti i Shqipërisë në rastin e parë i tradhëtoni.

Së gjashti, amnistia do të dërgojë një mesazh të rreszikshëm mbarë shoqorisë, ligjet mund të thyhen dhe përgjegjësia mund të shmanget. Me anë të amnistisë u hodh baltë mbi ndershmërinë e të gjithë atyre pak faktorëve që punojnë çdo ditë për të ndërtuar një vend më të mirë. Si mund të kërkojmë nga qytetarët të respektojnë ligjin kur ata shohin që ligji aplikohet në mënyrë selektive dhe që zyrtarët e korruptuar janë të pacenushëm për shkak të veladonit të mbrojtjes së politikës. Kur shohin se me një ngritje kartoni çohen dëm muaj e vite punë hetimore, procese gjyqësore të tejzgjatura për të vënë drejtësi.

Duke pasur parasysh situatën alarmante nga Kuvendi i Shqipërisë diçka tjetër pritej. Pritej krejt e kundërta e kësaj amnistie. Pritej që të sillej si gardiane e shoqërisë duke u siguruar që ata që janë dënuar për veprimet e tyre të përballen me pasojat e plota të veprimeve të tyre. Nga Parlamenti, pritet që të tregohet i pakompromis ndaj atyre që zgjdhin të futen në rrugën e krimit dhe të korrupsionit. Sepse çdo akt i tyre jo vetëm që dëmton individ specific, por minon të ardhmen e Shqipërisë duke e zhytur shoqërinë në dëshpërim e në largim.

Nga Parlamenti pra, priten faktikisht nisma që synojnë të shtojnë mbështetje dhe të përmirësojnë kushtet e punës për policët, prokurorët, për gjyqtarët, për SPAK që këta të fundit ballafaqohen përditë me rreziqet dhe ne duhet të bëjmë çmos që ata të kenë gjithçka që ju nevojitet për të qenë efikas në përmbushjen e detyrës.

Do të ishte e udhës që të ndërmerresin nisma për të zgjeruar kapacitete e institucioneve të vuajtes së dënimit. Çfarë arsye është kjo? Meqë skemi burgje, i nxjerrim jashtë. Ndërtojmë burgje, 1 burg 2 universitete. Ta bëjmë kështu që të dënuarit ta vuajnë deri ditën e fundit të tyre atë që është borxhi që kanë ndaj shoqërisë. E pra, kjo është ajo se çfarë Parlamenti do të duhej të bënte.

Në fakt ka dhe dy mesazhe të tjera që janë të fshehta dhe askush nuk ua thotë, përveçse një pjesë e jona. E keni me SPAK-un. E keni me SPAK-un dhe e keni me faktin që SPAK-u ka shkuar anës qafës së kryeministrit. Pikërisht tani amnistia. E mbajtët tre muaj amnistinë nga dhjetori në prill. Kat re muaj që si e si për t’i dhënë një mesazh SPAK-ut. Dhe cili do të ishte mesazhi, secili nga ju nuk i hapet bargu për 818 a 820 të dënuar. Tek e fundit 820 vota jut ë mazhorancës i bleni me lekë kur të doni, në mes të natës. Jo arsyeja reale për të cilën e miratuat është që doni të tregonit forcë. Cila ishte kjo forcë, 116 vota. Blloku, Fronti, Aleanca anti-SPAK. i treguat SPAK-ut, i treguat gjyqtarëve, prokuroëve, BKH-së, që këtu ka një forcë të madhe që me ligje s ii amnistisë, mund t’ua rrënojë të gjithë veprimtarinë që bëni. Ua tregoni ndërkombëtarevë pot ë doni ju, aleanca, fronti anti-SPAK. Kjo ishte ajo se çfarë ishte sinjali.

Sinjali i dytë, i lëmë të gjitha shifrat e 18, 26, e 46, u bën ë në fakt aq sac thotë dhe BIRN-i, saç thotë dhe SPAK dhe INA Media, apo Anila Hoxha. Ka një sinjal tjetër. Para disa ditësh një ministër i qeverisë, Blendi Gonxhe, ankohej se administrate e vet nuk firmoste më në tendera. Dhe ky ëshët efektiparandalues i drejtësisë së re. Efekti i drejtësisë penale  ka sa efekt parandalues ka dhe ky është meraku dhe hall ii vërtetë që qeveria e Ulsiut kishte sot. Me amnistinë u that ë gjithëve këtyre të cilët deri dje nuk firmosnin se kishin frikse se SPAK u shkonte dhe u kapte celularët, ka ndodhur që vazhdoni punën se amnistinë e kemi në dorë, standardin e vendosëm, nuk pyesim për GJKKO, do themi që u mbushën burgjet , ju lirojmë vidhni.

