Blog

15 Kor
0

“Afera u kushton shqiptarëve 430 milionë euro”, Tabaku: Një ish-zv.kryeministër është para bankës së të akuzuarve

Deputetja e Partisë Demokratike, Jorida Tabaku, është shprehur se për herë të parë në historinë 30-vjeçare të pluralizmit një ish-zëvendës kryeministër është në bankën e të akuzuarit për një aferë korruptive.

Tabaku ka thënë se afera e inceneratorëve (për të cilën akuzohet edhe ish-zv.kryeministri Arben Ahmetaj) i ka kushtuar shqiptarëve 430 milionë euro.

Përmes një reagimi në Facebook, ajo shton se kushdo që shikon këtë dosje vëren manualin e një shteti të kapur nga koka te këmbët.

Postimi i plotë:

Koha të ndryshojmë të ardhmen!

Që prej ditës së djeshme, historia politike e Shqipërisë nuk është më e njëjtë. Për herë të parë në tridhjetë vite një zëvendës kryeministër është sot përpara bankës së të akuzuarve ndërkohë që një aferë që shqiptarëve u kushton 430 mln euro po vazhdon t’u zbulohet përditë  në përmasën e saj të plotë të korrupsionit.

Cilido që hedh sytë në dosjet e hetimeve për inceneratorët vëren manualin e një shteti të kapur nga koka tek këmbët. Gadishmëriae një ushtrie nëpunësish civilë e deri tek drejtuesit e ministrive dhe jo vetëm të tyre, për të zbatuar një më një urdhërat dhe dëshirat e dy personave që zotësinë e tyre më të madhe kishin “miqtë”.

Për katër vite me radhë historia e inceneratorëve u injorua dhe denoncuesit e tyre kryesorë u sulmuan nga qeveria ndërsa mediat pranë saj injoronin apo sulmonin këdo që denonconte. Në një shtet të kapur, paraja dhe pushteti kanë një marrëdhënie tejet të ngushtë me njëra tjetrën. Sa më shumë pushtet të kesh aq më shumë para fiton dhe aq më shumë përpiqesh të paguash avokatë publikë për të zeruar kundërshtarët politikë.

Fatkeqësisht, pushteti i mazhorancës dhe paraja e inceneratorëve krijoi imazhin dhe idenë se në të vërtetë Shqipëria po pastrohej dhe se denoncimet e opozitës dhe kujtdo tjetër nuk qenë vetëm se shpifje. E vërteta, ishte tërësisht e kundërta. Por pushteti dhe paraja e një shteti të kapur që kishte vendosur në lëvizje gjithë burokracinë për një incenerator në Elbasan nga kompjuterat e zyrës në katin e 13 të Sky Tower, kishin dhe mundësinë të blinin lajmet dhe avokatinë.

Mazhoranca që sot përpiqet të përfitojë nga gjoja mbështetja për Reformën në Drejtësi, qe e para që gjithashtu sulmoi dhe pengoi hetimin parlamentar për aferën e inceneratorëve. Madje anëtarët e kësaj mazhorance ishin ato që votuan për mbylljen e këtij komisioni duke dashur të linin në mes punën hetimore që sapo kishte nisur.

Vetë kryeministri në çdo dalje publike ka mbrojtur me figurën e tij por edhe me zërin e tij në replika drejtuar gazetarëve por edhe opozitës inceneratorët dhe procedurat e tyre duke deklaruar se atij i interesonte pastërtia që ato sillnin. Një pastërti që ishte në të vërtetë pis dhe që notonte në një lum korrupsioni.

Historia e mbrojtjes së vazhdueshme deri në mohimin e të vërtetave që çdo shqiptar ka parë, vazhdoi edhe pas mbi 60 orë dëgjesash në komision hetimor me dëshmitarë të ndryshëm që provuan faktin e pamohueshëm të një afere korruptive. Vazhdoi edhe kur SPAK arrestoi jo vetëm ish ministrin e Mjedisit, ish deputetit të PS, sikundër vazhdoi edhe pasi tre pronarët përfitues të inceneratorëve janë sot në kërkim ndërkombëtar.

