Blog

03 Pri
0

Fjala e plotë e kryetarit të Partisë Demokratike, Lulzim Basha, në konferencën me gazetarët

 

FJALA E PLOTË E KRYETARIT TË PARTISË DEMOKRATIKE, LULZIM BASHA, NË KONFERENCËN ME GAZETARËT

 

Mirë se vini në këtë konferencë për shtyp një ditë para seancës së radhës, ku kam dy çështje kryesore për të parashtruar. E para, ndodhemi para një përpjekje sa absurde aq edhe tinëzare për të ndërtuar struktura paralele. Me të njëjtin zell siç ndërtohen dhe financohen strukturatparalele në veri të Kosovës. Por është e pakuptueshme kur kjo ndodh në një vend i cili ka detyrime të qarta të veprojë, detyrime të cilat nuk po i zbaton, detyrime karshi qytetarëve të vet, detyrime karshi aleatëve të vet, detyrime ndaj të sotmes dhe të nesërmes së vendit, detyrime ndaj sigurisë kombëtare. Struktura e parë paralele që është paalajmëruar që në janar është një komision monitorimi për SPAK-un. Ka ngritur sërish kokë kjo ide mbrëmjen apo ditën e djeshme dhe vazhdon të qarkullojë me kokëfortësi si një përpjekje absurd anti-kushteuese, për të vendosur nën kontroll politikë të vetmen instancë e cila duket se është pjesërisht jashtë kontrollit të qeverisë. E kanë barë në një mënyrë tinëzare, e kanë hedhur njëherë poshtë rogozit, e pastaj janë përpjekur ta zhbëjnë, është tërhequr lajmi nga disa portale, ka mbetur në disa të tjera. Dua të përsëris edhe një herë në mënyrë të qartë dhe të prerë që Partia Demokratike qëndron fuqimisht kundër çdo përpjekje të kësaj mazhorance, me çfarëdo lloj aleatësh të fshehur apo jo, në Pazar apo jo për të filluar presionet e hapura institucionale kundër SPAK-ut.

Kushtetuta e Shqipërisë është e qartë, roli Parlamentit është i qartë, instrumentet Kushtetuese për të garantuar pavarësinë por edhe balancën e institucioneve janë po kështu qartësisht të përcaktuara në Kushtetutë dhe në ligje. Krijimi i një instance, e një instrumenti të ashtuquajtur “monitorimi të institucioneve të drejtësisë” e në veçanti ndaj Strukturës së Posaçme Anti-Korrupsion, është për ne i papranueshëm. Sikundër jam i bindur që kjo është një ndjesi, ky është një qëndrim që ndahet nga shumica dërrmuese e shqiptarëve të cilët kanë pritshmëri të larta ndaj SPAK-ut, në veçanti luftën kundër korrupsionit galopant që po thyen çdo rekordnë këtë qeverisje. Ndaj, ana tjetër e kësaj medaljeje është qartësisht paniku, ndërkohë që SPAK ka filluar të jap rezultatet e para në raport me figurat e pushtetshme të kësaj mazhorance qoftë në nivel qëndror, siç janë ish zëvendëskryeministri dhe ministrat e tjerë, qoftë në nivel në lokal siç është në bllok administrata e Bashkisë së Tiranës dhe padiskutim dhe i pari i BAshkisë së Tiranës. Inkurajimi për punën e SPAK-ut është i plotë nga ana jonë. Mbështetja për SPAK-un është i pakusht. Sikundër është i pakusht kundërshtimi për ndërtimin e një structure paralele për t’iu mbivendosur funksioneve normale që Parlamenti ka nën Kushtetutë dhe ligj me qëllim presionin ndaj SPAK, apo Byrosë Kombëtare të Hetimeve, apo Gjykatës Kundër Korupsionit dhe Krimit të Organizuar.

E nis me këtë për t’i dhënë një mesazh të qartë atij, apo atyre që në bashkëpunim të fshehtë apo të hapur qëndrojnë pas kësaj. Partia Demokratike nuk e ka humbur vigjilencën ndaj këtij plani diabolic që ka qëllime të godasë shpresën e vetme të shqiptarëve për t’i dhënë fund pandëshkueshmërisë dhe për të filluar një kulturë të re të barazisë para ligjit të të gjithëve.

Strukturë paralalele ndërkohë në Parlament për të zëvendësuar Komisionin Bipartizan të Reformës Zgjedhore. Një strukturë memece, sekrete, e paaksesueshme nga media. Ndërkohë që ka hyrë prilli dhe efektivisht kemi më pak se dy muaj kohë nga nisja e fushatës për zgjedhjet e ardhshme parlamentare nëse ato mbahen në afatet e përcaktuara të kodit zgjedhor, pas pazarit mes palëve për të prishur Komisionin e Reformës Zgjedhore, nuk ka asnjë transparencë në raport me arritjet e deritanishme. Përkundrazi ka një strukturë paralele që duket qartë se misiontë vetëm ka çuarjen deri në fund të pazarit, që do të thotë mbajtjen në fuqi të marrëveshjes famëkeqe të Kushtetutës së 2008-ës dhe një komplot kundër votës së shqiptarëve, duke u mohuar shqiptarëve listat e hapura, duke u mohuar çdo debat, e lë më të riparim të shkeljes flagrante të Kushtetutës me pabarazinë e votës. Duke fundosur shpresat e shqiptarëve jashtë vendit për tëmarrë pjesë aktivisht në demokracinë shqiptare dhe duke skaduar me qëllim ditë pas dite afatet për votimin elektronik dhe numërimin elektronik.
Këto janë dy struktura të qarta paralele të cilat janë produkt i pazareve të nëndheshme dhe që janë prodfukt i shërbimit të verbër të interesave të Edi Ramës dhe i çdokujt që me lakun në fyt apo me shpresa të reme bën patericën e Edi Ramës, por janë kundër inetersave të shqiptarëve. Jo vetëm interesave të demokratëve, por kundër dhe të interesave të shqiptarëve.

