Blog

06 Pri
0

Qeveria ka braktisur komunitetin Rom

Në vigjilje të Ditës Ndërkombëtare të Romëve, ky takim në selinë e Kuvendit të Shqipërisë është një thirrje për të gjithë ne politikanët për më shumë vëmendje institucionale për respektimin e të drejtave të komunitetit rom.

Njëkohësisht, është një ditë reflektimi, pasi raportet mbi statusin socio-ekonomik, me trishtim konstatojmë se komuniteti rom përjeton diskriminim racial nga institucionet shtetërore. Konstatuar kjo edhe nga raportime të institucioneve ndërkombëtare si Raporti i Progresit i fundit i BE, Amnisty International, Raporti vjetor i të drejtave të njeriut i Departamentit të Shtetit.

Mbase shumë pak e dinë që Romët datohet të kenë ardhur në Shqipëri në shek. e XIV, duke emigruar nga pjesa veriore e Indisë, një e dhënë kjo e vërtetuar shkencërisht. Numri i tyre luhatet nga 50.000-70.000. Studimet ( Census i Soros 2013) tregojnë se në kryeqytet numërohen te jene rreth 960 familje por nga të dhënat në terren jane mbi 1500 familje.

Të gjendur përballë një kaosi reformash për Qevernë qëndrore dhe ato lokale grupet vulnerabël janë prekur nga varfëria ekstreme dhe jetojnë edhe sot si në mesjetë. Komuniteti rom është më i braktisuri më i diskriminuari në vend, i nënpërfaqësuar, pa akses në shërbime dhe përjeton diskriminim racial.

Pra shumë pak është realizuar nga ëndrra e Martin Luther King, për të drejtat e njerëzve me ngjyrë në Shqipëri, e shprehur në të famshmin fjalim “I have a dream”.

Problemi real i Romevë nis të nesërmen e zgjedhjeve. Bash të nesërmen, qeveria qendrore dhe vendore i braktisi ata.

Nga vizitat ne terren vihet re një varfëri e skajshme. Dua të ndalem në disa ngjarje tronditëse që kanë ndodhur 6 muajt e fundit, disa fatkeqesi natyrore të keqmenaxhuara nga ana e institucioneve shtetërore.

1-         Opozita ka shprehur shqetësim të madh për dëbimin e dhunshëm të 44 familjeve Rome nga parku i liqenit. Edhe në raportet për respektimin e të Drejtave të Komuniteteve Etnike, Zyra e Avokatit të Popullit, Amnesty International dhe aktivistët e të drejtave të njeriut, kanë dënuar historinë e dëbimit të dhunshëm të këtyre familjeve rome pa iu siguruar një strehë dhe kushte jetesën e pa miratimin nga ana e tyre. Unë kam shprehur shqetësimin tim për deklaratat raciste të disa krerëve të institucioneve apo krerë bashkish, kjo një vepër penale e sanksionuar në Kodin Penal të Republikës së Shqipërisë. Qëndrimet raciste, pavarësisht se nga kush mbahen, janë antikushtetuese dhe shkelin angazhimet e Shqipërisë në institucionet europiane për trajtimin e barabartë të të gjithë personave dhe luftimin e racizmit, ksenofobisë, antisemitizmit dhe intolerancës.

Për këtë rast flagrant të diskriminimit racial të Komunitetit rom, si Kryetare e Komisionit për Punën, Cështjet Sociale dhe Shëndetësinë i kam dërguar letër Kryetarit të Bashkisë së Kryeqytetit z. Veliaj, ku i kam kërkuar të anulojë shpërnguljen me dhunë të familjeve rome deri në gjetjen e një vendstrehimin të qëndrueshëm dhe të pranuar nga vetë komuniteti rom. Nga Tetori kanë kaluar 6 muaj dhe ende nuk ka asnjë informacion se ku kanë përfunduar familjet rome që u dëbuan me dhunë për një aferë abuzive ndërtimi. Janë humbur kontaktet e askush nuk di se ku gjenden ato familje.

2. Vdekja e foshnjës së tretë, për shkak të motit të ftohtë, në kasollet e komunitetit Rom në zonën e Shkozës, ku jetojnë përafërsisht rreth 60 familje në varfëri të tejskajshme.

3- Përmbytja e rreth 12 familjeve Rome ne zonën e Bregut të Lumit (Banorë të njësisë nr.4.) Janë vendosur nëpër çadra në zonën e Shish-Tufinës. Pritet që Kryetari i Bashkisë t’ju shperndaje rulo duke mos respektuar disa standarde minimale për një banesë dinjitoze dhe krijimin e getove.

4- Shembja e rreth 36 banesave të komunitetit Rom në zonën e Selitës, dhe përjashtimi i cdo banese nga procesi i legalizimit dhe për pasoje edhe i  kompensimit.

5- Perfshirja nga flakët e rreth 11 kasolleve në zonën e Shkozës.

6- Pas prishjes së tregut në zonën e Selitës, tregetarët ambulantë Rom gjenden pothuajse cdo ditë përballë presionit të gjobave nga ana e Policisë Bashkiake duke ju mohuar dhe të vetmen mundësi punësimi atë të tregëtimit të rrobave të përdorura.

7- Jo vetëm mungojnë programe specifike për punësimin e tyre, por së fundmi kemi shkarkime në masë të anëtarëve të komunitetit Rom të punësuar prej vitesh në ndërmarrjet e gjelbërim-pastrimit, ujësjellës kanalizimeve në Bashkinë Tiranë.

8- Duke shfrytëzuar mungesën e informacionit të pjestarëve të komunitetit rrom, ka pasur raste mbifaturimi të faturave të energjisë, madje edhe duke i burgosur në kushte pamundësie shlyerje debish.

9- Është shkrirë Sekretariati Teknik për Romët në Ministrinë e Mirëqenies Sociale, për pasojë nuk është punësuar asnjë nga kapacitetet Rome në asnjë nga ministritë e linjës (Ministria e Mirëqenies trumpeton se ka punësuar dy të rinj edhe ata janë interns që paguhen nga UNDP, por jo pjesë e organigramës së Ministrisë).

10- Edhe plani i veprimit 2016 – 2020 është hartuar në mënyrë jo koherente dhe të pabazuar në të dhëna të sakta ç’ka mund ta bëjnë zbatimin një dështim të vertetë.

11- Mungesa e një strategjie të mirëstudiuar dhe efektive, ka sjellë dështimin e largimit të personave që lypin nga rruga. Qindra mijëra euro të hedhura për fushata e projekte pa vlerë ndërkohë që mund të siguroheshin strehim apo punësim për komunitetin rom.

12- Skema e re e ndihmës ekonomike ka përjshtuar shumë familje rome nga sistemi duke mos përfituar as 3000 mijë lekshin në muaj.

13- Mungesa e ekzistencës së programeve specifike të punësimit, varfëria, kushtet e vështira të jetesës, izolimi, diskriminimi‎, kanë detyruar romët dhe egjiptianët  të ikin në masë për të kërkuar azil në Gjermani dhe vende të tjera të Bashkimit Europian.  Por nga Qeveria ende nuk ka një numër të saktë sa familje rome janë larguar e aq më pak arsyet pse.

Të gjitha këto më sipër i vërtetojnë Raport Progresi i Bashkimit Europian për Shqipërinë i vitit 2015 si dhe të Amnisty International.

Duhet sot të pranojmë që romët janë ajo pjesë e shoqërisë kërkon më shumë mbështetje, përkrahje…

Pyetja që na lind natyrshëm është:

–           A ka qenë komuniteti rom mjaftueshëm në vëmendjen e Qeverisë?

–           A ka qenë mjaftueshëm në vëmendjen e legjislativit?

–           A ka qenë në fokus kur janë hartuar buxhetet e shtetit??

Përgjigja e të gjitha këtyre pyetjeve është JO!!

Në dëgjesën që patëm me disa shoqata për buxhetin 2016, ku u ftuan të merrnin pjesë edhe shoqata që mbrojnë të drejtat e romëve, shqetësim i madh u shpreh për përjashtimin e tyre nga mundësia për një banesë sociale…

Kërkesa e tyre kryesore ishte rritja e buxhetit për strehim social, për ndërtesa të reja e për krijimin e mundësive për akses të familjeve rome, kërkesë e miratuar unanimisht nga komisioni për Shëndetësinë dhe Cështjet Sociale por që për fat të keq u rrëzua nga Komisioni për ekonomonë dhe financat.

Atëherë, për të dalë nga sfondi i fjalimeve, do shtroja një tjetër pyetje: a mundet ne të gjithë së bashku të bëjmë dicka konkrete e të qenësishme për këtë katëgori???

Unë them se po!! Nëse do të jemi seriozë në mendim, veprim!! Të gjithë ne ja kemi dalë që kauzës së gruas i kemi dhënë formë, e kemi rritur, promovuar, shtuar në numër. Ende s’jemi atje ku duhet, por jemi në rrugë të mbarë.

Ndaj edhe jam e sigurt që ne së bashku  mund që të bëjmë më shumë për ta, tu japim ato mundësi e shance të munguara pasi ata janë po aq të mirë, profesoinistë, madje pse jo edhe më të mirë se ne. Por shancet qe neve na janë dhënë, atyre ju janë munguar.

Për të qenë konkretë, unë në emër dhe të opozitës do sugjeroja disa drejtime që kërkojnë vëmëndje:

1- Plotësimi i kushteve  minimale jetike, duke zbatuar programe të vecanta të nxitjes së punësimit për Romët duke i larguar kështu edhe nga informaliteti.

2- Krijimi i kushteve dinjitoze për strehim. (Rulotë dhe rindërtimi i kasolleve të djegura apo të përmbytura, janë diskriminuese dhe krijojnë geto jo integrim);

3- Përfaqesim institucional të tyre në Ministritë e Linjes, si një detyrim ligjor i tyre;

4 – Plani i veprimit 2016 – 2020 të jetë i bazuar në shifra e të ketë propozime konkrete;

5- Përgëzoj ministrinë e Mirëqenies për projektin për largimin e fëmijëve në situatë rruge. Por sugjeroj që qasja të ndryshojë. Duhet mënjëherë ngritja e mekanizmave mbrojtës, ndryshimi i ligjit për mbrojtjen e të drejtavë të fëmijëve dhe bashkërendim i punës së të gjitha institucioneve shtetërore.

Inkurajoj komunitetet Rome dhe Egjiptiane të ngrihen në mbrojtje të cdo të drejte të tyre ligjore dhe kushtetuese.

Grupi Parlamentar i opozitës do të jetë në mbështetje të cdo lëvizje apo kërkese në drejtim të mbrojtjes së interesave të tyre.

Insitucionet, politika, aktivistët e të drejtave të njeriut të gjithë duhet të bëjnë detyrën për të siguruar të drejtat e komuniteteve etnike, të gjithë duhet të bëjnë më shumë që fënijët rome dhe familjet e tyre të gëzojnë të drejta të barabarta, akses në arsim dhe shërbime shëndetësore.

Respektimi i të drejtave të këtyre komuniteteve mbetet kriteri kyc për integrimin e Shqipërisë në Bashkimin Europian.

Në këtë rrugë duhet të jemi të gjithë bashkëpunues dhe jo përjashtues dhe diskriminues.