Madje, ironikisht këto pagesa vazhdojnë dhe një ditë pasi kryeministri i vendit sqaroi se kishte vendosur të votonte pro heqjes së mandatit për ish zv kryeministrin. Pasi sipas tij provat e paraqitura nga SPAK flasin për lidhjet e ngushta të tij me njerëzit që sot janë në kërkim dhe që gjithashtu ende marrin miliona euro nga taksat e shqiptarëve.

Historia e inceneratorëve është gjithashtu dhe tragjedia e vendit tonë që zbrazet përditë nga talentet dhe të zotët pasi meritokracia e kësaj qeverie është e përmbysur. Asnjëherë nuk fiton i afti dhe i zoti në punë por ai që është sekseri i korrupsionit. Ndershmëria është kthyer në një ves për këtë qeveri ndërsa parlamenti mblidhet një herë në vit për të shqyrtuar mandatet e një deputeti të lidhur me afera apo diçka tjetër.

Për këtë krizë, kjo mazhorancë dhe kjo qeveri nuk ka guximin të flasë dhe as të japë zgjidhje. Pasi janë ata që kanë ndikuar për të forcuar edhe më tej sistemin e tarafeve dhe të një mobiliteti social jo në bazë të meritës por në bazë të aftësive të brokerimit të korrupsionit. Për këtë mjafton të shihni historinë e inceneratorëve dhe lidhjet e tyre se si kanë gjunjëzuar një shtet të tërë.

Prandaj sot, më shumë se sa kurrë nevoja e shqiptarëve është që të bashkohen drejt një opozite e cila nuk është më perfektja por që edhe në mungesë të përsosmërisë ka treguar se është e denjë të drejtojë beteja të guximshme që kanë arritur deri këtu dhe me gjasë edhe më shumë. Padyshim, jam e bindur se edhe ne duhet të ndryshojmë, por përditë e më shumë e kuptoj që ndryshimi ynë është i mundshëm përballë një qeverie që sa herë bën sikur ndryshon në të vërtetë na mban në moçal.

Tani, morali i atyre që kanë emëruar, ndihmuar, mbrojtur dhe justifikuar publikisht vjedhjen e 430 mln eurove nuk mund të jetë lëshimi i fajtorëve që të gjithë i njohim. Prandaj ftoj këdo që të reflektojë mbi atë që kemi parë një javë me radhë në vendin tonë. Një tjetër provë që ne duhet të ndryshojmë përpara se e keqja të akumulohet dhe të zë rrënjë edhe më të forta në vendin tonë.

Le të mos i japim më shpresën më të vogël një qeverie që sa më shumë zhytet në moçalin e këtij korrupsioni aq më shumë thërret se po vendos drejtësi. Të nisim rrugën e përbashkët për një tjetër të ardhme.

Të ardhmen që ofron një betejë të vërtetë e të sinqertë kundër korrupsionit, kundër monopoleve, kundër oligarkisë, kundër shtetit të kapur. Të një vendi që ofron lirinë e tregut, konkurrencën, luftë kundër monopoleve dhe korrupsionit për t’i rikthyer Shqipërisë një energji të munguar dhe rrënuar nga kjo mazhorancë që promovon dhe në fund mbron sekserët e korrupsionit.

Read More
15 Kor
0

Kreshnik Çollaku poston videon: Edi dhe shoqnia e tij

Deputeti i Partisë Demokratike, Kreshnik Çollaku, në një postim në rrjetet sociale ka shpërndarë kryeministrin Edi Rama me deklaratën e tij të djeshme për ish-kryeministrin e shpallur në kërkim nga drejtësia, Arben Ahmetaj, ndërsa videoja shoqërohet me fotot e të arrestuarve të ‘Rilindjes’. Në video shfaqen ish-ministra, ish-deputet dhe ish-kryebashkiak të Partisë Socialiste të cilët kanë rënë pre e korrupsionit të tyre.