E treta pastaj është thagma e sotme me të ashtuquajturin Komision të Posaçëm. E them fare qartë, Partia Demokratike ka qenë dhe është e para në luftën kundër influencës malinje të Rusisë dhe të vendeve të tjera armiqsore ndaj objektivave të NATO-s për paqe, stabilitet dhe siguri në Europë, në Ballkan dhe më gjerë. Partia Demokratike është e para dhe unë si kryetar i saj që kemi provuar se çdo të thotë fushatë dezinformimi me 50 milionë mesazhe të paguara nga kush e di se kush, për të goditur personalisht kryetarin e Partia Demokratike dhe përmes tij PD-në në zgjedhjet e kaluara parlamentare. Partia Demokratike ka dërguar amendamente, disa prej të cilave janë hedhur poshtë në mënyrë flagrante pa asnjë shpjegim për strategjinë e sigurisë kombëtare, ku ka kërkuar që strategjisë së sigurisë kombëtare t’i bashkëngjitet lufta kundër korrupsionit. Sepse korrupsioni është një nga rreziqet kryesore të sigursisë kombëtare për Shqipërinë dhe një nga pikat e dobëta ku puntojnë Putini dhe aleatët e tij. Po kështu amendamentet tona për ndihmë ushtarake për Kosovën. Të gjitha këto janë injoruar dhe papritur në të njëjtën ditë, e ashtuquajtura Konferencë Kryetarësh, miraton një të ashtuquajtur komision të posaçëm, pa dhën asnjë shpjegim publikut ça është ky komision i posaçëm. Çfarë do të bëjë?! Sepse kur vjen fjala tek lufta kundër dezinformimit, informimeve të rema nga armiqtë, kundërshtarët e NATO-s dhe po kështu të Shqipërisë, Parlamenti ka dy instrumente paraprake dhe vet Parlamenti ka detyrën të bëjë ndryshimet ligjore.

Njëri instrument siç e thasot kryetarja e Komisionit të Medias dhe nënkryetarja e partisë zonja Flutura Açka, është Komisioni i Medias. Instrumenti tjetër është Komisioni i Sigurisë Kombëtare. Në këtë të dytin si rregull, anëtarët duhet të kenë çertifikatën e sigurisë. Pra roli i komisioneve parlamentare është të bëjnë inventarin e legjislacionit për një problem dhe në qoftë se ka nevojë legjislacioni rregullohet, përmirësohet, ndryshohet, abrogohet. Çnevojë ka për një komision të posaçëm? Nëse bëhet fjalë për ekzekutim, në qoftë se bëhet fjalë për të vepruar përtej ligjit, në qoftë se ka nevojë për përmirësime në ligj, ja ku është Komisioni i Medias, ja ku është Komisioni i Sigurisë. Komisioni i Medias dhe Komisioni i Sigurisë e kanë detyrë, tagër që të veprojnë qoftë në rastin e dezinformimit, qoftë në rastin e sigurisë kombëtare. Përveç kësaj kemi AMA-ën, Këshillin e Sigurisë Kombëtare, Shërbimin Informativ Shtetëror, Policinë, Prokurorinë, Drejtorinë e Parandalimit të Pastrimit të Parave të Pista, Drejtorinë e Tatim Taksave. Po ndalem këtu, se ka edhe instance të tjera shteti.

Çfarë është kjo, lojë me shqiptarët? Të binë ministrat dhe drejtorët e bashkisë në burg edhe hajde hedhim një shashk? Ndaj kjo është një tjetër përpjekje për një strukturë paralele për propagandë dhe jo për t’u marrë sëriozisht me atë që padiskutim e bashkëndajmë me aleatët tanë në NATO, që është kundërvënia ndaj influencave malinje të kundërshtarëve dhe armiqve tanë të Shqipërisë dhe të NATO-s. Këto pra sa i takon thagmave dhe përpjekje për të hequr vëmendjen nga çështjet e mprehta, skandalet e përditshme që kanë të bëjnë me qytetarët shqiptarë.

Tani vijmë te çështja e dytë. Ka prej shtatorit që me një sebep, apo me një sebep tjetër zvarriten, sabotohen, nuk futen në rendin e ditës propozime, projektligje, projektvendime të Partisë Demokratike që kanë lidhje pikërisht me këto tema. Të sigurisë kombëtare, të luftës kundër korrupsionit, të reformës zgjedhore, e tjera. Po numëroj 6 prej tyre:
-Projektligji për ndryshimet në Kodin Zgjedhor. I depozituar njëkohësisht edhe në komisionin bipartizan të reformës zgjedhore, edhe në Kuvendin e Shqipërisë. Mbahet peng me strukturën paralele të sapokrijuar në një komplot kundër shqiptarëve, kundër votës së shqiptarëve.
-Projektligji për vettingun e politikanëve. i detajuar, nuk futet për diskutim as në komisionet përkatëse, e natyrisht as në seancë plenare.
-Projektligji për Kosovën, ndihmën ushtarake për Kosovën në vlerën 50 milionë euro për këtë vit, me një parashikim të një ndihme të përvitshme për mbrojtjen e Kosovës. As nuk denjojnë, kur në fakt është një nga ato akte të cilat duhet transendojnë përtej politikës së përditshme dhe duhej të ishte miratuar prej kohësh. Sot këto para duhej të ishin nën administrim nga Kosova për mbrojtjen e Kosovës.
-Projektvendimi për heqjen e imunitetit për deputetët, që është një shërbim i drejtpërdrejtë në luftën kundër korrupsionit, për të larguar mundësitë e arratisjes e atyre që sot janë subjekte të hetimeve kundër korrupsionit, siç është rasti i numrit dy të Edi Ramës.
– Projektligji për profesionet e lira, për kthimin në titull ekzekutiv për faturat tatimore, për të shmangur proceset gjyqësore për profesionet e lira, sikundër është për bizneset e mëdha. Po përmend një projektligj të kësaj natyre.
-Tre projektligjet për dekomunistizimin, si dhe dy interpelanca të cilat në kundërshtim dhe në shkelje flagrante të Kushtetutës, sigurisht edhe me ndihmën e aktorëve në teatrin e deri pardjeshëm janë shmangur nga Edi Rama. Siç është interpelanca për çështjen e kampeve të refugjatëve dhe interpelanca për çështjen e Arben Ahmetajt dhe akuzave në drejtim të kreut të qeverisë.