Kaq shpejt ecin këta, sa brenda muajit tregojnë se çfarë duan të bëjnë. Para 3 ditësh e tha, do të bëj një reformë Kushtetuese për të future duart në sistemin e drejtësisë. 110 vota dalin e teprojnëm sepse këtu fakti dhe nevoja është pikërisht për të hequr nga zgjedha e SPAK, pikërisht ministra, zëvendësministra, deputetë kryeministra. Kjo është e vërteta dhe kjo tradhton atë se çështë pakti i vërtetë anti-korrupsion

Read More
09 Maj
0

Fjala e sekretarit të përgjithshëm dhe deputetit të PD, Enkelejd Alibeaj, në interpelancën me Ministrin e Drejtësisë

 

FJALA E SEKRETARIT TË PËRGJITHSHËM DHE DEPUTETIT TË PD, ENKELEJD ALIBEAJ, NË INTERPELANCËN ME MINISTRIN E DREJTËSISË

 

Gëzuar ditën e Europës, të Europës të sundimit të ligjit, të Europës të demokracisë funksionale, të europës që mbron liritë dhe të drejtat e njeriut. Nuk ka më mirë sot ta fillosh me këtë interpelancë për të dhënë sqarime për publikun dhe për këdo tjetër se cilat ishin arsyet që në 4 prill, natën, 110 deputetëtë e disa bashkuan votat për të nxjerr të korruptuarit nga Burgum bashkuan votat për të lënë protestuesit në burg. E kam kërkuar këtë interpelancë me ministrin e Drejtësisë, se kështu e do rregullorja, duke qenë fare i ndërgjegjshëm që nuk është vetëm përgjegjësia e tij, është përgjegjësia është e këtij tjetrit. Në fakt e patë fare mirë se cila ishte përgjgejësia eale, me atë që patë se çfarë ndodhi dy ditë më parë. Unë nuk do të jap asnjë statistik nga ato të cilat mund të jenë pjesë e kerkesave, apo shpikjeve apo invencioneve politike, por i bazohem thjsht dhe vetëm asaj se çfarë media në këto 1 javë apo 2 javë menjëherë pas miratimit të amnistisë, mori në formë zyrtare.

Sipas të dhënave të bëra publike nga mediat, dhepo i them në respekt e në nder të tyre INA Media, BIRN, janë dz nga mediat më serioze të cilat i kanë marrë këto të dhëna dhe i kanë bërë publike. Sipas të dhënave të bëra publike, rezulton se nga ligji 33/ 2024, amnistia pra, kanë përfituar 40 të dënuar për ushtrim të ndikimit të paligjshëm të cilët përfitojnë falje dënimi, ndërsa 60 të tjerë të dënuar për vepra penale të korrupsionit, shkeljes së barazisë në tendera, apo shpërdorimi i dëtyrës, përfitojnë ulje dënimi. Zyrtarët që përfitojnë ulje dënimi, rezultojnë 16 fuksionarë publik të dënuar për korrupsion, 11 të tjerë të dënuar për shkelje të barazisë në tendera, 7 gjyqtarë, prokurorë të dënuar gjithashtu të dënuar për vepra penale të korrupsionit. Këta kanë dalë nga burgu ose kanë përfituar ulje dënimi.

Ajo se çfarë publiku është i interesuar të di, çfarë detyrimi moral dhe politik i këtij parlamenti bash për t’i shërbyer publikut, ishte përse?  Dhe përsenë do doja ta merrja si përgjigje nga përfaqësuesi i qeverisë nëse ka dinjitetin dhe merr kohë për t’i dhënë përgjigje këtyre pyetjeve:

Cilët ishin propozuesit e amendamendamenteve që u shqyrtuan dhe u miratuan në komisionin e ligjeve dhe në seancë plenare? Kujtoj këtu në komisionin e ligjeve u paraqitën disa amendamente, nga Ministria e Drejtësisë dhe asnjëri nuk i doli për zot.

Cilat kanë qenë arsyet se përse u sygjerua dhe u miratuan këto amendamente?

Cili ka qenë qëndrimi i Ministrisë së Drejtësisë në lidhje me këto amendamente?