“Edi dhe shoqnia e tij.

Me thuaj me ke rri ,te te them cili je….” – shkruan Çollaku në ‘Facebook’.

 

Read More
14 Kor
0

Basha: SPAK nuk duhet të ndalet, të çojë para drejtësisë këdo që ka abuzuar me besimin e shqiptarëve

Kandidati për kryetar të Partisë Demokratike, Lulzim Basha, duke marrë shkas nga çështja ‘Ahmetaj’ i ka bërë thirrje SPAK që të shkojë para me hetimet.

Me anë të mjë postimi në ‘Facebook’, Basha tha se SPAK duhet të çojë para drejtësisë këdo që ka abuzuar me besimin e shqiptarëve dhe pagat e tyre.

Postimi i plotë:

Një Shqipëri të çliruar nga korrupsioni që kërcënon mirëqenien e familjeve shqiptare, i cili është ulur këmbëkryq në zyrat e qeverisë, siç dëshmon Afera e Inceneratorëve, është prioritet sot i çdo qytetari të këtij vendi.
Megjithë sulmet e bëra, jo vetëm nga Edi Rama dhe të korruptuarit e tij, por edhe nga brenda opozitës, koha u dha të drejtë denoncimeve me prova dhe fakte të Partisë Demokratike.
Pavarësisht përpjekjeve për ta delegjitimuar Komisionin Hetimor, madje dhe me votën kundër raportit, që shpallte organizatë kriminale Edi Ramën dhe qeverinë e tij, koha i dha të drejtë se ishte hapi i duhur për t’i dëshmuar qytetarëve dhe Prokurorisë korrupsionin me këtë aferë.
Por SPAK nuk duhet të ndalet, por duhet t’i shkojë deri në fund kësaj afere prej 430 milionë eurosh, sepse njeriu që mban bashkë fijet e krimit dhe korrupsionit është Edi Rama. SPAK nuk duhet të hezitojë të cojë para drejtësisë këdo që ka abuzuar me besimin e shqiptarëve me paratë e tyre.
E krahas kësaj është i domosdoshëm vetting-u i politikanëve. Të gjithë pa përjashtim duhet t’i nënshtrohen hetimit pasuror dhe të lidhjeve me krimin. Vetëm kështu para shqiptarëve do të dëshmohet kush është i pastër e kush jo, vetëm kështu i jepet fund baltës dhe shpifjeve me paratë e korrupsionit.
Përballja pakompromis me korrupsionin, partneriteti i padiskutueshëm me aleatët strategjikë të Shqipërisë, pastrimi i politikës, dhënia fuqi qytetarëve të zgjedhin me votë përfaqësuesit e tyre në Parlament, vota e emigrantëve, kufizimi i mandateve, rritja e kontrollit dhe llogaridhënies së qeverisë janë udhërrëfyesi ynë në rrugën që kemi nisur për çlirimin e politikës dhe ekonomisë.
Partia Demokratike mund dhe do ta sjellë këtë ndryshim, duke u bashkuar përmes vlerave dhe ideve në Aleancën Qytetare për Demokracinë, nëpërmjet së cilës mund të formojmë një shumicë që tejkalon ndarjet politike, për të bërë ndryshimet kushtetuese, që u japin forcë dhe pushtet qytetarëve për të ndërtuar të ardhmen që meritojnë.
Ndryshimi që kemi nisur do të vazhdojë brenda forcës tonë politike, me vendime të vështira dhe të guximshme, është provë e gatishmërisë tonë për t’u dhënë shqiptarëve alternativën që presin dhe meritojnë!