Këto pra janë një inventor konçiz i realitetit dhe i çështjeve me interes publik. Pavarësisht prej teatrit që vazhdon ditën dhe natën, Partia Demokratike është e vendosur të qëndrojë fortë për interesin publik dhe për këto çështje. Për reformën zgjedhore për të cilën palët e interesuara në Pazar duan të skadojnë afatet dhe t’i lënë shqiptarët pa lista të hapura, pa votë për diasporën, pa votim dhe numërim elektronik dhe pa barazi të votës. Për vettingun e politikanëve dhe luftën kundër korrupsionit. Për çështjet e sigurisë kombëtare duke përfshirë sigurinë e Kosovës dhe natyrisht për të gjithë çështjet e tjera për të cilat Partia Demokratike ka qëndruar dhe qëndron në mënyrë të hapur fuqishëm, por me transparencë para qytetarëve shqiptarëve. Dhe këtë do të vazhdojmë ta bëjmë nesër, e ditë për ditë deri në fundin e mandatit të këtij parlamenti dhe të kësaj qeverie të zhytur deri në fyt në skandale dhe në korrupsion.

Read More
03 Pri
0

Komisioni për dezinformimin, nënkryetarja e PD, Flutura Açka: Kam hijet e mia të dyshimit që do të jetë një arsye për të kontrolluar ndoshta më shumë median në Shqipëri

 

Nënkryetarja e PD dhe kryetarja e komisionit parlamentar të edukimit dhe mjeteve të informimit, Flutura Açka, ka folur për mediat pas mbledhjes së konferencës së kryetarëve ku u kërkua ngritja e një komisioni të posaçëm për dezinformimin. Zonja Açka shprehu shqetësimin e saj se ky komision kërkohet nga qeveria me qëllim për të kontrolluar më shumë mediat në Shqipëri dhe për të lënë pas dore punën e disa institucioneve të tjera të rëndësishme që i mbulojnë këto fusha siç është AMA.

 

PRONONCIMI PËR MEDIAN I NËNKRYETARES SË PD, KRYETARE E KOMISIONIT PARLAMENTAR TË EDUKIMIT DHE MJETEVE TË INFORMIMIT, FLUTURA AÇKA, PAS MBLEDHJES SË KONFERENCËS SË KRYETARËVE

 

Mbledhja e Konferencës së Kryetarëve u vendos sigurisht siç ishte dhe me nxitim. Jo pa arsye ishte i nxituar vendimi për kalimin e Komisionit të Posaçëm për dezinformimin. Në fakt unë ngrita parashtresat e mia që janë disa arsye se pse është i nxituar, jo se jam kundër këtij komisioni. Por më duket e shumë e parakohëshme dhe nuk është argumentuar mjaftueshëm që të jetë bindës për të kaluar në Konferencën e Kryetarëve. Kështu si kryetare e Komisionit të Medias, por edhe si deputete kam hijet e mia të dyshimit që do të jetë një arsye për të kontrolluar ndoshta më shumë median në Shqipëri, por edhe për të lënë pas dore punën e disa institucioneve të tjera të rëndësishme që i mbulojnë këto fusha. Por edhe për të kontrolluar ndoshta AMA-n, e cila e ka bërë në mënyrë të vazhdueshme këtë vetrregullim. Por edhe me ndryshimet e fundit që kemi bërë, që kemi sjell në nëntorin e vitit të kaluar, ne kemi sjell ndryshimet në ligjin e AMA-s qëi rregullojnë këto çështje, të cilat ky komision do të mblidhet.

 

Një gjë tjetër që u kërkua me insistim ishte nëse do të ishte e mundur të kishte një bashkëkryetar të këtij komisioni në mënyrë që opozita të ketë mundësi që të ketë kontroll mbi veprimtarinë e këtij komisioni. Po them nga kërkesat e para që kam pasur nga akorë të caktuar mediatik, është ngritur dyshimi që objekti i këtij komisioni do të jetë, ndoshta do të keqpërdoret  dhe do të përdoret ndoshta për të kontrolluar. Meqenëse jemi në një vit zgjedhor, duam nuk duam ne dhe kohëgjatësia e këtij komisioni që është fiks një vit i plotë deri në zgjedhjet e ardhshme mund të na çojë ndoshta për shkak të objektit që ka nga një lloj mbikqyrje deri te ndryshimi i kuadrit ligjor, ndoshta mund të përdoret në një moment të caktuar për të ndryshuar edhe Kushtetutën në funksion të grabitjes së zgjedhjeve. E them me keqardhje këtë gjë. Sepse përderisa një komision i tillë ka në dorë, ne kemi një përvojë të hidhur nga ndryshimet Kushtetuese të vitit 2020, kush na garanton që nuk do të ketë një ndryshim tjetër Kushtetues në funksion të zgjedhjeve të ardhshme.