A është kërkuar mendimi i institucioneve të drejtësisë, Këshillit të Lartë të Prokurorisë, Këshillit Gjyqësorë, SPAK-ut? Në lidhje me amendamentet e propozuara kujtoj këtu që një nga pyetjet e para që i kam bërë në seancat online në komisionin e ligjieve lidhur me amnistinë ministrit të Drejtësisë, ka qenë a e ka konsultuar versionin fillestar dhe përgjigjja ka qenë po.

Po amendamentet a u konsultuan me instititucionet e drejtësisë?

A është analizuar nga Ministria e Drejtësisë numri i personave që do të përfitonin nga amendamentet e propozuara dhe të miratuara?

A i janë përcjellë komisionit të ligjeve ose sancës të dhënat mbi numrin e përgjithshëm të personave që do të përfitonin nga drafti fillestar i projektligjit për amnistinë dhe nga amendamentet e miratuara? Kujtoj këtu që në mbledhjet e komisionit të ligjeve i kam kërkuar unë si anëtar i komisionit të ligjeve që të sillte listën e të gjithë të dënuarve që do mund të përfitonin nga amnistia dhe premtimi ishte po do ta sjell. Sot që flasim, si anëtar i komisionit të ligjeve, unë nuk e kam.

 

A është marrë informacion nga struktura e SPAK në lidhje me numrin e personave që do të përfitonin nga amendamentet e propozuara dhe të miratuara nga komisioni i ligjeve dhe të miratuara në seancë plenare?

Cilat kanë qenë këto të dhëna të përcjella nga ana e tyre nëse janë përcjell?

Sa ishte numri i përgjithshëm që përfituan nga amnistia e parashikuar nga Ministria e Drjtësisë në momentin e depozitimit të projektligjit në Kuvend?

Sa është numri i përgjithshëm që përfituan nga amnistia, pas miratimit të amnistisë?

Sa është numri i përfituesve nga amnistia të cilët janë hetuar nga SPAK apo dënuar nga GJKKO?

Sa ishte numri i përfituesve nga amnistia të cilët janë hetuar nga SPAK, dënuar nga GJKKO, parashikuar nga Ministria e Drejtësisë në momentin e depozitimit të projektligjit?

Sa ishte numri i përfituesve nga përjashtimi, ngandjekja penale parashikuar nga Ministria e Drejtësisë në momentin e depozitimit të projektligjit? Sa ishte kz umër, sa është ky numër pas miratimit të amnistisë?

Sa ishte numri i përfituesve nga ulja e dënimit, parashikuar nga Ministria e Drejtësisë në momentin e depozitimit të projektligjit në Kuvend?

Sa është numri i përfituesve nga ulja e dënimit pas miratimit të këtij ligji?

Unë nuk dua ta bëj këtë interpelancë një lojë të neveritshme shifrash dhe numrash sa kanë hyrë dhe sa kanë dalë. Arsyet e vërteta të miratimit të amendamenteve natën janë arsyeja politike ose do ta shfajësojë të gjithëve ju 110 deputetë që e miratuat amnistinë në atë kohë, ose do t’u ngarojë përfundimisht me një njollë të pashlyeshme. Sepse tashmë dihet fare mirë se cilat janë mesazhet e kësaj amnistie që iu dërguan publikut dhe jo vetëm publikut shqiptar. Por para se të tregoj se cilat janë këto mesazhe, dotë doja dhe do të jem sy e vesh për të parë se cilat janë përgjigjet e përfaqësuesit të qeverisë lidfhur me këto pyetje për të bërë dritë mbi atë që është një nga njollat më të errëta të veprimtarisë të këtij parlamenti. Kështu që pot ë pres Ulsi meqë ke qenë gjatë gjithë natës duke studiuar, po të pres që të japësh përgjigjet.

Read More
09 Maj
0

Kreu i PD, Durrës, Joni Myshketa: Në prag të sezonit veror, operatorët turistik ngrejnë shqetësime për mungesën e pastërtisë në ambientet e plazhit

Kryetari i degës së PD, Durrës, Joni Myshketa, shprehet se operatorët turistik në qytetin bregdetar ngrejnë shqetësime për mungesën e pastërtisë në ambientet e plazhit, për trafikun e rënduar dhe për parkimin e automjetve gjatë periudhës së verës.

Në një postim në Facebook, Myshketa shkruan se “është për të ardhur keq në një kohë kur pushteti mburret me sektorin e turizmit, ndërsa, nga ana tjetër, as qeveria qendrore as ajo lokale nuk japin kurrfarë kontributi apo nuk marrin asnjë masë për t’i ardhur në ndihmë mbarëvajtjes dhe zhvillimit të mëtejshëm të turizmit”.