Read More
14 Kor
0

Gazment Bardhi: Koka e aferës së inceneratorëve është Edi Rama. Të dorëzojë Arben Ahmetajn përpara drejtësisë

Fjala e plotë e Kryetarit të Grupit Parlamentar të PD, Gazment Bardhi në seancën e sotme plenare

 

Përpara se të fillojmë me vijimin e raportit, juve keni deklaruar që është njoftuar zoti Ahmetaj të jetë prezent. A ka informacion kryetari i Kuvendit mbi arsyet e mungesës së zotit Ahmetaj në këtë seancë dhe ku ndodhet ai gjatë ditës së sotme. E them këtë për efekt procedure, sepse dje ju u bëtë zëdhënës të të drejtave kushtetuese të Arben Ahmetajt dhe duke qenë se kishit primar jo paratë e vjedhura nga Arben Ahmetaj por të drejtën e tij për proces të rregullt lgjorë. Por nëse ai ka objektive të mungesës, ne si rregull do të duhet të shtymë seancën. Prandaj ju do të duhet të verifikoni ku ndodhet zoti Ahmetaj në këtë moment që ne po zhvillojmë seancën dhe cila është arsyeja e mungesës së tij. Keni informacion zonja kryetare?

Meqenëse nuk keni informacion ju, atëherë unë propozoj që kryeministri të vij në seancë dhe të na jap përgjigjen ku ndodhet Arben Ahmetaj. ajo që po shpjegoj të nderuar deputetë, se ju keni një qëndrim gjatë ditës së djeshme dhe një qëndrim sot, është meraku juaj për procesin rregullt ligjor për arben Ahmetajn. A ishit ju dje zëdhënësit e Arben Ahmetajt? a thatë nuk e vvotojmë dot dje kërkesën e Prokurorisë se do të duhet të respektojmë të drejtën e tij për t’u dëgjuar. Nëse ai është i shtruar në spital, ne kemi detyrimin Kushtetues dhe lgjor të shtymë seancën. A keni një standard apo s’keni një standard?

Zoti Ahmetaj është fshehur, ndërkohë që u fsheh edhe Edi Rama dhe normal që do të fshihet, unë sigurisht që do të vazhdoj me raportin zonja kryetare, sepse interesi i opozitës është dhënia një orë e më parë e autorizimit për Prokurorinë për ndjekjen e procedurave të mëtejshme dhe për të identifikuar vrimën ku Edi Rama ka fshehr Arben Ahmetajn, kjo është arsyeja pse Edi Rama do vijojë me raportin, jo për faktin se ju na kërcënuat se do na hiqnit të drejtën e fjalës. Të drejtën e fjalës në këtë parlament, opozitësnuk ia heq dot askush.

Sot kjo është një seancë e jashtëzakonshme e Parlamentit. Është e jashtëzakonshme për shkak se ne jemi mbledhur për t’i hequr imunitetin dhe për të autorizuar arrestimin me burg të një kolegu deputet i Kuvendit të Shqipërisë. Si opozitarë, do të duhej të isha i lumtur që një koleg i mazhorancës apo ish-ministër dhe zëvendëskryeministër shkon në burg. Në fakt, pasi kam lexuar dosjen e ardhur nga SPAK-u, nuk ndjej asnjë lumturi për shkaqet për të cilat ky zotëria po shkon në burg. Zotëria kërkohet të shkojë në burg sepse ka vjedhur paratë tona.

Historiku i vjedhjes së këtyre parave në vlerën miliona euro, është i tillë: dy biznesmenë, pa asnjë kapacitet financiar, për shkak të njohjes me njeriun më të afërt të Edi Ramës, trurin e tij financiar në momentin kur erdhi në qeveri, krijoi një skemë shumë kohë përpara se zyrtarisht të niste procedura, për të përfituar në mënyrë të parregullt 430 milionë euro. Përgatisin dhe fillojnë e përgatisin menjëherë një zyrë private të biznesmenit, të gjitha letrat, dokumentat, procedurat që i duheshin për të arritur qëllimin e tyre kriminal, për t’i grabitur qytetarëve shqiptarë 430 milionë euro.