Fjala e kryetares së Komisionin Parlamentar për Punën, Cështjet Sociale dhe Shëndetësinë, Albana Vokshi në tryezën me temë “Forcimi i rolit të Kuvendit të Shqipërisë në kontrollin e zbatimit të legjislacionit që prek prob​lematikat e komunitetit Rom në Shqipëri”, 6 Prill 2016

 

Read More
06 Pri
0

Megaafera 500 milionë euro Rama-CEZ, PD kërkon hetim parlamentar

Partia Demokratike dorëzoi sot në Kuvend kërkesën për hetim parlamentar në lidhje me aferën Rama-CEZ, ku te pakten 500 milionë euro u plaçkitën, duke ia mohuar shtetit dhe qytetarëve e duke u ndare në paktin kriminal të bërë nga kryeministri me kompaninë çeke. Janë 500 milionë euro detyrime të njohura e të pranuara që kompania kishte ndaj shtetit bashkë me shpërblimin që Rama i dha firmës çeke për prishjen e marrëveshjes. Janë 500 milionë euro që duhej ti shkonin qytetarëve në investime, në krijimin e vendeve të punës e në zbutjen e varfërisë. Por Edi Rama ia mohoi shqiptarëve për interesat e tij personale. Partia Demokratike e denoncoi vjedhjen më të madhe të vendit, dhe u beri thirrje deputeteve të mazhorancës të mos e votonin në korrik të 2014 këtë aferë në parlament. Por me urdhrin e Ramës plackitja e 500 milionë eurove u zyrtarizua, madje ai u kujdes që autorët e krimit të kishin dhe imunitet e të mos hetohen nga prokuroria, e të kenë mundësi ai bashkë me ta të shijojnë parajsat fiskale. Partia Demokratike është e vendosur ta cojë deri në fund këtë cështje. Askush, asnjë nga autorët, me Edi Ramën në krye nuk do ti gëzojnë paratë që u kanë marrë shqiptarëve. Hetimi parlamentar është vetëm hapi i parë drejt zbardhjes së megaaferës Rama-Cez.

Bashkangjitur kërkesa dërguar sot Kuvendit.


K Ë R K E S Ë

DREJTUAR: ZOTIT ILIR META

KRYETAR I KUVENDIT TË SHQIPËRISË

KËRKUES:   MË SHUMË SE 1/4 E TË GJITHË DEPUTETËVE TË KUVENDIT TË SHQIPËRISË, ANËTARË TË GRUPIT PARLAMENTAR TË PARTISË DEMOKRATIKE.

OBJEKTI:     Krijimi i një Komisioni Hetimor të Kuvendit, për të kontrolluar zbatimin e legjislacionit në fuqi dhe mbrotjen e interesit të shtetit shqiptar, nga realizimi i marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”, të miratuara me ligjin nr. 114/2014, datë 31.07.2014.

BAZA LIGJORE:     Nenet 7, 77 dhe 78 të Kushtetutës të Republikës së Shqipërisë; Ligji nr. 8891, datë 02.05.2002 “Për organizimin dhe funksionimin e Komisioneve Hetimore të Kuvendit”; si dhe neni 25 i Rregullores së Kuvendit të Republikës së Shqipërisë.

  1. Kryetar i Kuvendit,

Me ligjin nr. 114/2014, datë 31/07/2014 është miratuar marrëveshja për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”. Opozita parlamentare e kundërshtojë arritjen e kësaj marrëveshje, bazuar në faktet e disponura prej saj, se shtetit shqiptar po i shkaktohej një dëm i rëndë financiar dhe se po cenohej interesi publik. Qeveria Shqiptare, në kushtet e mungesës totale të transparencës, nëpërmjet deformimit të fakteve dhe rrethanave të cështjes, arriti t’i imponohej deputetëve të mazhorancës, të cilët symbyllur dhe në shpërfillje të interesit publik, vendosën miratimin e marrëveshjes, në seancën plenare të datës 31/07/2014.

Nga rezultatet e një auditimi të kryer nga Kontrolli i Lartë i Shtetit, institucion i pavarur kushtetues, rezulton se shtetit shqiptar, nga realizimi i kësaj marrëveshje, i është shkaktuar një dëm ekonomik që arrin në vlerën 479 milion euro, dhe më konkretisht: (i) vlera 95 milionë euro – pagesa e dakordësuar në Marrëveshje; (ii) vlera 352 milionë euro – detyrime financiare të prapambetura, rrjedhojë e keqmenaxhimit 2009-2012; dhe (iii) vlera 32 milionë euro  –  zhvlerësimi në zero i vlerës se 24% te aksioneve te Shtetit).

Ne kemi të gjitha dyshimet e arsyeshme të bazuara në prova dhe fakte, se vlera e dëmit ekonomik që i është shkaktuar shtetit shqiptar, është disa herë më e lartë se dëmi i konstatuar nga vetë Kontrolli i Lartë i Shtetit. Ne vlerësojmë se është detyrë e Kuvendit të Shqipërisë, që të kryerjë një kontroll të plotë parlamentar, për të evidentuar nëse gjatë procedurave të arritjes së kësaj marrëveshje, është cenuar interesi i shtetit shqiptar dhe nëse grupi negociator ka respektuar legjislacionin në fuqi dhe është udhëhequr nga interesi publik.

  1. FAKTET DHE RRETHANAT E CËSHTJES

Me Ligjin nr. 10116, datë 23.04.2009 “Për miratimin e kontratës së shitjes së 76% të aksioneve të OSSH sh.a., ndërmjet METE dhe CEZ a.s.” kjo shoqëri ka blerë 76% të aksioneve të Operatorit të Sistemit të Shpërndarjes (OSSH) duke u bërë kështu operatori më i rëndësishëm i shpërndarjes dhe furnizimit publik, me pakicë të energjisë elektrike. Në bazë të Ligjit Nr.9072, datë 22.05.2003 “Për sektorin e energjisë elektrike” (i ndryshuar) (neni 45), CEZ Shpërndarje si shoqëri e liçensuar për furnizimin e përdoruesve me energji elektrike, është e detyruar të sigurojë furnizimin me energji elektrike te konsumatoreve të energjisë elektrike. Për këtë shërbim aplikohen tarifat përkatëse që në bazë të nenit 28 të ligjit të sipërcituar shqyrtohen dhe miratohen nga ERE.

Mirëpo CEZ a.s. nuk zbatojë kushtet e kontratës së nënshkruar me shtetin shqiptar, duke shkaktuar dëme të pariparueshme sistemit të shpërndarjes së energjisë elektrike. Pas problematikave të vazhdueshme disa vjeçare, ERE me shkresën nr. 281/11, datë 11.04.2012, ka njoftuar fillimin e një procesi të gjerë monitorimi të gjendjes financiare të shoqërisë CEZ Shpërndarje sh.a.

Në Tetor të vitit 2012, Banka Botërore këshilloi shtetin shqiptar të ndërmerrte masa për heqjen e licensës së CEZ a.s dhe orientoi Qeverinë të kontaktonte dhe të thërriste në garë disa kompani ligjore të specializuara në fushën e arbitrazhit të investimeve. Për këtë arsye, më 5 Nentor 2012 nga Ministria e Drejtësisë u shpallën fituesi  të një gare ndërkombëtare dy firmat ligjore “Derains” dhe “Gharavi & Lazareff”.

Në Nëntor 2012, pas dështimit të negociatave me CEZ a.s., studio ligjore ndërkombëtare këshillojë Qeverinë Shqiptare t’i hiqte licencën “CEZ Shpërndarje sh.a.” dhe në vijim të angazhohej fuqishëm për ngritjen e padive në arbitrazh ndërkombëtar referuar Marrëveshjes së privatizimit. Konkretisht, CEZ a.s duhet të mbante përgjegjësi për:

  1. Dëme të rrjedhura nga mosrealizimi i masës së investimeve të nevojshme për përmbushjen e detyrimeve të CEZ a.s. sipas kontratës për shitblerjen e kuotave dhe abuzimi me pasuritë e CEZ Shpërndarje të vlerësuara përafërsisht në masën 700 milion Euro;
  2. Dëme të rrjedhura nga shkëputja e pajustifikuar e energjisë elektrike më 16 nëntor 2012 dhe në raste të tjera;
  3. Likujdimi i faturave ndaj KESH dhe OST në masën e rreth 300 milion Euro.

Në përfundim të procesit të auditimit dhe vlerësimit ligjor e financiar të situatës, pas konstatimit se gjendja kritike është shkaktuar kryesisht nga tejkalimi i shpenzimeve e keqadministrimi, një sërë tratativash jo të suksesshme për zgjidhjet e mundshme të situatës së konstatuar, si dhe në kushtet kur njoftohet nga CEZ Shpërndarje se “shoqëria mund të mos jetë në gjendje të parandalojë përkeqësimin në javët e ardhshme në nivelin e shërbimeve që siguron, përfshirë dhe lëvrimin e energjisë elektrike”, pra vetëdeklaron se ka dështuar në realizimin e objektivave të saj, të përcaktuara në Deklaratën Rregullatore, Enti Rregullator i Energjisë (ERE) me Vendimin nr. 4 dhe nr. 5 datë 21.1.2013, ka mbajtur qëndrimin se shoqëria CEZ Shpërndarje sh.a. është në shkelje të kushteve të licensave RPS dhe DSO, për këtë shkak, ka vendosur heqjen e licencave të mësipërme dhe kalimin e shoqërisë CEZ Shpërndarje sh.a, në administrim të përkohshëm.

Më 5 mars 2013  CEZ kërkoi zgjidhjen e mosmarrëveshjes me ndërmjetësim. Më 15.05.2013 shoqëria CEZ a.s, Pragë, pas heqjes së liçencave dhe vendosjes së shoqërisë nën administrim të përkohshëm, paditi e para Republikën e Shqipërisë në Gjykatën e Arbitrazhit UNCITRAL, duke ngritur një sërë pretendimesh ligjore dhe financiare.

Më 19 Prill 2013 studio ligjore ndërkombëtare, i ka paraqitur me shkrim autoriteteve shqiptare, avantazhet dhe disavantazhet e zgjidhjes me ndërmjetësim, duke vlerësuar se në kushtet kur ende nuk janë mbledhur provat, nuk mund të vijohet me vlerësimin e plotë ekonomik dhe juridik të situatës, për të evidentuar mundësitë e zgjidhjes me ndërmjetësim.

Më 28 Gusht 2013 është nënshkruar kontrata me BDO  dhe më pas me Becker Buttner Held që do të përfundonte në 8 javë Vlerësimin Teknik të Cez sh.a. Më 30 shtator 2013 av. Hamid Gharavi shpreh shqetësimin e madh për cënimin e interesave ekonomikë të Republikës së Shqipërisë në rast se nuk ndërmerren në mënyrë urgjente disa masa të caktuara.

Mirëpo, procesi ndryshojë në mënyrë të papritur, për shkak se me Vendim të Këshillit të Ministrave nr. 969 datë 25.10.2013 është vendosur të ngrihet Grupi i Punës dhe fillimi i procedurave të negociatave për zgjidhjen e mosmarrëveshjes ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë CEZ a.s. Grupi negociator kryesohej nga Z. Damian Gjiknuri, Ministër i Energjisë dhe Industrisë.

Në Shkurt 2014 janë përgatitur Raportet e ekspertëve (Vlerësimet teknike, financiare dhe vlerësimi i Claims kundër CEZ a.s. dhe nga CEZ a.s.), por rezultatet janë mbajtur të fshehura nga Qeveria dhe Raportet nuk janë zhvilluar më tej sipas porosive të lëna nga ekspertë në mënyrë që të finalizoheshin referuar termave të Kontratës me ta. Dy raportet e vlerësimit teknik dhe financiar, të cilat ishin vënë në dispozicion të Qeverisë që në 10 Shkurt 2014, parashikonin shprehimisht se:

  • CEZ a.s. nuk investoi në kompaninë e shpërndarjes referuar marrëveshjes (fq. 67-74 Vleresimi i Padive BDO);
  • kompania u shkatërrua me qëllim nga CEZ a.s., e cila kishte një vit që përgatitej të largohej (67-74, 80-85 Raportit BDO);
  • paratë e marra me kredi nuk ishin përdorur për të bërë investimet e kërkuara (po aty);
  • CEZ kishte dështuar për të reduktuar borxhin e keq referuar SPA ( fq75-79 BDO);
  • pjesa takuese e shtetit shqiptar 24 % kishte shkuar në zero (80-100 BDO);
  • e gjithe vlera e kompanisë kishte shkuar në zero (80-100 BDO);
  • paratë e mbledhura nuk ishin investuar por në kundërshtim me ligjin ishin transferuar në parajsat fiskale nga kompanitë fantazëm të kontraktuara nga CEZ (fq.92-97 i raportit BDO);
  • CEZ a.s. kishte dështuar të investonte, të ulte humbjen në rrjet dhe të ulte borxhin e keq, i cili rezultonte i rritur nga 8 milion ne vitin 2007 në 53 milion në Janar të vitit 2013;
  • CEZ shpërndarje në kundërshtim me ligjin kishte transferuar para tek CEZ a.s. në mënyrë preferenciale karshi kreditorëve të tjerë (fq.100 BDO);
  • heqja e licensës nga ERE ishte mëse e drejtë;
  • faturat e papaguara nga CEZ ndaj KESH dhe OST 3,6 Miliard lek (fq. 102-106 i BDO);
  • paditë e paraqitura nga CEZ a.s. janë të mbivendosura dhe nuk janë të llogaritura drejt (fq.132 BDO);
  • paditë në lidhje me taksat të cilat janë humbur në gjykatat e brendshme në 3,9 miliard Lekë (fq.125 i BDO).