Read More
03 Pri
0

Këshilltarja e PD në Bashkinë Tiranë, Enriketa Papa: Arrestimet dhe Hetimet e SPAK, konfimuan faktin e korrupsionit galopant që kisha paralajmëruar që në nëntor të 2023

 

Reagimi i këshilltares së PD në Bashkinë Tiranë, Enriketa Papa:

 

Me 15 Nentor 2023, para mbledhjes se Keshillit bashkiak, kam kerkuar ne komisione e keshillit, por dhe ne seancen e mbledhjes se Keshillit, se ku kane shkuar parate e taksapaguesve shqiptare?

Ne mbledhjen e nentorit dhe ne ate te shkurtit, i kam paralajmeruar dhe ju kam kerkuar keshilltareve te mazhorances, qe te mos vijonin arrogancen, duke ngritur kartonat, teksa SPAK po hetonte shperdorimin e parave te qytetareve e Tiranes nepermjet skemave te korrupsionit te funksionareve te Bashkise Tirane, nga kreu i bashkise, deri tek specialistet e drejtorive. Shume ceshtje te aferave korruptive jane ne SPAK dhe po hetohen, sic edhe ECO Tirana, me monopolin e shtrirjes se saj per 25 vjet ne te gjithe territorin e Bashkise Tirane, fale insistimit arrogant te kartonave dhe duartrokitjeve te keshilltareve socialiste.

Arrestimet dhe Hetimet e SPAK, konfimuan faktin e korrupsionit galopant. Uroj shpejt, t’u vije rradha te dalin para drejtesise, nga i pari i bashkise, deri tek me i fundit, per nga perfshirja ne keto megaafera korruptive dhe mashtrime.

Read More
03 Pri
0

Arrestimet e SPAK në bashkinë e Tiranës, Kulluri: Heshtja e Veliajt si pranim i fajeve!

 

Postimi i sekretarit për marrëdhëniet me publikun në PD, Edvin Kulluri:

 

Ne 2 muajt e fundit SPAK ka marre ne hetim duke ndaluar ne paraburgim apo arrest shtepie pothuaj 20 nenpunes te nivelit te larte te Bashkise Tirane! Ne fillim per Inceneratoret dhe tashme per tendera abuzive. Ne te dyja rastet Erion Veliaj nuk flet, nuk jep asnje sqarim per opinionin publik. Ashtu si Rama, edhe Veliaj mburret me sukseset por fshihet per skandalet e njerezve te tij. Njeriu qe edhe nga tualeti ben selfie, nuk gjen dot 20 sekonda kohe per te folur rreth abizimeve te renda te dyshuara nga SPAK!

Hipokrizi, burracakeri qe fshihet pas fryrjes si gjel neper ekrane kur shperndan tasa me supe ne qendrat sociale. Asnje fjale, asnje belbezim per dhjetera miliona euro shperdorime te dyshuara. Njeriu qe drejton i pari gishtin ndaj opozites por qep gojen per njerezit e tij. Njeriu qe paguan fotografe per te nxjerre ne facebook punetoret e bashkise duke pastruar kazanet e plehrave por qe nuk belbezon per parate qe ka paguar per inceneratorin qe nuk ekziston. Njeriu qe inaguron cdo rrugice, hesht per tenderat miliona euroshe qe vartesit e tij i japin vetes.

Hesht sepse e di qe eshte pergjegjes!

Read More
02 Pri
0

Basha mesazh ngushëllimi për ndarjen nga jeta të artistit të madh, Ali Oseku

 

Mesazhi i kreut të Partisë Demokratike të Shqipërisë, Lulzim Basha:

Lamtumirë Ali Oseku, njeriu ynë i madh, artisti i paepur dhe i palodhur, i cili së bashku me dimensionin modern i dha pikturës shqiptare universin e një krijimtarie unikale si një thesar i çmuar i artit pamor kombëtar. U prehsh në paqe!

Read More
02 Pri
0

Nënkryetarja e PD, Oriola Pampuri: Personat autik në Shqipëri ende përballen me forma të stigmatizimit apo diskriminimit në shoqëri

 

DEKLARATË E PARTISË DEMOKRATIKE, NËNKRYETARJA, ORIOLA PAMPURI

 

Sot në ditën botërore të ndërgjegjësimit për autizmin, në mbështetje të Konventës e Kombeve të Bashkuara për të Drejtat e Personave me Aftësi të Kufizuara (KPAK), ratifikuar nga Kuvendi i Shqipërisë me “Ligjin Nr. 108/2012” ku në nenin 4 të kësaj konvente kërkon që “Shtetet Palë të marrin përsipër të sigurojnë dhe promovojnë realizimin e plotë të të gjitha të drejtave dhe lirive themelore të njeriut për të gjithë personat me aftësi të kufizuara pa asnjë lloj diskriminimi në bazë të aftësisë së kufizuar”;

 

Duke njohur vështirësitë e personave me çregullim autik në Shqipëri, që ende vazhdojnë të përballen me forma të stigmatizimit apo diskriminimit në shoqëri, institucionet publike, arsimore, shëndetësore, dhe në tregun e punës, për shkak të mosnjohjes së plotë apo të kufizuar duke përfshirë: diagnozën e vonuar ose të gabuar; mungesa e mbështetjes pas diagnozës; vështirësi në aksesin në arsim, shërbime sociale dhe shëndetësore; tranzicione të vështira nga fëmijëria në moshën madhore; kufizime për marrjen dhe qëndrimin në punë; shëndet i dobët mendor dhe praktika të papërshtatshme (siç është vendosja dhe trajtimi i pavullnetshëm në reparte psikiatrike); dhe problemet gjatë ndërveprimit me organet e zbatimit të ligjit dhe sistemin e drejtësisë.