 

Postimi i kryetarit të degës së PD, Durrës, Joni Myshketa:

 

Në prag të nisjes së sezonit, operatorët turistik në qytetin e Durrësit ngrejnë shqetësime për mungesën e pastërtisë në ambientet e plazhit, për trafikun e rënduar dhe për parkimin e automjetve gjatë periudhës së verës.

Këto janë vetëm një pjesë e shqetësimeve që hoteleri-turizmi përballet jo vetëm në Durrës, por në të gjithë Shqipërinë.

Është për të ardhur keq në një kohë kur pushteti mburret me sektorin e turizmit, ndërsa, nga ana tjetër, as qeveria qendrore as ajo lokale nuk japin kurrfarë kontributi apo nuk marrin asnjë masë për t’i ardhur në ndihmë mbarëvajtjes dhe zhvillimit të mëtejshëm të turizmit.

Përveçse propagandës, qeveria e Edi Ramës nuk ka asnjë strategji për përmirësimin e turizmit në vend, ndërsa Bashkia Durrës, përveç tarifave lokale që mbledh, nuk i përkthen ato në shërbime dhe në investime për taksapaguesit e saj.

Ashtu sikurse qytetarët e Durrësit duhet ta dinë që nga buxheti i taksave të tyre, Bashkia Durrës, pa i pyetur, pa u konsultuar dhe në kundërshtim me ligjin e Vetëqeverisjes Vendore, paguan nga taksapaguesit durrësak lekë për inceneratorin e Tiranës.

Kjo është një situatë abuzive dhe në kundërshtim flagrant me interesin e qytetarëve të Durrësit.

Ajo duhet të marrë fund sa më parë

Në emër të Partisë Demokratike të Shqipërisë, i bëjmë thirrje Bashkisë Durrës që t’u vijë në ndihmë operatorëve turistik, duke i dëgjuar kërkesat e tyre dhe duke kryer detyrën e saj funksionale, qoftë përsa i përket pastërtisë, qoftë për gjetjen e rrugëve dhe mënyrave alternative për përmirësim të trafikut apo për vendparkime në qytet.

Partia Demokratike e Shqipërisë e sheh sektorin e turizmit si të një rëndësie të veçantë, si një burim i rëndësishëm i ekonomisë vendase, ndaj ajo do të bëjë gjithçka për ta pasur atë ndër prioritetet e programit të saj qeverisës.

Do të fillojmë me një strategji të qartë për zhvillimin e turizmit, duke filluar me marrjen e të gjithë masave për t’i bërë shqetësimet e operatorëve, pjesë të programit tonë qeverisës.

 

Read More
08 Maj
0

Reagim i Partisë Demokratike lidhur me planin hetimor të Komisionit Hetimor për TIMS

Partia Demokratike, përmes sekretarit për marrëdhëniet me publikun, Edvin Kulluri, ka reaguar në lidhje me Komisionin Hetimor për sistemin TIMS. Kulluri shprehet se plani hetimor që u votua ditën e sotme edhe me votat e përfaqësuesve të “opozitës së pazareve”, është hartuar nga ekspertja e partisë socialiste dhe nuk  parashikon thirrjen për të dëshmuar të kryeministrit Edi Rama dhe ish-ministrit të Brendshëm, Sajmir Tahiri.

 

Reagimi i plotë i Sekretarit për Marrëdhëniet me Publikun në PD, Edvin Kulluri:

 

“Opozita e pazareve” miraton Planin Hetimor të ekspertes së propozuar nga PS, ku rezulton se Kryeministri dhe Ministri i Brendshem ne detyre i kohes, nuk do të thirren në Komisionin Hetimor për “TIMS”

Komisioni Hetimor për çështjen e të dhënave të sistemit TIMS ka votuar pas shumë orësh Planin Hetimor. Me votat edhe të përfaqësuesve të “opozitës se pazareve”, ku ben perjashtim deputeti Asllan Dogjani, është votuar Plani Hetimor i ekspertes së propozuar nga Partia Socialiste!

Ky Plan Hetimor nuk parashikon thirrjen për të dëshmuar të kryeministrit dhe ish-ministrit të Brendshëm. Po kështu ne nje akt te paprecedente nuk do të ketë ekspertim të vendit të ngjarjes e as nuk do të thirren ekspertë nga gjykata sikundër kishte propozuar opozita.