Me ndihmën e Edi Ramës dhe mikut të tyre Arben Ahmetaj dhe më tej me përfshirjen e një numri të konsiderueshëm të ministrave të kabinetit të Edi Ramës, këta dy zotërinj, pa pasur asnjë lekë në xhep fillojnë të marrin paratë tona për të ndërtuar inceneratorë për djegjen e mbetjeve, që edhe sot që flasim 6 apo 7 vite pasi kanë marrë paratë tona, janë jashtë funksionit.

Partia Demokratike në fakt e ka denoncuar këtë aferë duke nisur që nga viti 2018-të. Por kryeministri, ministrat, kolegët deputet të mazhorancës, jo vetëm nuk na dëgjuan, por filluan të na sulmonin . Filluan të na tallnin, filluan të tentonin të intimidonin cilindo që përmende aferën e inceneratorëve. Ne këmbëngulëm, nëpërmjetë ngritjes së një komisioni hetimor në këtë parlament dhe sot është dita që ky krahu këtej i seancës, t’i kërkojë ndjesë secilit prej kolegëve tanë në atë komision hetimor që me punën e tyre, edhe pse të intimiduar, edhe pse të shantazhuar, edhe pse të fyer herë pas here, i shkuan deri në fund zbulimit të së vërtetës.

Prandaj unë dua ta nis fjalën time me një falënderi fillimisht për kryetaren e komisionit hetimor, zonjën Jorida Tabaku, për anëtarët e Komisionit Hetimor, zonjën Çupi, zotin Bushati, zotin Gështenja, zotin Këlliçi, zonjën Zhupa, zotin Boçin dhe zotin Spahon! Secilin prej tyre, me punën e bërë në Komisionin Hetimor, siç tregon edhe dosja e prokurorisë, i dhanë informacion të bollshëm Prokurorisë të Posaçme që ne të vijmë sot tek kjo kërkesë, ku ish-zëdhënëskryeministri i vendit, krahu i djathtë i Edi ramës, njeriu më i besuar sot rrezikon jo më pak se 15 vite burg. Jo vetëm për korrupsion, jo vetëm për shpërdorim detyre, por edhe për pastrim parash përmes transaksioneve kriminale me dy bosët në kërkim të inceneratorëve, Klodian Zoto dhe Mirel Mërtiri.

Pa asnjë dyshim e kemi thënë edhe gjatë këtyre ditëve, pjesë e këtij hetimi do të duhet të jetë koka e aferës së inceneratorëve. Ai nuk është Arben Ahmetaj, ai është kryeministri i vendit, është Edi Rama. Pa ndihmën e Edi Ramës, as Arben Ahmetaj dhe asnjë prej ministrave të tjerë të kësaj qeverie, nuk mund të miratonte të dashur qytetarë 17 vendime brenda ditës.

Më lejoni t’iu jap informacion se çfarë thotë në dosje: ato projektvendime janë dërguar nga kompjuteri i Klodian Zotos në mëngjesin e mbledhjes së Këshillit të Ministrave. Dhe nga kompjuteri i Klodian Zotos, janë futur menjëherë në mbledhje qeverie dhe 17 vendime janë miratuar brenda ditës. Ajo që e bën edhe më të rëndë, për ju të nderuar kolegë, unë e di që në krahun tuaj absolutisht njerëz me integritet, njerëz që ndajnë të njëjtin shqetësim me ne për luftën kundër korrupsionit, njerëz që kanë pasur detyra shtetërore dhe nuk kanë abuzuar me detyrën.

Ju kolegëve të mazhotancës, Arben Ahmetaj dhe Klodian Zoto, ju ka përdorur në të paktën tre raste. Ky Parlament, siç provon edhe dosja e Prokurorisë, në tre raste tre projektligje të hartuara në zyrën e Klodian Zotos, kanë shkuar në zyrën e Arben Ahmetajt, më pas në zyrën e Edi Ramës dhe më pas ju keni ngritur kartoni për t’i votuar ato ligje.