 

Duke njohur se familjet e personave me çrregullimit autik bartin sistematikisht ngarkesa të konsiderueshme emocionale, ekonomike dhe të kujdesit. Autizmi ka ndikim jo vetëm tek personi me këtë çrregullim, por edhe tek familjet e tyre, kështu që numri i personave që preken është shumë më i lartë.

 

Ndaj në frymën e parimeve kushtetuese për garantimin gjithëpërfshirës e të drejtave dhe lirive e të qytetarëve,

 

Nëpërmjet kësaj resolute kërkojmë miratimin e një legjislacionin specifik për personat me çrregullime të autizmit, si dhe strategjitë kombëtare të autizmit dhe planet e veprimit që janë në përputhje me Konventës e Kombeve të Bashkuara për të Drejtat e Personave me Aftësi të Kufizuara (KPAK);

 

Miratimin e një moduli trajnues detyrues për zbatim me profesionistët që ndërveprojnë me fëmijët me autizëm dhe familjarët e tyre, përfshirë, punonjësit socialë, mësuesit, profesionistë mjekësorë, oficerë policie, profesionistë ligjorë, etj;

 

Në mbështetje të Konventës e Kombeve të Bashkuara për të Drejtat e Personave me Aftësi të Kufizuara (KPAK), ratifikuar nga Kuvendi i Shqipërisë me “Ligjin Nr. 108/2012” ku në nenin 4 të kësaj konvente kërkon që “Shtetet Palë të marrin përsipër të sigurojnë dhe promovojnë realizimin e plotë të të gjitha të drejtave dhe lirive themelore të njeriut për të gjithë personat me aftësi të kufizuara pa asnjë lloj diskriminimi në bazë të aftësisë së kufizuar”;

 

Duke njohur vështirësitë e personave me spektrin autik në Shqipëri, që ende vazhdojnë të përballen me forma të stigmatizimit apo diskriminimit në shoqëri, institucionet publike, arsimore, shëndetësore, dhe në tregun e punës, për shkak të mosnjohjes së plotë apo të kufizuar duke përfshirë: diagnozën e vonuar ose të gabuar; mungesa e mbështetjes pas diagnozës; vështirësi në aksesin në arsim, shërbime sociale dhe shëndetësore; tranzicione të vështira nga fëmijëria në moshën madhore; kufizime për marrjen dhe qëndrimin në punë; shëndet i dobët mendor dhe praktika të papërshtatshme (siç është vendosja dhe trajtimi i pavullnetshëm në reparte psikiatrike); dhe problemet gjatë ndërveprimit me organet e zbatimit të ligjit dhe sistemin e drejtësisë.

 

Duke njohur se familjet e personave me spektrin autik bartin sistematikisht ngarkesa të konsiderueshme emocionale, ekonomike dhe të kujdesit. Autizmi ka ndikim jo vetëm tek personi me këtë spektër, por edhe tek familjet e tyre, kështu që numri i personave që preken është shumë më i lartë.

 

Ndaj në frymën e parimeve kushtetuese për garantimin gjithëpërfshirës e të drejtave dhe lirive e të qytetarëve,

 

Miratimin e një legjislacionin specifik për personat në spektrin e autizmin, si dhe strategjitë kombëtare të autizmit dhe planet e veprimit që janë në përputhje me Konventës e Kombeve të Bashkuara për të Drejtat e Personave me Aftësi të Kufizuara (KPAK);

 

Miratimin e moduli trajnues detyrues për zbatim me profesionistët që ndërveprojnë me fëmijët me autizëm dhe familjarët e tyre, përfshirë, punonjësit socialë, mësuesit, profesionistë mjekësorë, oficerë policie, profesionistë ligjorë, etj;

 

Mbështetje në vazhdimësi përgjatë gjithë jetës të personave me autizëm, e një veçanti përgjatë fazës së zhvillimit nga fëmijë në moshë madhore;

 

Mbështetje për aftësimin profesional sipas nevojave të personave me autizëm dhe integrimi në tregun e punës nëpërmjet programeve dhe politikave të nxitjes së puënsimit;

 

Përfshirja e personave të spektrit autik dhe familjarëve të tyre në trajtimin e veçantë, për përfitimin e lehtësira për lëvizshmërinë, përdorimin e mjeteve të transportit publik urban pa u penguar nga pamundësia financiare për të aksesuar këto shërbime.

Autizmi nuk zgjedh, nuk pret, nuk ka kohë më për fjalë. Autizmi kërkon iniciativa konkrete nga të gjithë ne.

Read More
02 Pri
0

Reagimi i përfaqësuesit ligjor i PD, Rezart Kthupi

 

REAGIMI I SEKRETARIT PËR REFORMËN ZGJEDHORE DHE PËRFAQËSUES LIGJOR I PD, REZART KTHUPI

 

Për të qartësuar mjegullën e mashtrimeve dhe dezinformimeve në lidhje me proçesin e sotem gjyqesor në Gjykatën e Tiranës kjo e fundit vendosi:

1) të ndërpresë shqyrtimin gjyqesor me qëllim verifikimin e legjitimitetit (te drejtes për t’ ju drejtuar Gjykatës) të të ashtuquajturit “mbledhje online e Këshillit Kombetar” të perfaqesuar nga shtatë deputetë.

2) tërheqjen e Vendimit të Gjykatës së Lartë të datës 27 dhjetor në kopje të njejtë me origjinalin.