Pas zhvillimit të një sërë takimeve negociuese për rreth 6 muaj, në zyrat e Sekretariatit të Komunitetit të Energjisë në Vjenë, Grupi i Punës, me Vendimin nr. 2, datë 19.06.2014, ka miratuar marrëveshjen e arritur me CEZ a.s. Procedura e negocimit ka përfunduar me nënshkrimin e Marrëveshjes me mirëkuptim nga Grupi i Punës më datë 23.06.2014, përcjelljen në Këshillin e Ministrave dhe miratimin e saj me Ligjin nr. 114/2014 datë 31.07.2014.

Pra, pavarësisht se detyrimi që kompania CEZ a.s. i detyrohej shtetit shqiptar në minimumin e saj kapte vlerën 1 bilion Euro (500 milion USD CEZ a.s. i detyrohet vetëm KESH dhe OST), Qeveria arriti “të zgjidhte” me mirëkuptim mosmarrëveshjen, duke i falur të gjitha detyrimet dhe duke i dhënë CEZ a.s. 95 milion Euro. Por kjo marrëveshje arrihet në një situatë kur CEZ a.s. pretendonte 200 milion EURO në një arbitrazh investimesh, ndërkohë që kjo kompani ishte e ekspozuar karshi shtetit shqiptar në një padi Arbitrazhi Tregtar nga 1-3 bilion euro.

Konkretisht, detyrimet e marra përsipër nga shteti shqiptar, nuk përputhen me realitetin dhe janë të pambështetura në ligj dhe prova. Referuar përmbajtjes së Marrëveshjes për Zgjidhjen me Mirëkuptim, evidentohen fare qartë se jemi përpara një marrëveshjeje tërësisht të pabarabartë dhe jo në proporcion me pretendimet e ligjshme të Shtetit Shqiptar ndaj CEZ a.s. Rezulton se shteti shqiptar ka marrë përsipër pagesën prej 36.9 milionë eurosh që përfaqëson vlerën e kredisë së disbursuar nga Banka Evropiane për Ndërtim dhe Zhvillim dhe IFC-ja mbi bazën e kontratave të lidhura nga CEZ Shpërndarje sh.a. Në vlerësimin e ekspertit të BDO LLP të kontraktuar nga Shteti Shqiptar, pas analizës së dokumentacionit të vënë në dispozicion, theksohet se nuk ka evidenca të sakta se si është përdorur huaja e marrë. Qartësisht nuk provohet që huaja të jetë përdorur për investime. Kjo nënkupton që shteti shqiptar ka njohur një kredi e cila nuk është përdorur për të realizuar investimet për të cilën ishte kërkuar.

Nga ana tjetër, merret përsipër të paguhet shuma prej 17.4 milionë eurosh që përfaqëson vlerën e kredisë së disbursuar nga disa marrëveshje Overdraft me banka të nivelit të dytë në Shqipëri. Ndërkohë që nga raporti i ekspertëve ndërkombëtar evidentohet që në 10.07.2012 ka një Marrëveshje midis CEZ a.s (mëmës) dhe CEZ Shpërndarje sh.a, për shumat e mbetura si detyrime të pagueshme në shumën 17 milionë euro për overdraft-e me bankat e nivelit të dytë, marrëveshje kjo që është nënshkruar në momentin kur CEZ a.s, po përgatitej të largohej nga Shqipëria.

Gjithashtu, shuma prej 25.1 milionë eurosh që përfaqëson detyrimet e CEZ Shpërndarje sh.a ndaj shoqërisë CEZ a.s, Pragë, dhe CEZ Trade Albania, për energjinë elektrike të lëvruar nga këto të fundit për mbulimin e humbjeve në rrjetin e shpërndarjes, nuk rezulton që të jenë vlerësuar dhe verifikuar nga Grupi i Punës. Konkretisht, konstatohet lehtësisht se detyrimi për energjinë elektrike të blerë nga CEZ a.s dhe CEZ Trade sipas pasqyrave financiare të vetë shoqërisë është shumë më e ulët se detyrimi i marrë përsipër.  Ndërkohë që rezulton e provuar se shteti shqiptar ka njohur detyrime për mallra dhe shërbime të cilat nuk kaluan tek CEZ Shpërndarja sh.a., në shumën 6.1 milionë eurosh, shumë që përfaqëson detyrimet që CEZ Shpërndarje i ka pasur shoqërisë CEZ Albania, tashmë e njohur me emrin Share Services Albania, për shërbimet e ofruara në vazhdimësi sipas marrëveshjeve përkatëse të nënshkruara, duke filluar nga viti 2009.

Është e qartë dhe e provuar katërcipërisht se asnjë avokat apo ekspert ndërkombëtar nuk rezulton ta ketë konsultuar Qeverinë shqiptare për të zgjidhur në këtë formë mosmarrëveshjen me CEZ a.s., përvec konsulentëve privatë të Kryeministrit dhe avokatëve të shtetit dhe zyrtarëve të tjerë, të cilët kanë patur klientë CEZ a.s. apo kanë qenë të punësuar nga CEZ a.s.!

Për të gjitha faktet mësipër, rezulton që nga nënshkrimi i marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë CEZ, a. s., të miratuara me ligjin nr. 114/2014, datë 31.07.2014, i janë shkaktuar shtetit shqiptar miliona EURO dëm ekonomik, për të cilat është e nevojshme të realizohet një kontroll parlamentar, me qëllim evidentimin e pëgjegjësive administrative dhe gjetjen e zgjidhjeve më të mira në mbrojtjen e interesit publik dhe shmangien e këtyre pasojave negative për të ardhmen.

Objekti i hetimit parlamentar duhet të jenë procedurat e ndjekura dhe negociatat që sollën në përgatitjen e marrëveshjes së nënshkruar nga Grupi i Punës për zgjidhjen me mirëkuptim të mosmarrëveshjes ndërmjet Shtetit Shqiptar dhe CEZ a.s. Për këtë qëllim është e nevojshme që të verifikohen dokumentat e institucioneve të ndryshme të Shtetit Shqiptar, korrespondenca ndërmjet institucioneve shtetërore, raporte të audituesit të pavarur ndërkombëtar apo të konsulentit ligjor të kontraktuar nga Shteti Shqiptar, apo analiza të pasqyrave financiare të publikuara të shoqërive në pronësi të CEZ a.s., si dhe i gjithë dokumentacioni i përdorur në arritjen e kësaj marrëveshje nga grupi i punës.

  1. BAZUESHMËRIA LIGJORE E KËRKESËS

Gjykata Kushtetuese e cilëson si “kompetencë kushtetuese” të drejtën e pakicës parlamentare për ngritjen e komisionit hetimor parlamentar. Duke e veshur një të katërtën e deputetëve me këtë pushtet, Kushtetuta “… institucionalizon një lloj tjetër autoriteti kushtetues, që njihet si pushtet i pakicës parlamentare”, që realizohet “… në mënyrë të pavarur…” dhe që është “…i pakufizuar nga vullneti i shumicës”. E drejta e kontrollit hetimor i është njohur pakicës parlamentare, e cila, duke i pasur të kufizuara mjetet, “mund ta shndërrojë atë në një instrument të fuqishëm kushtetues”.

Ushtrimi normal i veprimtarisë së Kuvendit kërkon ekzistencën e elementeve të domosdoshëm që kanë të bëjnë me krijimin e kushteve për respektimin e ligjeve nga të gjitha organet e tjera të pushtetit publik e shtetasit, si dhe pajisjen e tij me mjetet e përshtatshme për realizimin e kontrollit mbi mënyrën e zbatimit të ligjeve. Komisionet hetimore që ngrihen për këtë qëllim, në kuptim të nenit 77 të Kushtetutës, janë një mjet që i shërben pikërisht ushtrimit të kontrollit parlamentar. Ato janë instrument i rëndësishëm i parlamentit për mbledhjen e informacionit për çështje të veçanta, me qëllim arritjen në përfundime të caktuara. E analizuar në aspektin gjuhësor, interpretimi i fjalës “çështje” merr kuptimin e një dukurie, gjendjeje, ngjarjeje apo fakti që ka nevojë të shqyrtohet.

Grupi Parlamentar i Partisë Demokratike shpreh besimin se respektimi i parimit të ligjshmërisë dhe mbrojtjes së interesit publik nga ana e administratës publike përbën themelin e shtetit të së drejtës. Kryerja e veprimeve arbitrare dhe pa kurrëfarë mbështetje ligjore, që dëmtojnë interesin financiar të shtetit shqiptar, nuk duhet të mbështeten dhe duhen frenuar. Qëllimi i Komisionit Hetimor që kërkohet të krijohet mbi bazën e kësaj kërkese, është shqyrtimi i fakteve, provave dhe rrethanave, që dëshmojnë dëmtimin e interesave financiare të shtetit shqiptar, nga realizimi i marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”, të miratuara me ligjin nr. 114/2014, datë 31.07.2014, duke evidentuar problematikat përkatëse dhe për të gjetuar zgjdhjet për të ardhmen. Ne besojmë, se është në interesin e Shqipërisë dhe shqiptarëve, që kjo cështje të zbardhet në mënyrë të plotë dhe gjithëpërfshirëse. Një hetim i plotë parlamentar, do të hidhte dritë mbi këto fakte, dhe do të rikthente besimin tek opinioni publik, se situata të tilla nuk do të përsëriten në të ardhmen.

Objekti dhe qëllimi i ngritjes së këtij Komisioni Hetimor është në përputhje me Kushtetutën dhe parimet themelore kushtetuese, për shkak se nuk nuk sjell konfondime dhe transferime kompetencash të parashikuara nga Kushtetuta për organe të tjera, por synon njohjen dhe verifikimin në thellësi të cështjes së marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s., me qëllimin që në përputhje me realitetin, të nxirren përfundime mbi nevojën e miratimit, plotësimit, apo korrigjimit të ligjeve të veçanta.  Nga ana tjetër, nëpërmjet këtij hetimi parlamentar, kontrollohet edhe zbatimi i ligjeve, nxirret përgjegjësia mbi mënyrën e zbatimit të tij dhe bëhen rekomandimet përkatëse me qëllim parandalimin dhe eleminimin e dëmitim të interesit financiar të shtetit, si dhe përmirësimin e gjendjes në të ardhmen.

E drejta e hetimit do të realizohet vetëm, brenda funksionit të kontrollit parlamentar dhe detyrave kushtetuese që parlamentarët kryejnë si përfaqësues të popullit për sqarim, apo hulumtim të hollësishëm të kësaj cështjeje. Dobishmëria e këtij hetimi sigurisht që shihet në nxjerrjen e përgjegjësive institucionale, duke ndihmuar në evidentimin e problemeve dhe mospërsëritjen e këtij fenomeni me ndikim për vetë shoqërinë, shtetin, si dhe funksionimin e shtetit të së drejtës.