Prandaj unë e kuptoj që një pjesë prej jush sot me zemër janë me këtë krah të sallës së seancës plenare. Janë me ne. Janë një lloj si ne të shqetësuar nga ajo që ka ndodhur, janë njëlloj si ne të shqetësuar se si në mëngjes inceneratori i Elbasanit për kompaninë fantazëm të Klodian Zotos kushton 16 milionë euro dhe pasdite për të njëjtat punime vlera shkon 21,6 milionë euro. Pra me një të rënë të lapsit, për 3 orë buxhetit të shtetit siç provon Prokuroria e shtetit ju vodhën 5,6 milionë euro vetëm nga njëra procedurë.

Edi Rama ka dëshumuar në Komisionin Hetimor dhe ka thënë se Prokuroria nuk ka konkluduar që ka pasur probleme të procedurës me 3 inceneratorët. Nëse do të kishte pasur shkelje, ka thënë për tre procedurat, padyshim që qeveria ime do të mbante përgjegjësi. Por Lefter Koka tha ai ka shkuar në burg se ka marrë ryshfet, jo se ka shkel ligjin në procedurat e inceneratorëve.

Kjo në fakt të dashur qytetarë, është tërësisht e pavërtetë. Prokuroria e Posaçme ka provuar se të tre procedurat koncensionare për të tre inceneratorët kanë rezultuar me shkelje të theksuara të ligjit, që kanë shkaktuar një dëm të konsiderueshëm për buxhetin e shtetit, ku tashmë për dy të parat thotë Prokuroria, për Elbasanin dhe Fierin kemi edhe vendimmarrje të gjykatave për dërgimin e çështjes në gjyq, qoftë në lidhje me shkeljet ligjore të ndodhura në procedurat e ndjekura, ashtu edhe në lidhje me punime të pakryera, me pagesa fiktive ku konstatohen se që në lindjen e këtyre procedurave deri në përfundimin e tyre, të gjitha institucionet shtetërore janë vënë në dispozicion të paligjshmërisë.

Në fakt Prokuroria ka evidentuar njërin prej nesh, dje e falenderoj zonja Tabaku, sot dua unë ta falënderoj, ish-ministrin e Financave zotin Cani, i cili sipas Prokurorisë, jo sipas nesh, por sipas asaj që shkruan e zeza mbi të bardhë Prokuroria, ka qenë zyrtari i vetëm i shtetit që ka bërë rezistencë. Këto janë fjalët që përdor prokuroria në raportin e saj. Ka bër rezistencë ndaj paligjhmërisë. Askush tjetër, duke nisur nga Edi Rama dhe çdo ministër që ka votuar në mbledhjet e këshillit të ministrave, jo vetëm kanë mbyllur sytë, po kanë nxituar të fimosë, të çertifikojë çdo letër, çdo shkresë që ka shkuar nga kompjuteri i Klodian Zotos.

Kjo dosje na provoi secilit prej nesh se çfarë është kapaja e shtetit. Unë e di që një pjesë prej jush e kanë lexuar dosjen e nuk janë ndjerë mirë. Nuk janë ndjerë mirë për faktin se kanë kuptuar se qeveria e Edi Ramës në fakt nuk ishte qeveria e Edi Ramës, ishte qeveria e Klodian Zotos. Kanë kuptuar se qeveria e Edi Ramës nuk ishte grdiane e buxhetit të shtetit, por ishte lëvruese e fondeve në mënyrë të paligjshme për dy biznesmenë të lidhu me të, Klodian Zoto dhe Mirel Mërtiri.