 

Vetëm nëse pala kërkuese, e ashtuquajtura “mbledhje online e Këshillit Kombetar”, ja del të provojë përpara gjykatës se ajo e gëzon te drejtën ti drejtohet Gjykatës do të mund të fillojë procesi gjyqesor.

Read More
02 Pri
0

Masakra e 2 Prillit 1991, deputetja e PD, Eralda Tase: Sakrifikuan jetën për t’i thënë “Ndal” regjimit më të egër komunist

Postimi i plotë i deputetes së PD, Eralda Tase:

 

Martirët e 2 Prillit 1991, Arben Broci, Nazmi Kryeziu, Bujar Bishanaku, Besnik Ceka përvec dhimbjes së madhe që shkaktuan në shoqërinë e asaj kohe, bënë që tek unë të lindte një adhurim për guximin e trimërinë që treguan, duke sakrifikuar edhe jetën për t’i thënë “Ndal!” regjimit më të egër komunist.

Heronjtë që deri në atë kohë unë i kisha njohur vetëm nëpër libra, papritur morën një tjetër pamje, një pamje më reale e të vërtetë, për të cilën të gjithë kishim nevojë. Një emocion ky që akoma jeton ne memorien time.

2 Prilli duhet të jetë një thirrje, për të dërguar para drejtësisë autorët e këtij krimi. Drejtësia nuk ka vepruar kurrë mbi komunistët e djeshëm dhe as mbi ata të sotëm.

Ata ende janë në pozicionet më të rëndësishme drejtuese.
Ndërgjegja jonë duhet të na shtyjë të luftojmë me forcë rrënjët e të keqes më të madhe që ka mbërthyer Shqipërinë ndër vite.

Lavdi përjetë heronjve të kombit!

Read More
02 Pri
0

33 vjet nga masakra e 2 Prillit, Basha: Një kambanë e përhershme dhe një thirrje e pandalshme se asnjëherë nuk duhet të rreshtim së përpjekuri për t’i tharë rrënjët e së keqes, e të mbjellim farën e së mirës

 

Kryetari i PD, Lulzim Basha, përmes një postimi në rrjetet sociale, ka përkujtuar 33 vjetorin e masakrës së 2 Prillit në Shkodër. “Ndonëse regjimi ishte duke dhënë shpirt, ai ishte i gatshëm të godiste pa mëshirë të gjithë ata që donin ndryshim dhe një Shqipëri si të gjithë Europa”, – shkruan Basha.

Postimi i plotë:

Protesta e 2 Prillit 1991 dhe masakra që pasoi është një ngjarje e përmasave epokale që tregon se përmbysjet e mëdha nuk mund të realizohen pa sakrifica të mëdha. Ndonëse regjimi ishte duke dhënë shpirt, ai ishte i gatshëm të godiste pa mëshirë të gjithë ata që donin ndryshim dhe një Shqipëri si të gjithë Europa.

Përulje të thellë dhe nderim të përjetshëm për lulen e rinisë shkodrane, Arben Brocin, Bujar Bishanakun, Nazmi Kryeziun dhe Besnik Cekën, martirizimi i të cilëve shënjoi nisjen e një ndryshimi rrënjësor, që sa më shpejt të ndodhte aq më mirë do të ishte për të gjithë shqiptarët.

Edhe pse kanë kaluar 33 vite, duket se e keqja përsërit vetveten, ndaj ngjarje të tilla duhet të na shërbejnë si përkujtim se për Lirinë dhe Demokracinë duhet të shkojmë në betejë përditë.

Kjo datë është një kambanë e përhershme dhe një thirrje e pandalshme se asnjëherë nuk duhet të rreshtim së përpjekuri për t’i tharë rrënjët e së keqes, duke i shkulur një herë e përgjithmonë, dhe duke mbjellë farën e së mirës për një shoqëri dhe komb që e ka të domosdoshëm ndryshimin dhe përtëritjen.

Read More
01 Pri
0

Bashkëbisedimi i hapur i kryetarit të PD, Lulzim Basha, me Ermal Peçin dhe Marsid Gupin

 

PJESË NGA BASHKËBISEDIMI I HAPUR I KRYETARIT TË PD, LULZIM BASHA, ME ERMAL PEÇIN DHE MARSID GUPIN

 

-Kur ishte procesi i anëtarësimit në NATO, dita s’ka qenë shumë në ministri seç ka qenë në ajër në takime në kryeqytete të ndryshme. Si rregull, ministrat e vendeve të vogla janë gjithmonë në ajër se janë ata që duhet të shkojnë për vizitë. Sigurisht ka dhe vizitorë që vijnë dhe të nderojnë. Dyfish më shumë në atë periudhë, se siç e the, u ndërthurën dy, madje tre ngjarje të rëndësishme, procesi i anëtarësimit në NATO, procesi i pavarësimit të Kosovës megjithë koklavitjet e veta derisa u finalizua me sukses. Po paralelishtndonëse me të njëjtën bujë si këto të dyja, ecte përpara edhe procesi i integrimit europian me të dy komponentët. Komponenti i hartës së rrugës domethënë për të përmbushur kriteret për t’u bërë anëtarë, për të marrë statusin e vendit kandidat dhe dialogu për heqjen e vizave. Pra, mund të imagjinosh ishte një agjendë e plotë falë Zotit, se dua të them dhe këtë se jemi në një agjendë të lirdhme këtu, përndryshe nëse nuk ka një agjendë të tillë, puna e një ministri të jashtëm të një vendi të vogël është puna më e mërzitshme e çdo anëtari të kabinetit. Se pastaj reduktohet në dreka, darka, pritje, përcjelje. Por realisht unë, kabineti, stafi im, gjithë ministria e jashtme nuk kishim kohë të merrnim frymë dhe e them këtë në kuptimin pozitiv të fjalës. Presidenti Bush ka qenë faktor që mundësoi anëtarësimin e Shqipërisë në NATO, padiskutim. Le të themi Amerika në tërrësi, por presidenti Bush më shumë sesa thjesht lideri i Amerikës. Që ishte si të them më shumë një interes personal për anëtarësimin e Shqipërisë në NATO. Dhe këtu dua të them diçka se po flisnim për komunikimin e drejtpërdrejtë.