Nëse i referohemi praktikës ndërkombëtare, natyra e çështjeve të hetuara nga komisionet hetimore ka qenë e një rëndësie substanciale apo parësore për publikun, me ndikim të veçantë në marrëdhëniet ndërshtetërore, me qëllim nxjerrjen e përgjegjësive institucionale dhe mospërsëritjen e fenomeneve të hetuara në të ardhmen. Në këtë drejtim, çështjet më të shumta kanë patur për objekt administrimin e fondeve publike, marrëdhëniet ndërshtetërore, falimentimet e korporatave apo subjekteve të ndryshme private, të cilët kanë patur impakt në ekonominë e vendit, apo hetimin e fenomeneve kriminale[1]. Në rastin konkret, puna e Komisionit Hetimor nuk do të konsistojë në nxjerrjen e përgjegjësisë penale për personat e përfshirë në këto negociata, pasi kjo është detyrë funksionale e organeve të drejtësisë. Komisioni Hetimor do të përqëndrojë punën e tij në njohjen dhe verifikimin në thellësi të të gjitha elementëve të marra në konsideratë në arritjen e marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim të mosmarrëveshjes me CEZ a.s., me qëllimin që në përputhje me realitetin, të nxirren përfundime mbi nevojën e miratimit, plotësimit, apo korrigjimit të ligjeve të veçanta, si dhe parandalimin dhe eleminimin e pasojave negative dhe përmirësimin e gjendjes në të ardhmen, në përputhje të plotë me parimin e ndarjes dhe balancimit të pushteteve.

Objekti i hetimit, është i argumentuar qartë dhe në mënyrë të mjaftueshme në kërkesë, si dhe përmban fakte të përcaktueshme, të cilat tregojnë qartë se për çfarë po hetohet, duke evidentuar edhe cështjen që kërkohet të hetohet. Nga të dhënat e trajtuara në pjesën e parë të kësaj kërkese rezulton se ekziston një lidhje substanciale midis informacionit apo hetimit që kërkohet të realizohet, dhe një shkalle të arsyeshme të qëllimit legjitim të legjislativit, për mbrojtjen e Kushtetutës, si dhe zbatimit të legjislacionit në fuqi.

Është fakt i njohur botërisht tashmë, se Kontrolli i Lartë i Shtetit ka evidentuar një dëm të madh financiar nga arritja e marrëveshjes me shoqërinë CEZ a.s.. Ky fakt evidenton plotësimin e kriterit kushtetues se çështja duhet të jetë manifestuar përpara marrjes së një vendimi përkatës nga ana e Kuvendit për ngritjen e një komisioni hetimor. Për pasojë, kërkesa bazohet në ekzistencën e një fakti (sic është nënshkrimi i një marrëveshje që dëmton interesin financiar të shtetit shqiptar) dhe jo për të verifikuar nëse mund të zbulohet ose të gjendet ndonjë e tillë në të ardhmen. Ajo që mbetet për t’u vlerësuar/hetuar nga Komisoni Hetimor është mekanizimi dhe arsyet e arritjes së kësaj marrëveshje, vlerësimi i plotë i dëmit të ardhur dhe pasojat e dëmshme që sjell për shtetin shqiptar, përfshirja dhe përgjegjësinë e cdo strukture të shtetit në këtë ngjarje të kundërligjshëm, njohja dhe verifikimi i hollësishëm i problematikës, me qëllim parandalimin e fenomeneve të kundërligjshme dhe që dëmtojnë interesin publik në të ardhmen.

Nënshkrimi i një marrëveshje të pabarabratë dhe diskriminuese për shtetin shqiptar, që dëmton interesin financiar të Shqipërisë, është një cështje e vecantë dhe konkrete. Për këtë arsye, cmojmë se evidentimi i hollësishëm i rrethanave të kësaj cështje, me qëllim frenimin e këtij fenomeni në të ardhmen, përbën një çështje me rëndësi të veçantë shtetërore/publike. Mosushtrimi i rregullt i detyrës nga ana e administratës shtetërore, dhe mosrespektimi prej tyre i parimit të ligjshmërisë dhe mbrojtjes së interesit të shtetit shqiptar, cenon funksionimin e rregullt të organave shtetërore, si dhe të drejtat e cdo shqiptari. Gjykata Kushtetuese ka specifikuar se cështjet e hetimit të trajtuara në aspektin e verifikimit të zbatueshmërisë së legjislacionit, të formulimit të propozimeve apo iniciativave ligjore që kanë për qëllim frenimin dhe parandalimin e fenomeneve negative për shoqërinë e shtetin janë të përfshira në konceptin kushtetues si çështje e veçantë. Në këtë mënyrë, objekti i hetimit të komisionit parlamentar, i fokusuar në një çështje të veçantë sic është marrëveshja për zgjidhjen me mirëkuptim të mosmarrëveshjes me shoqërinë CEZ a.s., me pasoja jashtëzakonisht të dëmshme për shtetin, qytetarët dhe interesin publik, evidenton njëkohësisht edhe qëllimin e hetimit parlamentar.

Kërkesa për ngritjen nga Kuvendi të një komisioni hetimor, përmbush tre kriteret kushtetuese si më poshtë: 1) çështja ka të bëjë me funksionin ligjvënës dhe funksione të tjera për të cilat Kuvendi është i autorizuar të marrë masa ligjore;  2) objekti i hetimit fokusohet në një çështje konkrete, që është marrëveshja për zgjidhjen me mirëkuptim të mosmarrëveshjes me shoqërinë CEZ a.s.; si dhe 3) ekzistojnë të dhëna dhe indicie të mjaftueshme që dëshmojnë për  ekzistencën e një paligjshmërie dhe dëmi financiar, për të cilën është i nevojshëm hetimi parlamentar.

I nderuar z. Kryetar i Kuvendit,

Në funksion të mbrojtjes së Kushtetutës, parimeve të funksionimit të shtetit të së drejtës dhe interesit publik, nisur nga pasojat e dëmshme që ka sjell marrëveshja për zgjidhjen me mirëkuptim të mosmarrëveshjes me shoqërinë CEZ a.s., si dhe me synimin për ti vënë fre një herë e mirë praktikave të tilla  antiligjore, në përputhje me nenin 77 të Kushtetutës, ligjin nr. 8891, datë 02.05.2002 “Për organizimin dhe funksionimin e Komisioneve Hetimore të Kuvendit”; si dhe nenin 25 të Rregullores së Kuvendit të Republikës së Shqipërisë,

KËRKOJMË:

Ngritjen e një Komisioni Hetimor, me:

Qëllim – Kontrollin e zbatimit të legjislacionit në fuqi dhe mbrojtjes së interesave financiar të shtetit shqiptar, si dhe procedurave dhe rrethanave të nënshkrimit të marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”, të miratuara me ligjin nr. 114/2014, datë 31.07.2014.

Objekt dhe cështjet që do të hetohen1) Kontrollin e zbatimit të legjislacionit në fuqi dhe mbrotjes së interesit publik, gjatë negocimit të marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”; 2) Njohja dhe verifikimi e pasojave financiare që ka sjell marrëveshja për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”, si dhe identifikimin e përgjegjësive nga organet apo personave zyrtar përkatës, me synimin për frenimin me mjete ligjore të shfaqjes së tij në të ardhmen; 3) Njohja me dokumentacionin e plotë ligjor e financiar që ka përdorur grupi i punës gjatë negocimit të marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”.

Përbërje – Kryetari dhe 4 anëtarë përfaqësues të Grupit Parlamentar të Partisë Demokratike, 6 anëtar përfaqësues të paritive të mazhorancës parlamentare.

Afat të përfundimit të hetimeve – 6 muaj nga krijimi i Komisionit Hetimor

Në këto rrethana, me qëllim sqarimin e mënyrës së zbatimit të ligjit dhe mbrojtjes së interesave financiare të shtetit shqiptar, identifikimin e përgjegjësive të organeve apo personave zyrtar përkatës, analizimin e gjetjeve për të përgatitur rekomandimet për ndërhyrje ligjore e administrative për parandalimin apo eliminimin plotësisht të tyre në të ardhmen, kërkojmë shqyrtimin dhe miratimin e projektvendimit për ngritjen e Komisionit Hetimor, që i bashkëlidhet kësaj kërkese.

Gjithashtu, në mbështetje me nenin 7 të ligjit nr. 8891, datë 02.05.2002 “Për organizimin dhe funksionimin e Komisioneve Hetimore të Kuvendit”, kërkojmë nga ana juaj që sa më parë, por në cdo rast jo më vonë se 5 ditë nga data e marrjes së kërkesës, të mblidhni Byronë e Kuvendit për të diskutuar mbi këtë kërkesë, përbërjen e komisionit, si dhe caktimin e datës së miratimit në Kuvend në seancën plenare më të afërt.

Duke ju falenderuar për mirëkuptimin,

DEPUTETËT:

REPUBLIKA E SHQIPËRISË

KUVENDI

VENDIM

Nr. ______, datë ____/_____/2016

PËR NGRITJEN E KOMISIONIT HETIMOR TË KUVENDIT PËR TË KONTROLLUAR ZBATIMIN E LEGJISLACIONIT NË FUQI DHE MBROTJES SË INTERESIT TË SHTETIT SHQIPTAR, NGA REALIZIMI I MARRËVESHJES PËR ZGJIDHJEN ME MIRËKUPTIM NDËRMJET REPUBLIKËS SË SHQIPËRISË DHE SHOQËRISË “CEZ, A. S.”

Në mbështetje të neneve 7, 77 dhe 78 të Kushtetutës, të neneve 5, 6, 8 e 9 të ligjit nr. 8891, datë 2.5.2002 “Për organizimin dhe funksionimin e komisioneve hetimore të Kuvendit”, si dhe të nenit 25 të Rregullores së Kuvendit, me propozimin e një grupi deputetësh të Grupit Parlamentar të Partisë Demokratike,

KUVENDI

I REPUBLIKËS SË SHQIPËRISË

VENDOSI:

  1. Ngritjen e Komisionit Hetimor të Kuvendit për shqyrtimin e kërkesës së një grupi deputetësh për të kontrolluar zbatimin e legjislacionit në fuqi dhe mbrojtjes së interesave financiar të shtetit shqiptar, si dhe procedurave dhe rrethanave të nënshkrimit të marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”, të miratuara me ligjin nr. 114/2014, datë 31.07.2014., me synim parandalimin e këtij fenomeni negativ për shtetin, qytetarët dhe interesin publik, si dhe nxjerrjen e përgjegjësive konkrete.
  1. Objekti i punës së komisionit hetimor është:

1) Kontrollin e zbatimit të legjislacionit në fuqi dhe mbrotjes së interesit publik, gjatë negocimit të marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”;

2) Njohja dhe verifikimi e pasojave financiare që ka sjell marrëveshja për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”, si dhe identifikimin e përgjegjësive nga organet apo personave zyrtar përkatës, me synimin për frenimin me mjete ligjore të shfaqjes së tij në të ardhmen apo rregullimin e pasojave;

3) Njohja me dokumentacionin e plotë ligjor e financiar që ka përdorur grupi i punës gjatë negocimit të marrëveshjes për zgjidhjen me mirëkuptim ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë “CEZ, a. s.”.

 

III. Komisioni ka të drejtë të hetojë dhe të bëjë transparencë të plotë për çdo çështje që përfshihet në objektin e punës së tij, në përputhje me parimet kushtetuese, vecanërisht parimin e ndarjes dhe balancimit të pushteteve, si dhe duke respektuar dhe duke mos mbivendosur kompetencat e organeve të drejtësisë.

  1. Komisioni hetimor, i ngritur sipas këtij vendimi, bashkë me raportin përfundimtar i paraqet Kuvendit në seancë plenare rekomandime në lidhje me nxjerrjen e përgjegjësive institucionale, ndryshime apo miratime ligjesh, dhe sipas rastit, njoftimin e prokurorisë për marrjen e masave të mëtejshme ligjore.
  1. Komisioni hetimor parlamentar përbëhet nga 11 deputetë, si më poshtë:
  2. _____________________ –           Kryetar  (PD);
  3. _____________________ – Zëvendëskryetar/Anëtar (PS);
  4. _____________________ –          Anëtar (PD);
  5. _____________________ –          Anëtar (PD);
  6. _____________________ –          Anëtar (PD);
  7. _____________________ –          Anëtar (PD);
  8. _____________________ –          Anëtar (mazhoranca parlamentare);
  9. ____________________ –          Anëtar (mazhoranca parlamentare);
  10. ____________________ –          Anëtar (mazhoranca parlamentare);
  11. ____________________ –          Anëtar (mazhoranca parlamentare);
  12. ____________________ –          Anëtar (mazhoranca parlamentare).