Në listën e dëshmitarëve janë një sërë zyrtarësh dhe ish-zyrtarësh që do të merren në pyetje nga Komisioni Hetimor. Por komisioni rezervon të drejtën në të ardhmen që nëse është e nevojshme të thërrasë edhe persona të tjerë për të dëshmuar.

Hiqet Rama nga thirrja pikerisht sic “urdheroi” dy dite me pare ne fjalimin e “Ali Babes qe s’di c’bejne 40 hajdutet”, e ne fakt s’ka inspektim. Ashtu si ne rastin e amnistise Manja-Bardhi ku e pesuan protestuesit e u liruan abuzuesit, seriah “opozita e pazareve” dorezohet ne prehrin e Rames!

Read More
08 Maj
0

VIDEO/ Agalliu: Siç e paralajmëroi PD, amnistia uli dënimin e të korruptuarve dhe përjashtoi protestuesit

Deputeti i PD, Arbi Agalliu, në një postim në Facebook, shkruan se PD e kishte paralajmëruar që në fillim që amnistia ishte pazari që liroi dhe uli dënimin e të korruptuarëve dhe përjashtoi protestuesit kundër korrupsionit.

 

Reagimi i plotë i deputetit të PD, Arbi Agalliu:

 

Siç e paralajmëroi prej fillimit PD, amnistia ishte pazari që liroi dhe uli dënimin e të korruptuarëve dhe përjashtoi protestuesit kundër korrupsionit.

Hallexhinjtë e halleve të përbashkëta, të cilët duan të kontrollojnë SPAK, i çuan mesazhin e parë përmes amnistisë “Ju dënoni, ne lirojmë”.

 

Read More
08 Maj
0

Alibeaj: Rezoluta e propozuar nga kryeministri Edi Rama, synon të pengojë SPAK-un dhe GJKKO-n në punën e tyre

FJALA E PLOTË E SEKRETARIT TË PËRGJITHSHËM TË PD, ENKELEJD ALIBEAJ, NË KONFERENCËN PËR MEDIAT

Besoj që arrini ta kuptoni se cili është argumenti për të cilin do të duhet të diskutoj me ju dhe nëpërmjet jush edhe me publikun. Janë disa ngjarje në fakt. Me thënë të drejtën nuk e kisha menduar që vetëm një muaj pas kalimit të amnistisë, gjërat të perceptonin kaq shpejt dhe të arrinim në atë se çfaarë parashikuam që një muaj më parë. Dhe ngjarja është ajo e djeshmja. Tashmë publiku është i njohur me një projektrezolutë nga ana e qeverisë që është hedhur në mejdanin e politikës. Dhe për të hedhur paksa dritë se çfarë përmban ajo rrezolutë, unë po përdor të njëjtën shprehje siç përdora këtu e një muaj më parë: djalli qëndron në detaje. Dhe kushdo nga mediat apo dhe nga publiku, ka durimin ta lexojë deri në fund atë rezolutë, do të kuptojë shumëçka mbi sinqeritetin, mbi vullnetin, mbi synimin diabolik që është fshehur në këtë rezolutë, do të arrijë kryeministri dhe qeveria më i korruptuar e këtij shteti. Për t’ua bërë të leht punën, së bashku edhe me ekspertët e PD, zotin Kthupi, kemi arritur të ekstraktojmë disa elementë tepër domethënës nga teksti i projektrezolutës dhe që përbëjnë në fakt edhe sintezën e saj.

Përshembull në pikën 7 të rezolutës thuhet se “palët angazhohen të garantojnë pakthyeshmërinë e reformës në drejtësi, konsolidimin e saj, rritjen e efiçencës së sistemit të drejtësisë, fuqizimin e pavarësisë dhe paanësisë së pushtetit gjyqësor. Nxitjen e cilësisë së sistemit të drejtësisë nëpërmjet forcimit të integritetit, llogari dhënies e transparencës”.

Me fjalë të tjera, kushdo kupton synimi i deklaruar tashmë aspakt i fshehur është, të ndërhyet në Reformën në Drejtësi. Të ndërhyhet nëpërmjet Parlamentit në korpusin legjislativ edhe strukturor të sistemit të drejtësisë. Nuk e fshehin në aspak, teksa në pikën 8 të rezolutës e thonë që për këtë synim duam të përdorim këtë mjet: “ngritja e një komisioni të posaçëm parlamentar, madje dhe të përhershëm që do të ketë si target të vet mirëqeverisjen, sundimin e ligjit, anti-korrupsionin, hartimin e një plani kombëtar veprimi”.