Të dashur qytetarë, gjatë këtyre ditëve , muajve, ndoshta dhe viteve, secili prej nesh ka pyetur: çfarë po bën SPAK-u? Dhe unë sot e ndjej detyrim qytetar të shpreh vlerësimin tim për dy prokurorët që kanë punuar me dosjen e zotit Ahmetaj. Më besoni edhe si profesionist kësaj rradhe, që hetimi i kryer prej tyre është një hetim I thelluar për sa i përket zotit Ahmetaj. Prandaj secili prej nesh, qytetarëve të ndershëm të këtij vendi, ka një detyrim moral për të mbështetur prokurorinë e posaçme që ti shkojë deri në fund aferës së inceneratorëve, deri në fund luftës kundër pandeshkueshnmërisë ndj zyrtarëve të lartë, sepse është e vetmja mundësi për ti dhënë fund tranzicionit që ka marrë peng Shqipërinë prej 32 viteve.

A kam unë kritika për SPAK-un? Pa asnjë dyshim! A do të doja që unë SPAK të bëntë më shumë? Pa asnjë dyshim që po. Mirëpo në këtë moment ku ndodhet prokuroria e posaçme, secili prej nesh në këtë sallë, secili prej nesh që nuk ka një hall personal me prokurorinë e posaçme apo me drejtësinë, do të duhet të jetë mburoja e atyre burrave dhe grave që kanë rritur pritshërinë e qytetarëve, që në këtë vend një ditë ka drejtësi.

Çfarë provoi prokuroria në rastin e zotit Ahmetaj? Sipas dosjes së prokurorisë, pas çdo firme që hidhte zoti Ahmetaj, sigurisht me mbështetjen e Edi Ramës, ai përfitonte një transaksion të paligjshëm. Ai përfitonte një vilë, madje e dini të nderur kolegë kur e kishte marrë vilën në Hamallaj, në çfarë periudhe? Pasi një pjesë prej jush votuan ndryshimet e ligjit për koncensionet. Pra ligjin që kishte sjellë Klodian Zoto ju e votuat dhe Arben Ahmetaj, për shkak të asaj iniciative, përfitoi një vilë nga biznesmeni Klodian Zoto në Hamallaj. Duke përdorur edhe votën tuaj të nderuar kolegë. Duke iu përdorur dhe ju në këtë aferë të rëndë korruptive. Jam i bidur që pjesa dërrmuese e juaja, pa asnjë dyshim nuk kanë patur dijeni për këtë, por çfarë na tregon kjo. Kjo na tregon që kur bëhet fjalë për interesin publik, kur bëhej fjalë për paratë publike, ne nuk duhet të kemi ndasi politike me njëri tjetrin. Ne nuk do duhet të ngremë kartonin jeshil dhe të kuq sipas interesave politike as të kryeministrit, as të lidereva të opozitës. Do të duhet të ngremë kartonin ashtu siç na dikton interesi publik.

Dje secili prej nesh nga ky krahu i opozitës këmbënguli në mënyrë serioze që kërkesa e prokurorisë të votohej pa asnjë vonesë. Një pjesë prej jush na dhanë garancinë se zoti Ahmetaj nuk është arratisur. Mirpo besoj dje u njohët me qëndrimin e tij që konfirmoi që është arratisur deri sa, siç tha ai, e vërteta të marrë rrugë. Në fakt mesazhi ishte: deri sa ai të arrijë një marrëveshje dhe të përfundojë negociatat me kreun e kësaj afere, me Edi Rmën. Sepse ju e dini që, prandaj është fshehur zotria sot, nëse Arben Ahmetaj bëhet bashkëpunëtor i drejtësisë, dhe unë i sygjeroj sinqerisht që ai të bëhet bashkëpunëtor i drejtësisë, secili prej tyre ministrasve që është sot në burg, do të duhet ti lirojnë vendin kreut të qeverisë.

Sepse ideatori i aferës së inceneratorëve, nuk është as miqësia Zoto-Mërtiri-Ahmetaj, as Damian Gjiknuri, as Lefter Koka, është pa asnjë dyshim një njeri i vetëm që quhet: Edi Rama.