 

  1. Komisioni e ushtron veprimtarinë e tij për një afat 6-mujor nga miratimi i këtij vendimi.

 

VII. Ngarkohen Kryetari i Kuvendit që menjëherë të caktojë mjediset dhe mjetet e punës së komisionit, si dhe personelin e nevojshëm, duke venë në dispozicion edhe ekspertë juristë.

 

VIII. Ngarkohet Sekretari i Përgjithshëm i Kuvendit që të marrë masa për zbatimin e vendimit të Kuvendit dhe të urdhrave të Kryetarit të Kuvendit, për mbarëvajtjen e punës së komisionit, si dhe krijimin e kushteve të nevojshme logjistike për veprimtarinë normale të tij.

 

Ky vendim hyn në fuqi menjëherë.

 

Miratuar më ____/____/2016.

Read More
06 Pri
0

Rama duhet të zgjedhë, o avokat i krimit e korrupsionit, o reformator i drejtësisë

Tre janë problemet që mbeten pezull për shkak të mungesës së vullnetit politik nga ana e Edi Ramës.

E para ka të bëjë me dhunimin e rendit kushtetues. Kushtetuta është pakti shoqëror mbi të cilin bazohet bashkekzistenca, është ajo që ndalon policin të sillet si bandit dhe banditin të sillet si polic.

Dhunimi i rendit kushtetues, rënia e rendit kushtetues do të thotë që vendi është në xhungël, që nuk ka më dallim midis policit dhe banditit, midis kryeministrit dhe kriminelit dhe anasjelltas.

Ka katër javë që maxhoranca refuzon zbatimin e vendimit të Gjykatës Kushtetuese. Në mënyrë të përsëritur për dy vite cenon rendin kushtetues. Në mënyrë të hapur cenon marrëveshjen politike, dhunon marrëveshjen politike të 24 dhjetorit 2014.

E nesërmja është një rast tjetër për t’i dhënë fund këtij dhunimi kaq të hapur, kaq flagrant të rendit kushtetues dhe për të rikthyer vendin në kushtet, të paktën formalisht, të kushtetutshmërisë dhe jo në kushtet e xhunglës.

Respektimi i Kushtetutës do të thotë të respektosh bashkekzistencën qytetare. Të shkelësh, ta shkelmosh Kushtetutën do të thotë ta fusësh vendin në kushtet e xhunglës dhe në kushtet e xhunglës bëhet gjithçka, i dobëti, i pamunduri shkelet, përdhunohet, nxirret nga puna, vidhet, i merret buka e gojës, i asgjësohet mundësia për të ushqyer fëmijët e tij.

Gjithçka që ndodh sot anembanë në Shqipëri, kjo krizë ekonomike, ky recension për të cilin për turp nuk flet askush, kur në fakt është ulur këmbëkryq në të gjitha vatrat e shqiptarëve dhe në shifrat e vërteta të bilancit të shtetit, është efekti i drejtpërdrejtë i efektit të xhunglës, i mungesës së shtetit ligjor që fillon me shkatërrimin e Kushtetutës.

Ndaj nesër do të insistohet fort në zbatimin e vendimit të Gjykatës Kushtetuese i cili në këtë rast ka të bëjë pikërisht me korrupsionin, ka të bëjë me pretendimet se dy anëtarë të tjerë të maxhorancës, përtej Koço Kokëdhimës që shkoi atje ku duhet të shkonte, kanë përfituar shuma të mëdha parash dhe asete publike në kushtet e konfliktit të interesit.

Po në favor të korrupsionit, Edi Rama ka treguar mungesën e gatishmërisë për komisionet hetimore parlamentare e në veçanti të Komisionit Parlamentar që ka të bëjë me vjedhjen e  të dhënave të serverit të Tatimeve duke shkelur në mënyrë flagrante marrëveshjen e 24 dhjetorit.

Dhe për këtë nesër opozita do të insistojë në kalimin e  amendamentit tonë i cili përmbush kushtin e marrëveshjes së 24 dhjetorit, funksionimin eficient të komisioneve hetimore.

Dhe së treti heqja e vulës së turpit, heqja e pranisë së deputetit që ka plagosur qytetarët me armë pa leje dhe që kur ia don qejfi vjen serbes dhe voton Arben Ahmetajn e kur nuk ia don qejfi ha e pi aty afër Parlamentit.

Këtu nuk bëhet fjalë për një emër, këtu bëhet fjalë për një parim dhe parimi është ky : Deputetë të cilët janë në proces gjykimi për vepra të rënda penale siç janë tentativa për vrasje, plagosje në kushte të rënduara dhe në prani të armëmbajtjes pa leje nuk kanë vend në seancën plenare deri në përfundim të procesit gjyqësor.

Është një parim i cili nuk mund t’i kishte shkuar askujt ndër mend që do të ishte i nevojshëm që të futej në ligjin për dekriminalizimin  por ja që Edi Rama është në gjendje që të na ofrojë edhe çudira të tilla përmes presionit të drejtpërdrejtë që i bën gjyqësorit dhe Prokurorisë.

Këto do të jenë betejat e opozitës ditën e nesërme në Parlament dhe nga kjo do të varet ngushtë edhe fati i Parlamentit, i funksionimit të Parlamentit dhe hapat që ne do të hedhim edhe në raport me garantuesit dhe ndërmjetësuesit e marrëveshjes së 24 dhjetorit, monitorimin e kësaj marrëveshje dhe vendimet e tjera që do të marrim në këtë drejtim.

Pyetje: Z.Basha dy prej nismave ligjore janë rrëzuar në Komision të Ligjeve që do të thotë se do të rrëzohen edhe në Parlament. A ka ndonjë të re në bisedimet që ju keni kryer me partnerët tuaj për çështjen e reformës në drejtësi?

Basha: Ne do ti shkojmë deri në fund kësaj beteje. Në kushtet kur rendi kushtetues është dhunuar. Në kushtet kur ky dhunim bëhet për të mbrojtur dy personat e akuzuar për korrupsion, maxhoranca është e vetëdiskredituar, Edi Rama është i vetëdiskredituar si avokat i korrupsionit, si avokat i krimit. Dhe sigurisht që duhet të zgjedhë o avokat i krimit, avokat i korrupsionit ose reformator i drejtësisë.


Prononcimi për mediat i kryetarit të Partisë Demokratike, Lulzim Basha pas mbledhjes së Grupit Parlamentar, 6 Prill 2016

 

Read More
06 Pri
0

Banorët e Ballagatit në protestë, qeveria i ka izoluar për 2.5 km rrugë

Mijëra banorë të Ballagatit në Lushnje, u ngritën në një protestë pasi penalizohen nga qeveria e cila nuk u gjendet pranë për shërbimet më bazike, siç është rruga.

Një projekt i nisur në vitin 2013 për 2.5 kilometër rrugë, është ndërprerë nga qeveria si hakmarrje pasi kjo njihet si zonë që voton djathtas.

Ndërkohë, banorët e Ballgatit njihen si punëtorë të palodhur dhe aktualisht zotërojnë 30 përqind të serave të vendit.

Pranë tyre ishte Sekretari për Aksionin Qytetar, Ervin Salianji dhe kryetari i PD-së së Lushnjes, Myslym Murrizi.

“Ne si popull këtu jemi të diskriminuar totalisht. Vuajmë për një copë rrugë, për ujin dhe dritat. Taksat janë shumë të larta. Ku shkojnë lekët kur ne taguajmë?! Ne kemi kaq shumë sera dhe rruga na duhet. Por më e keqja është se me ndodh një urgjencë nuk e çon dot fëmijën në spital”, u shpreh një prej banorëve.

“Ne i kemi bërë serat dhe këta na pretmuan subvencionime. Por subvensionime nuk ka dhe ne nuk po na shitet malli. Problem kryesor është rruga sepse nuk e çojmë dot në treg. Plus që një kile kastravec është 200 lekë tani në mars. Kjo është turp. Plehrat i paguajmë shtrenjë dhe naftën po ashtu. Jemi shumë keq”, tha një fermer.

“Jam sot mes banorëve të Ballagatit si kryetar i PD-së rrethit, në mbështetje të kërkesës së tyre të drejtë dhe legjitime për një rrugë 2.5 kilometra, e cila u tenderua dhe filloi faza e parë në qershor të 2013 por pas fitores së aleancës së majtë, nuk u lëvrua as pjesa e parë e kontratës. Bëhej fjalë për 500 milionë lekë. Shoh një hakmarrje të verbër të qeverisë ndaj votimeve që u bënë në 2013. Këta banorë merren me bujqësi dhe kanë rreth 30% të serave në të gjithë Shqipërinë. Nuk janë suvencionuar dhe çmimi është katastrofë sepse eksporti është mbyllur për shkak të 1001 arsyeve të kësaj qeverie. Tregu është për të ardhur keq dhe me aq lekë këta nuk nxjerrin as shpenzimet që hedhin në tokë dhe jo më të fitojnë për të mbajtur familjen. Sot në opozitë dhe nesër në pushtet do të jemi absolutisht në krah të interesave të qytetarëve pavarësisht bindjeve apo se për kë do votojnë ata”, tha Murrizi.

“Jemi sot këtu jo vetëm për të ngritur shqetësimin e banorëve të zonës dhe për të qënë në çdo cep të Shqipërisë aty ku janë problemet, por dhe për të treguar publikisht që Partia Demokratike dhe kryetari i saj Basha është një model dhe Rama është një model tjetër. Modeli i Ramës është njohja e Shqipërisë nga Kryeministria në Surrel ndërsa modeli i Lulzim Bashës është dëgjimi i qytetarëve, qendrimi pranë halleve të tyre, dhënia e alternativës, ngritja e zërit dhe dhënia zë e problemeve që kanë qytetarët anembanë vendit. Mjerimi, skamja dhe arroganca me të cilën kjo qeveri trajton qytetarët duket në çdo cep të territorit të Shqipërisë. Siç e shikoni për 2 kilometra rruge, pavarësisht se kërkesa është bërë që në 2013 nga ana e ish komunës që drejtohej nga Partia Demokratike, qeveria nuk e miraton vetëm për një arsye; sepse qeveria miraton vetëm aty ku ka interesa të oligarkëve të saj dhe nuk do tia dijë për qytetarët. Siç e thanë banorët këtu dhe siç e kanë parë në të gjithë Shqipërinë, qeveria nuk sjell asnjë përfaqësues të saj për ti dëgjuar apo për të marrë shqetësimet e tyre”, tha Salianji.


Njoftim per shtyp i Partisë Demokratike, 6 Prill 2016

Read More
06 Pri
0

Raporti i BE për drogën konfirmon bashkëqeverisjen e Ramës me trafikantët

Bashkimi Europian, ka konfirmuar në raportin e publikuar dje, të vërtetën mbi drogën në vendin tonë.

Shqipëria, për fat të keq, është në krye të listës së prodhimit të hashashit dhe të tregtimit të tij të paligjshëm.

Ky raport i Bashkimit Europian është pohimi, është konfirmimi ndërkombëtarisht, i asaj që qytetarët shqiptarë e dinë mirë, është pohimi i asaj që Partia Demokratike e ka denoncuar çdo ditë, është konfirmimi se kanabizimi masiv i vendit, përmes grupeve kriminale të lidhura me policinë, me Saimir Tahirin dhe Edi Ramën, është realiteti i hidhur që po jetojmë.

Prej tre vitesh trafikantët e drogës, lordët e hashashit kanë gjetur parajsën në Shqipëri, pasi ata erdhën në pushtet me Edi Ramën, ndajnë pushtetin me të, dhe do tentojnë të mbajnë pushtetin duke blerë votën e shqiptarëve të pamundur, sa herë ti thërrasë kumbari.