Kjo është ajo se çfarë dje është thënë dhe që ndoshta në sytë e publikut nuk është bërë aq e perceptueshme. Tani disa pyetje dalin të logjikshme, të thjeshta lidhur me këtë përmbajtje të kësaj rezolute, që është në fakt një veprim politik. Një veprim politik i cili nuk premton asgjë të mirë. Pyetja e parë është, kush? Kush e ka propozuar? Dhe të gjithë njerëzit e kuptojnë dhe publiku e kupton që është propozuar nga kryeministri më i korruptuar, i qeverisë më të korruptuar të këtij shteti që sot është objekti i hetimit të SPAK dhe GJKKO. Dhe këtu e shihni dhe besoj kushdo e kupton absurdin e madh, diferencën e madhe, përplasjen e madhe etiko, morale, politike po të doni ju. I hetuari kërkon të ndryshojë rregullat e atij që heton. Si do ta bëjë? – duke përfshirë në këtë rast edhe Kuvendin. Me një nismë politike e cila siç e thash më sipër e shkruar në rezolutë, kërkon, synon të godas sistemin e drejtësisë. Dhe kjo është pyetja e parë, dhe pyetja e parë që unë besoj rrëzon të gjithë sinqeritetin, nevojën e kësaj projektrrezolute.

Pyetja e dytë është akoma më e rëndë, pse tani? Pse pikërisht tani. Pse tani kur një zëvendëskryeministër është i hetuar dhe është në arrti. Pse tani kur një ministër i brendshëm është i dënuar? Pse tani kur një ministër tjetër është në hetim dhe pothuajse në gjykim për një nga çështjet më të rëndësishme. Bëhet fjalë për ministrin Beqja. Pse tani kur një ish ministër është në burg? Pse tani kur një ish deputetë është në burg për çështjen e inceneratorëve? Pse tani kur 5 drejtorë janë nën procedim? Pse tani kur kryebashkiaku i Tiranës, është duke frkuentuar SPAK-un? Pse tani kur i vetmi që ende nuk ka shkuar në dyert e SPAK-ut, është Edi Rama? Shikojeni avancimin që ka bërë drejtësia e re, SPAK-u. Hap pas hapi, me hapa të vegjël por të sigurt po ecën drejt majës së qeverisë më të korruptuar të këtij shteti. Po shkon tek kryeministri i korruptuar. Laku ka shkuar atje, tek ai. Dhe kjo është ndoshta përgjigjja e parë, pse tani.

Ka dhe një përgjigje tjetër pse tani, tani për shkakun se një muaj më parë Parlamenti, rreth 110 vota bën provën gjenerale të tyre se mund të ndërrmarin edhe iniciativa ligjore, reforma ligjore në rastin e amnistisë. Për amnistinë nesër kemi edhe një interpelancë të kërkuar nga PD, mbështetur në të dhënat që media ka dhënë. Në atë kohë, e them me mënyrë të sinqertë nuk e dija, thjesht kisha analizuar përmbajtjen e amnistisë. Kisha parashikuar pikërisht atë djallin e vogël që rrinte në detaje dhe detajet ishin që në një dispozitë të Kodit të Procedurës Penale, që bën pikërisht fjalë për SPAK-un, ishte hapur një dritare e vogël u quajt në atë moment, që mund të përfitonin edhe shumë të dënuar nga SPAK dhe GJKKO. E mbani mend përbetimet e ministrit të Drejtësië: “asnjë s’ka për të përfituar”, shumë shumë 2, 3 polic të vobekt në periferi të Shqipërisë. Media brenda një muaji, në një kohë shumë të shkurtër, ka raportuar pikërisht këtë gjë: nga SPAK 100, së paku 100 subjekte të dënuar nga binomi SPAK-GJKKO, të cilët kanë përfituar nga amnistia, ju është falur dënimi. Nga të cilët, gjithmonë sipas medias 40 të dënuar për ushtrim të ndikimit të paligjshëm, janë amnistuar. 60 të tjerë të dënuar për vepra penale të korrupsionit, shkeljet e barazisë në tendera, apo shpërdorim të tre. 7 gjyqtarë të dënuar për korrupsion, kanë përfituar nga amnistia.