 

– Takimi i parë me përfaqësuesen e SHBA-së në Bruksel, ambasadoren e SHBA-së në NATO. Takimi i parë ishte, dita ime e 5 apo e 6 pas betimit si ministër i jashtëm. Sa u ulëm në takim më thotë, po të bëhët sot vota në Këshillin e Atlantikut të Veriut, merrni një gjysmë vote. I thash unë nuk e dija që votat ndaheshin përgjysmë. Nuk ndahen më tha, po e them në mënyrë figurative, vota ime e simpatisë, e mbështetjes, e dëshirës për ta parë Shqipërinë në NATO, po përndryshe të gjithë vendet e tjera nuk i keni pro, sepse keni shumë punë për të bërë. Domethene ishte fjalia e katërt ose e pestë pas prezntimit e drejtëpërdrejtë. Pa u përpjekur fare ta ëmbëlsonte lajmin jo të mirë. Bëhet fjalë për majin e 2007-ës. Kuptohet që ishte një farë ankthi, jo paniku, si me thënë një stimul që kësaj duhet t’i futeni me kokë, sepse samiti i Bukureshtit ishte më pak se një vit nga ky moment, ishte në prill të 2008-ës. Iu futëm punës, me kompleksitetet e veta, me shumë kundërshti, siç më paralajmëruan amerikanët. Por kur po i afroheshim finishit, ndërkohë që kishte akoma përpjekje për të na futur shkopinj nën rota. Njerëz që nuk e donin, Shqipëria nuk është gati. Kroacia është gati, Shqipëria nuk është gati, madje edhe Maqedonia nuk është gati, por Shqipëria nuk është gati. Në këtë moment lidershipi amerikan doli hapur, doli mbi sipërfaqe. E mbaj mend që nga njëra anë “hë se këta shqiptarët s’janë gati, nga ana tjetër e njëjta përfaqësuese e SHBA-së më thoshte, isha me presidentin po shkonim më duket në Afganistan, isha në avionin presidencial Air Force One dhe më pyeti: “si i kam shqiptarët e mi”. “Si i kam shqiptarët e mi”, shumë domethënëse.

 

– Procesi i anëtarësimitnë NATO nuk kishte për të ecur përpara pa një angazhim total të të gjithë faktorëve brenda qeverisjes. Nga ana e opozitës së atëhershme , është ajo sëmundja e vjetër që të shikosh diçka që arrihet, janë gjëra që nuk duhet t’i kujtojmë. Siç thonin “NATO-ja është natë”, apo njoftimin e një mitingu ditën e marrjes së ftesës, që nuk u bë fatmirësisht, tregonte që kishte një tension. Tensioni ishte brenda një grupi të PS, do të thoja dominant në një mënyrë, grupit më të fuqishëm politik që e shikonte këtë në optikën e ngushtë të interesit partiak. Këta do marrin meritat, po vijnë zgjedhjet e 2009-ës, e tjerë e tjerë, domethënë atëherë u pozicionuan gabim. Tani mburen , tani duket sikur kanë qenë ata që e kanë bërë procesin që e kanë bërë. Edhe mirë është që ta harrojmë këtë pjesë, sepse nuk na bën nder bujari dhe fisnikëri, por duhet të jesh zemërgjerë në politikë. Zemërgjerësia në politikë është mandra e konservatorizmi, e politikës së djathtë. Domethënë ngushtësia për ta parë këtë se ky është një avantazh që po merr kundërshtari politik. Por siç ju thash, nuk ishte vetëm ky lob, ishte dhe një lob tjetër, s’duata përmend me emër se do thonë ky tani këtë po e veçon për mirë, ndoshta nuk i bëj mirë në jetën e brendshme partiake, por kishte persona që kanë pasur përgjegjhësi shtetërore të cilët u ngritën dhe thanë që “nuk mund të adoptojmë qëndrime të tilla, futja në NATO është diçka që duhet të shkojë përtej politikës së përditshme, përtej konfliktit tonë si socialist me PD”. Dhe mendoj që ka qenë një zë i arsyeshëm që çoi dhe në hapa të tillë, që nuk e bën atë mitingun se do të kishte mbetur si një njollë e zezë.

 