Trafikantët e kthyen Shqipërinë në Kolumbi të Europës, sepse i kanë të gjitha lehtësitë, pasi përdorin makinën private të Ministrit të Brendshëm, emërojnë njerëzit e tyre në polici, kanë kapur pikat kyçe në dogana e institucione të tjera të zbatimit të ligjit, kanë shkrepësen në dorë për djegjen e provave, dhe gëzojnë shfajësimin e Tahirit kur goditen nga shërbimet partnere.

Akoma më keq, shumë trafikantë, të proceduar e të dënuar për trafiqe, janë direkt ushtrues pushteti, nga drejtor drejtorie, kryetar bashkie, e deri deputet të Parlamentit.

Bashkimi Europian me këtë raport të rëndë për vendin dhe imazhin e Shqipërisë, thjesht ka pohuar pasojat e inkriminimit masiv, pasojat e bashkëqeverisjes me krimin e trafikun.

Raporti i Bashkimit Europian është një thirrje për qytetarët që të bashkohen, të ngrihen e të ndalin, një orë e më pare, oligarkinë e krimit dhe hashashit.


Deklarata për mediat e Sekretarit të Përgjithshëm, Arben Ristani, 6 Prill 2016

 

Read More
04 Pri
0

Plani i investimeve të PD, Vetëm vitin e parë të qeverisjes, 1 miliardë euro më shumë do të qarkullojnë në ekonominë shqiptare

Partia Demokratike nuk është më vetëm në fazën e denoncimit dhe përballjes por edhe në fazën e hartimit dhe programit të saj qeverisës. Së bashku kemi detyrimin, të drejtën morale dhe sigurinë për t’ju thënë qytetarëve të Fierit se e sotmja është e sotmja, por nuk mund të jetë e nesërmja. për të nesërmen Partia Demokratike ka për Fierin, për banorët e Fierit, për të rinjtë e Fierit, për të papunët e Fierit, për tregtarët, për biznesin, për punëdhënësin, për fermerët, për të moshuarit, për të sëmurët, për nevojtarët , një vizion, një plan dhe mbi të gjitha vendosmërinë që këtë vizion dhe plan ta vërë në punë, ta vërë në jetë për t’i dhënë fund krizës ekonomike, krizës shpirtërore, depresionit që ka kapur Fierin e gjithë Shqipërinë. Dhe për të hapur një rrugë tjetër për vendin tonë me taksa më të ulëta, me fatura energjie të ulura, me një shtet i cili qëndron në krah dhe jo mbi kokën e qytetarit. Me një shtet që ndihmon pra e nuk godet si zuzar, e në veçanti më të pamundurin, atë që mezi e mbajnë këmbët. Ndërkohë që vetë qafa e zvergut, e vetë pushtetit trashet nga korrupsioni e nga luksi me paratë që u merren qyterarëve. Që të mbërrijmë deri aty na duhet patjetër mbështetja dhe besimi i qytetarëve fierakë, i banorëve të Fierit me votë përmes një procesi të lirë dhe të ndershëm, të garantuar në mënyrë të tillë me një reformë zgjedhore dhe me mbështetjen e plotë, ua përsëris mbështetjen e plotë të miqve tanë në Uashington dhe në Bruksel.
Tamtamet e propagandës qeveritare, avazet dhe adetet e trushplarjes propagandistike të Edi Ramës i cili tashmë e ka braktisur edhe në formë qeverisjen sipas normave demokratike dhe i është kthyer mentalitetit të sundimtarit, të pashait, të beut, në kuptimin negativ të fjalës dhe nuk do jo vetëm të dëgjojë e të shohë hallet e njerëzve po as të flasë për to.
E pra, keni dëgjuar e do të dëgjoni që jeni më mirë. Se gjërat po ecin në rrugën e duhur. Se Shqipëria dhe ekonomia e saj po shkojnë drejt ditëve më të mira. Se investimet e qeverisë po shtohen dhe se qytetarët janë gjithnjë e më të lumtur. Aq të lumtur sa pjesa më e madhe e qytetarëve duan të bëhen anëtarë të Partisë Socialiste, thotë ai.
Por në fakt pjesa më e madhe e qytetarëve të pyetur në anketa e sondazhe thonë se duan të ikin nga Shqipëria. Dhe ky që premtoi 300 mijë vende pune sot kryeson një qeveri që është përgjegjëse për largimin e 300 mijë shqiptarëve. 100 mijë prej të cilëve kanë ikur në Europë e 200 mijë kanë mbushur letrat për të ikur në Amerikë.
Qeverisje më të dështuar në të gjitha planet, ekonomike, sociale, që i thonë vetes qeveri e majtë por siç e patë tani kanë ulur edhe më shumë pagesën e papunësisë, ndihmës sociale, kempin apo luftën kundër krimit dhe korrupsionit. Dy sëmundje që kanë shoqëruar gjithmonë Shqipërinë, por lufta ndaj të cilave, në kohët tona më të mira ka njohur përparim, ka njohur rezultate. Ndërsa sot rezultatet e vetme të kësaj lufte është që Koço Kokëdhima bëhet i plotfuqishmi i jugut dhe në veri në Tiranë por edhe në jug qeverisin e bashkëqeverisin bandat. Bandat të cilat me leje qeveritare mbjellin drogë. Bandat të cilat me leje dhe me bekim të Edi Ramës emërojnë doganierët, madje edhe komisarët e policisë.
Megjithatë kurrë nuk ka ndodhur që një qeverisje të dështojë kaq turpshëm para qytetarëve të saj. Kurrë nuk ka ndodhur që një qeveri të jetë përgjegjëse për t’i hequr bukën e gojës mijëra familjeve shqiptare në një kohë kaq të shkurtër, e prapë se prapë në vend që të ulin kokën, në vend që t’i vënë gishtin kokës, vazhdojnë të krenohen, vazhdojnë të rrahin gjoksin e të krekosen si kokoshër majë pasurive që kanë vënë duke futur duart në xhepat e qytetarëve shqiptarë.
Duke futur duart në xhepat e atyre që mjerimin, varfërinë, papunësinë e kanë refrenin e përditshëm, siç pashë edhe sot në tregun industrial të Fierit.
Kohët janë shumë të rënda. Këto nuk janë kohë për t’i shkuar mbrapa avazit propagandistik të piktorit të dështuar, as për t’u bërë sfond e as për t’i dhënë atij alibi për keqqeverisjen. Këto janë kohë për përballje . Këto janë kohë për të qëndruar fuqishëm, për t’u bashkuar me njëri-tjetrin, siç na bashkojnë hallet, siç na bashkojnë problemet e mëdha që kanë kapluar të madh e të vogël në jug e veri, demokratë e socialistë.
Por po kështu për të bashkuar shpresat sepse Shqipëria i ka të gjithë mundësi t’ia dalë të ushqejë e të mirëmbajë, e madje të krijojë prosperitet për qytetarët e saj. Por njësoj si ajo familja ku kryefamiljari vjedh gjysmën e rrogës dhe e çon dëm në kumar apo e pinë dhe fëmijët, prindërit bashkëshortët, vuajnë konsekuencat edhe sot shqiptarët vuajnë konsekuencat e një qeverie, e një regjimi të korruptuar, kleptokrat i cili vetëm vitin e kaluar mori 1 miliardë nga lekët tona, nga lekët tuaja. 1/3 –ën e shpenzimeve, 1.3 miliardë është një shifër e pakapshme nga mendja e njeriut. Pra, më lejoni t’ua përkthej me diçka që të gjithë e kuptojmë, është baras me 6 vite faturë kombëtare energjie.
Apo vjet nga kjo qeveri në dogana e në prokurorime është vjedhur një shumë e barabartë që do të mjaftonte që shqiptarët për 6 vite, të gjithë shqitarëve pa përjashtim të mos paguanin energjinë.
Sigurisht nuk po e bëj këtë argument, nuk po them që nuk duhet paguar energjia por këta që rrijnë me kërbaç mbi kokën e qytetarëve për të marrë edhe kacidhen e fundit në faturat e kripura dhe me aforfe janë po këta që kanë vjedhur vetëm në një vit, 6 vite të marra së bashku faturë energjie për shqiptarët.
A e imagjinoni se çfarë mund të bëhej me ekonominë kombëtare? Çfarë efekti do të kishte në ekonominë familjare ? Çfarë efekti do të kishte për gjithsecilin prej jush këtu e mijëra-mijëra fierakë jashtë këtij bashkëbisedimi në qoftë se këto para nuk do të kishin përfunduar në xhepat e Edi Ramës e të Koço Kokëdhimës, e të një grushti oligarkësh, por do të kishin përfunduar në investime, në rrugë, në ura, në shkolla, në spitale. Spitale të vërteta dhe jo nga këto siç keni këtu në Fier, ku siç më thanë sot mungojnë edhe garza dhe jodi. Po sigurisht mungon garza dhe jodi se si mund të pasurohet përndryshe brenda natës Ilir Beqaj. Sigurisht mungojnë garza dhe jodi sepse paratë tuaja shkojnë për check-up-in, skemën më të poshtër, më dinake, më të ndyrë të vjedhjes në sektorin e shëndetësisë në 25 vite të marra së bashku. Të gjitha këto dhe probleme shumë më të rënda se këto ju i vuani sepse janë të shkruajtura në lëkurën tuaj. E unë i shoh në vështrimin tuaj, i prek kur iu shtrëngoj duart dhe i dëgjoj sa herë që ulemi e diskutojmë apo slbashkbisedojmë në qendrat tregtare, apo në ferma, apo në tregjet e fermerëve kudo, jo vetëm në Fier.
Mjerimi është ulur këmbëkryq. Detyra jonë, detyra ime, detyra e ekipit tim një pjesë e të cilit më shoqëron sot këtu është jo vetëm të përballemi por edhe të japim zgjidhje këtyre problemeve. Ti japim një zgjidhje e cila funksionon për ju.
T’ju kthemë Shqipërinë shqiptarëve sepse Shqipërinë e ka marrë peng një bandë që nuk ka lidhje as me demokratë, as me socialist por ka lidhje vetëm me hajdutërinë, madje jo me hajdutërinë por me plaçkitjen sepse hajduti shikon kur nuk e ke mendjen të të vjedhë xhepin apo shtëpinë kurse këta na plaçkisin ditën për diell para syve dhe kur i kapim me plaçkë në dorë, në vend që të ulin kokën, në vend që të turpërohen, që të kërkojnë ndjesë, përqeshin popullin, përqeshin opozitën, përqeshin drejtësinë që e kanë në xhep dhe prandaj nuk duan ta reformojnë. Cili hajdut i kapur me plaçkë në dorë do të reformojë drejtësinë?!
Shpresa jo vetëm vdes e fundit por shpresa rikthehet edhe me e fuqishme aty kur zemrat bashkohen. Edhe sot ua them me përgjegjësi të madhe se në këtë bashkim zemrash nuk jemi vetëm, se kemi dhe do të kemi mbështetjen e fuqishme të atyre që na ndihmuan para 25 viteve të hapeshim si vend, ti iknim skëterrës së mjerimit, të vuajtjeve, të përsekutimit, të atyre që nuk mund të pranojnë dhe nuk mund të lejojnë që Shqipëria që e futën në NATO si sot 7 vite më parë , Shqipëria e cila ka burime njerëzore dhe pasurore për të mbajtur 2 fish këtë popullsi, të mbetet peng i një grushti hajdutësh dhe plaçkitësish, të cilët kompromentojnë jo vetëm të ardhmen e popullit të tyre por kompromentojnë rëndë edhe interesat strategjikë të aleatëve tanë. Sepse aty ku ka korrupsion, aty ku ka krim, aty ka edhe ekstremizëm, aty ka edhe terrorizëm.
Dy javë u bënë që jam kthyer nga SHBA, vizioni ynë për Shqipërinë, vendosmëria jonë për ta kthyer në një plan për të punuar për shqiptarët dhe jo për politikanët, ka mbështetjen dhe aprovimin e plotë të aleatëve tanë strategjikë të SHBA-ve dhe të Bashkimit Europian. Por jemi demokracia, apo duam të jemi demokraci dhe padyshim që zgjedhjet e lira dhe të ndershme janë themelet e kësaj dhe për këtë do të punojmë fort. Duam të shkojmë në çdo shtëpi, në çdo zemër e tu themi që tani është koha jo për të braktisur Fierin, jo për të braktisur Shqipërinë, por për t’ju rikthyer edhe njëherë vlerave më të mira që shqiptarët i demonstrojnë në kohërat më të vështira të besimit tek njëri tjetri.
Dy gjera ju propozon Partia Demokratike, dy gjera u propozon sot opozita shqiptarëve; ulje drastike të taksave. Uljen e taksave që i kanë marrë frymën ekonomisë, që i kanë marrë frymën biznesit, që i kanë marrë frymë qytetarëve që do të thotë se që në pikën e fillimit, qytetarët do të kenë më shumë lekë në xhepat e tyre dhe aty lekë që gjoja qeveria i mbledh si taksa por në fakt i vjedh dhe i shpërdoron deri në 400 milionë dollar në vitin e kaluar. Ulje taksash për biznesin e vogël, për biznesin në tërësi, ulje e pagesës së sigurimeve shoqërore, ulje e çmimit të energjisë dhe kthimin e energjisë elektrike me çmim të ulët me një faktor të rëndësishëm të rritjes ekonomike të vendit, të rritjes së shanseve për punësim, për më shumë vende pune dhe punë me paga më të mira nga njëra anë dhe nga ana tjetër ulja e faturës sociale për ato mijëra e mijëra familje, ulje e çmimit të energjisë dhe falje totale të kamatëvonesave abuzive nga kjo qeverisje në këto dy vite e gjysëm dhe padyshim rikthimin e amnistisë që këta e kanë shkelur të vitit 2011.
Ulja e taksave është një kolonë e propozimit tonë. Nga ana tjetër janë investimet publike në ekonominë shqiptare, në infrastrukturën shqiptare. Pra derdhja e lekut në projekte që funksionojnë për shqiptarët dhe jo për kokëdhimët. Në infrastrukturë, në ujësjellës, në kanalizim, në vaditje, në mbështetje për bujqësinë, në mbështetje që hap vende pune, në mbështetje të biznesit që prodhon rritje të konkurueshmërisë së mallit dhe shërbimeve të shqiptarëve, pra të djersës së ballit të shqiptarëve. Dhe kjo vjen duke vendosur çdo lekë të buxhetit të shtetit jo në palma e rrush e kumbulla, apo në projekte abuzive por në projekte që sjellin impakt të menjëhershëm në cilësinë e jetës së qytetarëve, në impakt të menjëhershëm në rritjen ekonomike të shqiptarëve, dhe mbi të gjitha të risjellë qarkullimin e lekut në xhepat e shqiptarëve. Leku është zhdukur sepse ka përfunduar në xhepat e oligarkisë dhe pika e vjedhjes janë dy; taksat e larta dhe tenderimet korruptive. Këto dy do ti godasim ne dhe lekun do ta nxjerrim nga vrimat, nga xhepat e oligarkisë së korruptuar shqiptare. Kjo është e vetmja mënyrë që leku të rishfaqet përsëri në xhepat tuaja, në tregjet e shqiptarëve, në tavolinat e shqiptarëve. Sipas planit tonë, sipas paketës tonë fiskale dhe planit të investimeve, vetëm vitin e parë 1 miliardë euro më shumë do të qarkullojnë në ekonominë shqiptare. Pra një impakt i drejtpërdrejtë sepse i bie afërsisht 280 euro për frymë më shumë në xhepat dhe në duart e shqiptarëve, në mallra, shërbime, rritje të fuqisë blerëse, qarkullim të lekut, në xhepat dhe në tavolinat e shqiptarëve. Dhe padyshim shqiptarët kanë treguar këto 25 vite se dinë që në kushtet e lirisë të ndërtojnë ekonomi për veten e tyre, për familjen e tyre, për qytetin e tyre.
Nuk kërkojmë një hap më shumë, as kërkojmë që të heqim një kasë hajdutësh që të vijnë një kasë hajdutësh me dorë më të lehtë. Jo! Gjenerata ime, brezi im dhe shohë këtu që kam shumë anëtarë të brezit tim edhe shumë më të rinj, se ne i themi vetes të rinj por ka shumë më të rinj, nuk mund të pranoi diçka më pak se standardi europian, standardi amerikan. Dhe kjo nuk është një ëndërr më. Kjo është një mundësi dhe këtë mundësi e pengon vetëm oligarkia.
Ndaj unë ju kërkoj që të bashkohemi edhe një herë së bashku për ta hedhur, për ta përmbysur edhe një herë oligarkinë. Kur them së bashku, them demokratë dhe socialistë. Se e di që vuajtja nuk ka ngjyrë politike e në veçanti këtu në Fier është shpërndarë si njollë anembanë qytetit, anembanë fshatit.
Të bashkohemi për të hedhur poshtë të keqen, e ti hapim rrugën vendit, ti hapim rrugën edhe forcave të tjera politike. Të ndjekim një shembull europian, një shembull amerikan të cilin Partia Demokratike, unë Lulzim Basha jam i vendosur ta ndjek me ndihmën dhe bekimin tuaj, me votën tuaj të lirë për ti dhënë Fierit dhe Shqipërisë një ekonomi të fortë dhe të nesërme të sigurtë.