Gjithsesi kjo është një çështje që është për t’u diskutuar jo vetëm nesër, sepse të jeni të sigurt nuk përfundon nesër. Sepse çështja e përfitimit të amnistisë është një proces që do të vazhdojë, por të paktën nesër do të kemi një sqarim nga përfaësuesi i qeverisë, ndryshe nga sa tha këtu e një muaj më parë që askush nuk do të përfitonte. Media e besueshme ka raportuar që jo vetëm kanë përfituar, por kanë përfituar një numër i madh. Dhe ju e kuptoni fare mirë se cili ishte dhe është sinjali që i jepet SPAK-ut, është i qartë tashmë: ju hetoni, ju gjykoni, ju i dënoni, 110 e ca deputetë, një front anti-SPAK i nxjerr nga burgu dhe u jep një sinjal dekurajimi SPAK-ut. Dhe jo vetëm kaq, se te efekti më i madh që SPAK-u ka dhënë deri më tani, kur them SPAK, SPAK dhe GJKKO, besoj më kuptoni, është efekti parandalues. E keni dëgjuar besoj madje dhe shumë ministra të qeverisë që thonë asnjë nga administrata sot nuk pranon të firmoset apo të marrë pjesë në procedura tenderash. Për shkak të frikës së SPAK-ut, të drejtësisë.

Dhe kjo është vlera më e madhe, aftësia parandaluese që sistemi i ri i drejtësisë ka. Parandalimin e veprave penale të korrupsionit. Gjithsesi, kjo është një çështje që do të diskutohet nesër. Çfarë është e rëndësishme, ishte më e madhe është fakti një muaj më parë një front i madh prej 110 deputetësh u bënë bashkë dhe i treguan kujtdo të madh dhe të vogël edhe SPAK-ut në këtë rast që ne jemi këtu, ne jemi këtu dhe mund të ndërmarrim edhe akte për të mbrojtur veten edhe kundër SPAK. Nuk vonoi shumë hapi i dytë i radhës ishte e djeshmja me këtë rezolutë apo projektrezolutë.

Pyetja e tretë, çfarë? Çfarë kërkojnë dhe duan të bëjnë me këtë projektrezolutë? Kërkojnë të synojnë ndonjë gjë e cila është shumë e rëndë dhe pse jo unë e them edhe tani që ka arritur të sjell një efekt. Vetia kryesore e drejtësië së re, përfaqësuar nga SPAK dhe GJKKO, është besueshmëria e publikut. Sot SPAK-u dhe GJKKO-ja, janë institucionet më të kuotuara në publikun shqiptar. Jo thjesht dhe vetëm për faktin që si kurrë më parë kanë ecur me procedime penale deri në ato maja kur drejtësia e mëparshme nuk arrinte dot, po për një veti tjetër, për një virtyt tjetër. Fakti që SPAK dhe GJKKO sot në shumicë dërrmuese në opinionin publik shihen si të distancuar nga politika, jashtë tutelës politike, jashtë kontrollit politik. Ky në fakt ishte dhe arsyeja kryesore se përse në 2016-ën u realizua Reforma në Drejtësi. Të krijohej një strukturë e organeve të drejtësiësë, që për shumë e shumë karakteristikave që do të duhej të kishte, e aftë profesionalisht, e pastër nga korrupsioni, nga krimi e me rradhë, të kishte një virtyt, të mos perceptohej, të ishte jo e jo, po as të mos perceptohej që ishte nën kontrollin e politikës. Kjo është arsyeja thelbësore se përse SPAK sot në sytë e publikut shihet si organ i cili ka këtë mbështetje në publik.

Çfarë kërkohet të bëhet me këtë rezolutë? Që Parlamenti, që 110 e ca deputetë, ky fronti i madh ka në dorë ku të dojë po t’i shkrepi në mendje që mund të ndërmarri iniciativa ligjore dhe të ndyërhy në sistemin e drejtësisë. Cili është sinjali që duhet t’i çohet publikut? Që SPAK-u, drejtësia e re, GJKKO-ja nuk na qenkërkan të imunizuar nga ndërhyrja dhe influenca politike. E mbani mend atë se çfarë kryeministri më i korruptuar i këtij vendi thoshte 3, 4 muaj më parë: “që drejtësia e re është produkt i PS”. Duke iu lëshuar dhe përcjell publikut pikërisht këtë mesazh, që është produkt politik. Në fakt, drejtësia e re nuk është produkt politik. Nuk duhet të jetë produkt politik, s’duhet të perceptohet si produkt politik sepse politika është në fakt preja, gjahu. Me këtë që ka bërë ka synuar pikërisht këtë gjë, e bashkë me të kërkon t’i heq tullën më të rëndësishme themeleve të SPAK-ut, tullën e pavarësisë. Në qoftë se SPAK-u, kjo ngrehinë Kushtetuese ligjore që sot gëzon besimin e publikut, nëse sot vihet nën presioni, tutelën, ndërhyrjen qoftë edhe me ligje të parlamentit, e humb pavarësinë e vet.