– Nga ana tjetër ishin rusët. Kur ndodhi e gjithë kjo, pavarësisht se Gjeorgjia dhe Ukraina nuk morën si me thënë planin e veprimit për anëtarësim, por morën një përkushtim politik, gjeorgjia dhe Ukraina do të jenë anëtare të NATO-s, është akoma, kjo është fraza që NATO ka për këto dy vende, këta ishin bërë bishë. Pasi mbaroi gjithçka, u ulëm, kishim darkën zyrtare, kryetarët e delegacioneve që ishin Presidentët dhe Kryeministrat, në rastin tonë ishte dhe presidenti dhe kryeministri, në rastet e tjera mund të ishte ose presidenti ose kryeministri, kishin tavolinën e tyre. Ministrat e Jashtëm ishim ne në tavolina veç. Erdhën me vonesë, gjëja e parë që nuk duhet të ndodh. Dhe u futën me atë të ecurën që ecën pak si lac Putini. Pak i shkurtër, tundet pak. Lavrovi që e ndiqte nga mbrapa i zi, pak zeshkan dhe i zi në fytyrë. Ai shkon ulet atje, Lavrovi ulet në tavolinën tonë. Ulet përballë kështu siç jemi me Marsidin. Nga krahu tjetër ishte Miloshovski, ministri i jashtëm i Maqedonisë, që ishte bërë sterë se s’kishte marrë ftesën për anëtarësim. Ulet Levrovi, sfidim total të çdo etike, nxjerr cigaren dhe fillon e pin cigaren aty në pallat, ndërsa ne si themi gjë. i kthehet e i thotë, “Antonio ça ke? Je mërzitur i thotë? Pse je mërzitur? Ku e di ti a do ketë a s’do ketë më NATO pas 10 vitesh? A do ketë apo s’do ketë pas 10 vitesh?”. Provokim komplet, i fliste atij që të dëgjoja unë dhe ministri i jashtëm kroat. Se ne ishim future, ne kishim marrë ftesën. “hë Basha, si mendon ti?” – më tha mua. Po i them kjo puna e jetëgjatësisë së perandorive thash unë nuk përcaktohet nga dëshirat e një aktori, apo jo? “Hë hë” – ma bëri, pinte cigaren dhe treste vështrimin diku në tavolinë tjetër ku ishte delegacioni i Azerbajxhanit për arsye që nuk mund t’i them.

 

-Fëmija i parë, sigurisht dhe fëmija i dytë, çdo fëmij është bekim, por fëmija i parë është një shndërim total në jetën tënde. Domethënë nuk ngopesha me Dafinën dhe me idenë që isha bërë baba. Po nga ana tjetër agjenda ishte e tmerrshme. Përshembull një udhëtim, ose një seri udhëtimesh. Fillimi i 2008-ës, për të parë intensitetin e gjësë, fillimi i 2009-ës që ishim në procesin e ratifikimit, kishte ndodhur aderimi do të bëhej ratifikimi. Çdo vend anëtarë duhej të ratifikonte në Parlament anëtarësimin. Nisi në Davos riti, që është një mundësi e artë se aty janë treçereku i qeverive relevante për këto procese. Nisi në Davos, nga Davosi në Zvicër, direkt në Uashington në takimin e dytë me Kondolica Rice. Nga Uashingtoni ku diskutuam për këtë çështje, por diskutonim dhe për pavarësinë e Kosovës, se procesi po shkonte drejt shterimit të përpjekjes multilaterale dhe pastaj u orientua drejt shpalljes së pavarësisë. Nga Uashingtoni direct në Tiranë, mbërita rreth orës 3 ose 4 pasdite, shkova në ministry dhe pastaj, s’kishte mbaruar rruga e Kombit dhe pastaj prita më duket zëvendësministrin Polak dhe u nisa në orën 8 të darkës për në Kosovë dhe mbërrita atje rreth orës 3 ose 4 të mëngjesit. Takova të gjithë krerët e shtetit dhe të opozitës në mëngjes për të ndarë disa gjëra, porosi, mesazhe nga Uashingtoni. U ktheva, ishte zëvendësministri rus që vinte për marrëdhëniet dypalëshe, Titovi se tani e kujtoj, e takova për kortezi, e ula me zëvendësministrin tim Gurakuqin. Mora rrugën për në aeroport dhe u nisa për në vizitë zyrtare të nivelit më të lartë në Japoni, ku na priste agjenda më e plotë. U prit kreu i delegacionit nga kryeministri dhe nga Perandori që është dhe protokolli më i veçantë. Marrëdhënie dypalëshe dhe e rëndësishme ku unë kisha dhe një histori me ta si ministër transporti kishim nënshkruar një project për ujërat e zeza të Tiranës. Nga Japonia në Konferencën e Sigurisë në Mynih, nga Konferenca e sigurisë në Mynih u nisëm për në Rijekjavik në Islandc sepse ishte miratimi i protokollit të anëtarësimit të Shqipërisë në NATO. Nga Riekjaviku në Rihad, për t’i kërkuar Arabisë Saudite të merrte një rol udhëheqës në të gjithë vendet e gjirit. Një pritje e jashtëzakonshme dhe aty nga ministry i jashtëm i atëhershëm, nga mbreti Abdullah, të dy kanë ndërruar jetë. Paçin dritë na kanë ndihmuar në mënyrë të jashtëzakonshme, Tre javë më vonë Arabia Saudite e njohu, e njohën edhe vendet e tjera të Këshillit të Kooperimit të Gjirit. Pra po ju them që ka qenë një agjendë kur tani kur e mendon, thua a mundet fizikisht të përballosh një agjendë të tillë?! Sigurisht koston kryesore e mbante kontakti me familjen. Po vajza ishte e vogël. Domethënë vajza nuk mban mend gjë nga këto. Mbaj mend vetëm kur e merrja në telefon në atë kohë, ishin ata telefonat e vjetër. E ruajta telefonin e vjetër, e kam akoma që sa herë e merrja në telefon Aurelën ma kalonte në telefon, ajo sapo kishte filluar të belbëzonte. Dhe ai cellular është i mbushur me regjistrime të belbëzimeve të Dafinës. Ditën kur u nisa nga Zvicra për në Departament të Shtetit në Uashington, nga ora 7 e mëngjesit e marrë në telfon Aurelën, se fëmijët e vegjël zgjohen herët dhe pretendojmë tani që ai ka qenë momenti kur ajo ka thënë për herë të parë fjalën ba. Tani a është e vërtetë apo ka qenë ba për diçka tjetër këtë se dimë. Por që është e regjistruar dhe është një emocion.

 

 

Read More