Fjala e kryetarit të Partisë Demokratike, Lulzim Basha në bashkëbisedim me banorë të lagjeve 8 Shkurti dhe Kongresi i Përmetit në Fier, 4 Prill 2016

 

Read More
03 Pri
0

Rama propagandë në Jug, Koço merr pasurinë e radhës

Edi Rama gjatë një vizite dy ditore në Jug të vendit, ka tentuar tu shesë banorëve të bregut një mall të prishur, që askush nuk e blen më.

Qytetaret e Jugut, të Fierit, të Vlorës, Sarandës, e më gjërë e dinë se propaganda e Ramës është një tallje e tipit, biri im, pasi e vërteta është se qeveria e tij, në jetën e tyre, në lagjen e tyre, ka vetëm një kuptim; Si të pasurohet më shumë Koço Kokëdhima. Pasi ka shtënë në dorë çdo vend pune, çdo tender, çdo licensë, çdo tokë e truall, çdo plazh, çdo burim fitimi, me dekret të posaçëm të Edi Ramës, Koço po bëhet gati të fusë në kthetra dhe kalanë e Porto Palermos, dhe kjo është arsyeja pse ministria e kulturës vendosi ti japë me qira këto objekte të trashëgimisë kulturore.

Në mbarë vendin qytetarët janë të revoltuar për korrupsionin, hajdutërinë e Edi Ramës dhe oligarkëve të tij.

Por në veçanti, më i urryeri nga të gjithë, të majtë e të djathtë e të paparti, mbetet Kokëdhima i Ramës, për babëzinë që ka shfaqur, për të pasur një dorë kudo, nga pastrueset e deri tek ministritë, gjithnjë duke ndjekur pasurimin e tij të pafre.

Qytetarët e dinë dhe e shohin atë çfarë po ndodh. Dhe shumë më shpejt nga sa e mendojnë ata, Rama dhe Kokëdhima do lëciten tek lapidari i Vunoit si heronjtë e korrupsionit e vjedhjes më të madhe që dikush i ka bërë vendit.


Deklarata për mediat e zëdhënëses, Ina Zhupa, 3 Prill 2016

 

Read More
02 Pri
0

Jemi gati e të vendosur të mos e lemë ëndrrën e 4 heronjve të ndryshket nga një oligarki kriminale

Të dashur qytetare dhe qytetarë të Shkodrës,
Të dashur prindër, familjarë, të afërm, miq dhe shokë të dëshmorëve të 2 prillit,
Të nderuar deputetë, të zgjedhur vendorë, zonja kryetare e bashkisë, drejtues të Partisë Demokratike dhe koalicionit opozitar,
Të dashur të rinj e të reja nga Shkodra dhe mbarë Shqipëria,
Zonja dhe zotërinj,
25 vite më parë regjimi komunist në grahmat e fundit vrau pabesisht këtu në Shkodër katër djem të rinj plot me ideale dhe ëndrra të mëdha për Shqipërinë si gjithë Europa.
Nderim përjetë Arben Brocit, Bujar Bishanakut, Besnik Cekës, Nazmi Kryeziut.
Emrat e tyre kumbuan sot e kumbojnë përherë me jehonë të madhe në këtë shesh të tragjedisë. Ata i kujtojnë Shkodrës masakrën e 2 prillit. Ata na kujtojnë të gjithëve çmimin e lartë që ka paguar deri në një fund ky qytet për të qenë, përveçse djep i kulturës dhe krenarisë kombëtare, edhe pararojë e bastion i demokracisë shqiptare.
Shkodra është frymëzimi ynë, është guximi ynë, është vendosmëria jonë!
4 heronjtë e 2 prillit dhe qindra qytetarë të plagosur e të dhunuar egërsisht atë ditë të kobshme nga shteti policor janë prova monumentale se demokracia në Shqipëri erdhi me përballje të guximshme, me trimëri qytetare të nivelit më të lartë, me mençuri, me sakrifica, me flijim.
Nderim dhe mirënjohje të gjithë atyre që luftuan dhe luftojnë, punuan dhe punojnë, sakrifikuan dhe sakrifikojnë pa u kursyer, për Lirinë, për Demokracinë, për Integrimin në familjen e kombeve të lira, për ligjin dhe Kushtetutën, për zhvillimin dhe përparimin.
Nderim dhe mirënjohje përjetë martirëve, heronjve, dëshmorëve të demokracisë.
Sot e dimë mirë se vrasja e Arbenit Brocit, Bujar Bishanakut, Besnik Cekës dhe Nazmi Kryeziut nuk ishte një aksident, por një shfrim hakmarrës i partisë-shtet dhe instrumentave të saj të dhunës- Sigurimit famëkeq dhe policisë së politizuar deri në palcë – për humbjen e thellë këtu në Shkodër të zgjedhjeve të para shumëpartiake me 31 mars 1991.
Ishte një shpërthim i vetvetishëm dhe njëkohësisht i programuar i dhunës kriminale që buron nga vetë natyra e regjimeve shtypëse, nga shpirti i prishur në gen i drejtuesve me mendësi sundimtari.
Pushteti i çon tek dhuna, i çon tek hakmarrja, i çon tek krimi. Kjo ka ndodhur në Shkodër më 2 prill 1991. I përzgjodhën më të mirët, më të vendosurit, më guximshmit mes nesh sepse sundimtarët e dinin mirë se fundi do tu vinte prej tyre. Por i bënë hesapet gabim.
Gjaku i tyre ngriti një popull të tërë, sakrifica i tyre është frymëzimi i lirisë dhe krenarisë sonë sot.