Së treti, çfarë do të arrijë? Dhe kjo është më e rëndë, ka vendosur në pikpyetje suksesin e reformës në drejtësi. Pra kemi arritur dje, kjo pjesë e politikës, qeveria me hedhjen në mejdanin politik dhe publik, të nevojës për të bërë ndryshime edhe në SPAK, edhe te reforma në drejtësi. Praktikisht ka thënë që reforma në drejtësi sipas atij, nuk është performante, nuk është e sukseshme. Cila është arsyeja që sot, tani do të duhet të hidhte këtë dorashkë politike në mes të Parlamentit.

Pyetja tjetër është si? Si do ta bëjë dhe nuk e fshehin fare. Nuk e fshehin fare, sigurisht buron forca mesa duket që janë një front anti-SPAK prej 110 deputetësh. Shumicë edhe Kushtetuese madje, siç e thotë zoti Kthupi dhe kërkojnë të ndërtojnë një mekanizëm kontrolli nëpërmjet një komisioni parlamentar të posaçëm dhe të përhershëm. Është ajo gjë që nga kjo sallë, nga kjo tavolinë, kryetari i PD, Lulzim Basha e ka thënë që në janar dhe që në atë kohë shumëkush nuk është se e mori me shumë seriozitet. Si ka mundësi, si mund të thyhej tabuja e Reformës në Drejtësi. E pra ja, me një komision parlamentar, një komision politik i cili do t’i bëjë hije punës së SPAK-ut në mënyrë paralele gjatë gjithë kohës. Do ta markojnë, do ta eklipsojnë.

E fundit, cili do të ishte qëndrimi që në fakt politika do të duhet të mbajë ndaj sistemit të dretësiësë dhe në fakt atë që Partia Demokratike ka mbajtur. Qëndrimi i mbajtur që në 2016-ën. Qëndrimi politik që në 2016-2n. Do të ndërtojmë një sistem drejtësie i cili të jetë imun nga ndërhyrja politike dhe që politika nga ana tjetër t’i mbajë duart larg nga drejtësia. Sot e vetmja gjë që mund të bëhet dhe që ka sens të bëhet, që nga njëra anë të tregojë mbështetje për SPAK-un, që puna e SPAK-ut të eci e papenguar, nga ana tjetër të tregojë edhe vet frnimin e politikës nëse është e sinqert. Është vetëm një gjë: politika do të duhet thjesht dhe vetëm të plotësojë kërkesat që SPAK ka, atë që ka bërë PD para disa ditësh. Duke paraqitur amendamente në Parlament, qoftë për burime njerëzore, qoftë me mbështetje financiare, qoftë për çështjet e statusit. Vini re, kërkesa që vijnë dhe që burojnë nga organet e drejtësisë, jo çfarë i shpik në mendje, mendjet e sëmura dhe të frikësuara të politikës, të qeverisë dhe të kryeministrit. Kështu rritet e mbështetet dhe respektohet Reforma në Drejtësi dhe SPAK. Çfarë duhet të bëjë politika, të heq çfarëdolloj pengese që ka ngelur nga e shkuara atëherë kur drejtësia i kishte duart e lidhura, të heq imunitetin, siç dhe ne e kemi depozituar. Si ndihmohet SPAK-u meqë objekti kryesor i SPAK është lufta kundër korrupsionit dhe korrupsionin kryesor ëe bëjnë rangjet më të larta të politikës, qeveria, parlamenti po të doni ju? Të bëjnë vettingun në politik. Siç e kemi propozuar që një institucion tjetër, jo SPAK, një institucion tjetër ILDKPI-ja, meqë ka dhe detyrë funksionale të shndërrohet e të marrë, të fokusohet në punë të tjera, edhe tek vettingu i 200 e ca politikanëve, duke lehtësuar e duke përshpejtuar luftën ndaj korrupsionit.

Kjo pra është leximi i lëvizjes së djeshme të kryeministrit më të korruptuar, i qeverisë më të korruptuar të këtij shteti që ka hedhur sot si një sfidë ndaj publikut apo ndaj opozitës. Ky është qëndrimi i Partisë Demokratike që kemi mbajtur, mbajmë e do të mbajmë.

Faleminderit!

Read More