Furia e plumbave që u derdh pamëshirshëm nga selia e krimit dhe e çmendurisë 45-vjeçare i ndërpreu në lulen e moshës jetët e katër dëshmorëve, por nuk i vrau dot idealet e tyre të pastra, nuk e ndali dot fluturimin e ëndrrave të tyre rinore.
Këto ideale dhe ëndrra kanë udhëtuar dhe udhëtojnë sot e përherë me Partinë Demokratike, me rininë shqiptare, me Shkodrën e lirë të njerëzve të lirë, me Shqipërinë euroatlantike, me synimet dhe vendosmërinë tonë për të hapur kapitullin e Demokracisë së re në jetën e Shqipërisë dhe qytetarëve të saj.
Asnjëherë më parë Arben Broci, studenti i dhjetorit, themelues i Partisë Demokratike dhe tre shokët e tij të përjetësisë nuk kanë mbledhur këtu në Shkodër kaq shumë vajza dhe djem të rinj.
Ky i sotmi është pelegrinazh i vërtetë bekimi dhe frymëzimi për gjithë rininë në këtë panteon të demokracisë tonë. Prania masive e të rinjve në këtë pelegrinazh është përgjigja e tyre, përgjigja juaj miqtë e mi të brezit të ri, ndaj kumteve dhe mësimeve që na vijnë nga historia, nga plagët, nga dhimbjet, nga libri i sakrificave dhe i lavdisë.
Mbi të gjitha, kjo prani kaq domethënëse është shprehja e një zgjimi dhe ndërgjegjësimi të ri të rinisë shqiptare për detyrat dhe përgjegjësitë e saj në udhëkryqin e sotëm të demokracisë.
4 dëshmorët 20 vjeçarë na kanë lënë ne të gjithëve e në veçanti rinisë një sprovë të përjetshme. Sprovën e kurajos dhe guximit të tyre për t’i dhënë vendit një drejtim tjetër, për të bërë një kthesë të madhe. Sprovën për të thyer brenda vetes pajtimin me të keqen. Sprovën për t’i dalë përpara të keqes që njësoj si 25 vite më parë i ka zënë rrugën vendit, kanë bllokuar aspiratën për liri dhe mirëqenie.
2 prilli i vitit 1991 na mori të gjithëve 4 jetë të pakthyeshme, por na la ndërkohë një dëshmi të pashlyeshme të shkruar me gjakun e tyre të kulluar:
Për pushtetin e tyre, trashëgimtarët politikë të diktaturës heqin çdo maskë dhe kthehen në fis, kthehen tek dhuna, kthehen tek urrejtja, kthehen tek krimi, tek shtypja, tek korrupsioni, kthehen tek luksi për vete, tek pashpirtësia ndaj të tjerëve, kthehen tek diskriminimi politik dhe ekonomik, kthehen tek sundimi.
Kjo dëshmi është sot më aktuale se kurrë. Është realiteti trevjeçar i qeverisjes Rama-Meta. Ata duan pushtet me çdo kusht e me çdo çmim. Dhe ashtu si 25 vite më parë vjedhin votën, shkelmojnë ligjin, dhunojnë qytetarët e pasurohen për vete.
Modeli i tyre është e shkuara, është krimi që vrau në mes të Shkodrës katër djem të rinj, janë antivlerat, trafikantët, kriminelët që kanë futur deri në Parlament. Modeli i tyre është pasurimi i qeveritarëve dhe varfërimi i qytetarëve.
Një miliard e dyqind milion euro është shuma e abuzimeve dhe vjedhjeve vetëm në harkun kohor të një viti me tendera e konçesione korruptivë që nuk i ka parë as Europa e as bota.

Janë vjedhje, abuzime dhe dështime qeveritare të shkruara si plagë në lëkurën e qytetarëve shqiptarë, në vështrimin e tyre të mbushur me dramë dhe revoltë.
Qindra herë i kemi denoncuar e s’do pushojmë së denoncuari, kemi protestuar e s’do pushojmë së protestuari, për krimin e ngritur në pushtet dhe pushtetin e ngritur në krim, për aleancën e pashembullt të qeverisë me kriminelë me damkë që sot terrorizojnë qytetarët dhe kanë marrë peng pushtetin e shtetin kudo, si ortakë dhe mëkëmbës të Edi Ramës.
Ky është rregjimi i sundimit të një grushti njerëzish që punojnë vetëm për një qëllim: të pasurohen për vete, të sundojnë përmes dhunës, demagogjisë, trushplarjes propagandistike, gënjeshtrave dhe mashtrimeve pa doganë.
Sot është më e qartë se dje dhe jam i bindur se nesër do të bëhet e qartë për të gjithë:
Shqiptarët nuk kanë, shqiptarët varfërohen sepse abuzon, shpërdoron dhe vjedh banda në krye të qeverisë.
Shqiptarët ikin sepse abuzon, shpërdoron, vjedh, diskriminon dhe nuk jep më asnjë shpresë banda në krye të qeverisë.
Regjimi i Edi Ramës mbjell ndasi, urrejtje, diskriminim. Shkodra e ka provuar dhe po e provon hakmarrjen primitive të Edi Ramës i cili edhe fondet e shtetit i ndan në bazë të ngjyrës që perfaqëson kryetari i Bashkisë. A thua se nuk janë njësoj shqiptarë si ata që votuan për Partinë Demokratike e ata që votuan për Partinë Socialiste.
Ky është vetëm një shembull në morinë e shembujve të arbitraritetit, arrogancës, urrejtjes politike, shpirtvogëlsisë dhe paligjshmërisë që manifeston ditë për ditë dyshja Rama-Meta.
Këtë mendje kanë patur paraardhësit e tyre politikë. Këtë mendje kanë dhe këta sot:
Se pushteti është mbi ligjin, mbi Kushtetutën, mbi liritë e të drejtat, mbi vetë individin e lirë.
Se pushteti është dhuna dhe dajaku, shtypja dhe poshtërimi, shfrytëzimi dhe lëmosha për të tjerët, luksi dhe pasurimi për vete.
Se nuk janë për të shërbyer, por për t’u shërbyer, për të sunduar.
Janë jashtë sistemit demokratik që Shkodra dhe mbarë Shqipëria përqafoi 25 vite më parë.
Por ne, ne jemi gati e të vendosur të mos e lëmë ëndrrën dhe projektin e 4 heronjve tanë të ndryshket nga një oligarki kriminale, me ADN të njëjtë si ajo e para 25 viteve.
Ne, Partia Demokratike, opozita demokratike, rinia demokratike, Shqipëria demokratike jemi në këmbë përballë tyre, më të bashkuar se dje, më të shumtë se dje, më të mbështetur se kurrë në përpjekjen dhe misionin tonë për të çliruar Shqipërinë një orë e më parë nga kthetrat e oligarkisë Rama-Meta.

Për të rivendosur një orë e më parë sundimin e ligjit demokratik dhe standardet e demokracisë normale në vend, për të zbatuar një orë e më parë ligjin e dekriminalizmit si një arritje madhore për Shqipërinë, Reformën në Drejtësi që jep drejtësi dhe nuk mbron kriminelë e të korruptuar. Për të përfunduar një orë e më parë reformën zgjedhore dhe për të garantuar me mbështetjen e miqve tanë amerikanë dhe europianë zgjedhje të lira dhe të ndershme.
Për t’i hapur rrugë dhe për të sjellë në pushtet me votë të lirë projektin tonë të demokracisë së re pjesëmarrëse, projektin tonë të zhvillimit të sigurt, për më shumë punë dhe punësim, për rroga dhe pensione më të larta, për standarde dinjitoze jetese, për siguri të nivelit të lartë për të gjithë qytetarët shqiptarë.
Ky është modeli ynë. Modeli i vlerave, modeli i punës, modeli i qëndresës dhe vendosmërisë.
Frymëzimi ynë është Arben Broci, Bujar Bishanaku, Benik Ceka, Nazmi Kryeziu, është Pjetër Arbnori, Azem Hajdari, Gramoz Pashko, është Sali Berisha, janë studentët e dhjetorit, të rinjtë dhe të rejat, burrat dhe gratë që me guximin e tyre sollën lirinë dhe demokracinë .
Për këto vlera qëndrojmë, për këto qëllime ekzistojmë, luftojmë dhe do të fitojmë.
Ashtu si 25 vite më parë, Shkodra, është besimi dhe optimizmi, profecia dhe paralajmërimi, pararoja dhe siguria se dita e re e lirisë dhe demokracisë është më afër se dje dhe po ndriçon tashmë horizontin e shpresës për mbarë Shqipërinë tonë nga Jugu në Veri, nga Lindja në Perëndim.
Dëshmorët e 2 prillit janë bekimi dhe frymëzimi ynë!
Rroftë Shkodra!
Zoti e bekoftë Shqipërinë!


Fjala e kryetarit Lulzim Basha në përkujtimin e 25 vjetorit e demostratës së 2 Prillit ku humbën jetën 4 të rinj, Arben Broci, Bujar Bishanaku, Besnik Ceka, Nazmi Kryeziu

 

Read More
01 Pri
0

Kthimi i ligjit për RTSH-në, thirrje për konsensus

Do do doja të falenderoja Presidentin e Republikës i cili, duke dëgjuar

zërin e opinionit publik,

zërin e Unionit të Gazetarëve,

zërin e 156 firmëtarëve të peticionit,

zërin e Opozitës,

si dhe së fundmi por jo për nga rëndësia, zërin e Komisionin e Punëve të Jashtme të Parlamentit Europian në ushtrimin e duhur të kompetencës kushtetuese e ktheu në Kuvend për rishqyrtim  amendimin e njeanshëm të ligjit të Medias për Radio Televizionin Shqiptar.

Do të përgëzoja Unionin e Gazetarëve dhe 156 reporterë e njerëz të penës që apeluan e nënshkruan peticionin ku kërkohej kthimi i ligjit në Kuvend dhe rivendosja e procedurës konsensuale për Drejtorin e Përgjithshëm të RTSH.

Do të falennderoja edhe Komisionin e Punëve të Jashtme të Parlamentit Europian i cili të martën e javës së shkuar në rezolutën që miratoi për Shqipërinë shprehte shqetësim për amendimin e njeanshëm e apelonte për mënyrë konsensuale në emërimin e Drejtorin e Përgjithshëm të RTSH.

Të mos harrojmë se ishte PS e Ramës në opozitë që në vitin 2012 vuri si kusht për konsensusin ndaj këtij ligji shumicën e cilësuar në Këshill Drejtues të RTSH për emërimin e Drejtorit të Përgjithshëm. Mazhoranza e PD asokohe e pranoi kushtin e opozitës dhe e votoi kështu ligjin.

Sot  mes dy kandidatëve të përzgjedhur nga Këshilli Drejtues, që të dy me jetë aktive politike në PS prej 25 vjetësh, si shenjë kompromisi e bashkëpunimi, anëtarët nga opozita përkrahin njërin prej tyre. Por jo detyrimisht mikun familjar të Edi Ramës. Ndryshimi i ligjit ad hominem, ishte veprim shumë i  gabuar i mazhorancës PS-LSI.

Uroj që mazhoranca të reflektojë  e të mos votojë me nxitim e me inat për ligjin e RTSH.


Deklarata për mediat e kryetarit të Komisionit Parlamentar të Medias, Genc Pollo, 1 Prill 2016

 

Read More
01 Pri
0

Afera Rama, 9 milionë e gjysëm dollarë për 950 metra rrugë

Një aferë skandaloze zbulon mekanizmin se si Edi Rama dhe qeveria e tij ndajnë paratë e shqiptarëve me miqtë e tyre.

Mbi 9 milionë e gjysëm dollarë, ose 9 miliardë e 720 milionë lekë i ka dhënë Edi Rama një firme ndërtuese për të bërë më pak se një kilometër, saktësisht 950 metra rrugë në Lin të Pogradecit.

Nuk është një shaka e 1 prillit, por kjo është në praktikë marrëveshja e 1 prillit.

Një shifër rekord abuzimi dhe korrupsioni.

Përveç kësaj, ky tender ka dhe paligjshmëri të tjera, si fakti që mungon mbikqyrësi i këtyre punimeve. Një kërkesë kjo e ligjit, dhe ende nuk ka një mbikqyrës të shpallur zyrtarisht nga autoriteti rrugor, të dhëna këto që mungojnë edhe në tabelën e objektit, siç mund ta dalloni edhe në foton në ekran.

Qeveria me kontratën e lidhur me 2 shkurt ka favorizuar firmën PE-VLA-KU, pasi siç shihet qartë nga dokumentacioni, ky ndërtues ka marrë 99 përqind të fondit limit.

Eshtë e dukshme se nuk ka pasur garë.

9 milionë e gjysëm dollarë për 950 metra rrugë  kanë shkuar drejt e tek miku i qeverisë.

Cila është pjesa e Edi Ramës në këtë aferë, i cili jo më kot cilësohet edhe nga mediat ndërkombëtare si politikani më i pasur në Europë?

Kjo është pra oligarkia në veprim, ku 9 milionë e gjysëm dollarë jepen pa garë, me fitues të përcaktuar, për vetëm 950 metra rrugë.

Ky është korrupsioni galopant dhe alarmant i Edi Ramës me paratë e shqiptarëve.

Kjo është hajdutëria e al-kaponeve në pushtet.


Deklarata për mediat e Sekretares së Marrëdhënieve me Publikun, Grida Duma, 1 Prill 2016

 

Read More