Është Edi Rama që ka fuqinë të vërë në lëvzjë bashkinë e Elbasanit, Fierit. Është Edi Rama që ka fuqinë të vërë në lëvizje bashkinë e Tiranës. Është Edi Rama që ka fuqinë të miratojë 17 vendime pa i shqyrtuar në mbledhjen e Këshillit të Ministrave. Është Edi Rama që ka fuqinë të detyrojë deputetët e tij të votojnë ligjet që harton Klodian Zoto. Është Edi Rama që ka fuqinë të ndryshojë buxhetin e shtetit për të rritur fondet për kompanitë e inceneratorëve. Është Edi Rama që ka fuqinë për ti lëvruar menjëherë fondet kompanive të inceneratorëve. Është Edi Rama që ka fuqinë që sot që ne flasim, dy mafiozë që janë në arrati, vazhdojnë të marrin paratë tona.

Sot që ne flasim, Klodian Zoto dhe Mirel Mërtiri, përlajnë çdo ditë mijëra euro çdo ditë nga taksat e qytetarëve shqiptarë, për inceneratorë që nuk punojnë ose për inceneratorë që nuk janë ndërtuar ende. Dhe i vetmi që ka fuqi për ta realizuar këtë është Edi Rama. Pa vullnetin e tij ato pagesa jo vetëm që nuk do të ishin kryer, por i gjithë shteti do të ishte në këmbë për të konfiskuar të tre inceneratorët që janë rrjedhojë e veprimeve korruptive, për të bërë çdo procedurë nëpërmjet Avokaturës së Shtetit, për të marrë mbrapsht taksat tona dhe për ti kthyer paratë e shqiptarëve në buxhetin e shtetit, është absolutisht Edi Rama, që nëse do të dëshironte dhe do të kishte vullnet, nëse nuk do të ishte përfshirë në këtë aferë korruptive, në këtë aferë kriminale, do të kishte urdhëruar gjetjen kudo të jenë të dy mafiozëve të inceneratorit, Klodian Zoto dhe Mirel Mërtiri.

Po Edi Rama e di që si Klodian Zoto, si Mirel Mërtiri, ashtu edhe Arben Ahmetaj, në fakt janë çelësi që hap dhe mbyll derën e burgut për Edi Ramën. Prandaj ka lejuar me ndërgjegje të plotë arratisjen e dy të parëve në momentin që u shpallën në kërkim ndërkombëtar nga prokuroria dhe të tretit sapo u firmos kërkesa nga SPAK.

Askush tjetër përveç Edi Ramës nuk ka aftësinë për të patur informacionin që prokuroria e posaçme ka firmosur kërkesën për arrestimin e një deputeti. Asnjë në këtë sallë nuk e ka këtë aftësi, përvec Edi Ramës. Dhe lajmëtari i Arben Ahmetajt , personi që siguroi daljen e tij jashtë territorittë Republikës së Shqipërisë, është Edi Rama.

Prandaj të nderuar kolegë, secili prej nesh, duke filluar nga tani, do të duhet ti kërkojmë Edi Ramës të dorëzojë para drejtësisë Arben Ahmetajn.

Arben Ahmetaj nuk mund të arratiset me paratë e shqiptarëve në xhep. Do të duhet të vijë e të japë llogari para drejtëssië, të kthejë paratë e shqiptarëve në buxhetin e shtetit dhe të vuajë dënimin për shërbimet që ka i bërë Edi Ramës.

Secili prej nesh të nderuar kolegë, nga sot, se autorizimin kemi rënë dakord të gjithë që do të duhet ta japim dhe do ta japim një orë e më parë, do të duhet të ketë vetëm një qëllim: Edi Rama të dorëzojë Arben Ahmetajn përpara drejtësisë.

Read More
14 Kor
0

Prononcimi i Jorida Tabakut pas seancës për heqjen e imunitetit të Arben Ahmetaj

Nga sot, iku dhe mburoja e fundit politike për Arben Ahmetaj.

Prej sot, ne duhet të fokusohemi për t’i kërkuar SPAK që të vazhdojë hetimet për këtë aferë të inceneratorëve.

Sot, është një ditë ku ne duhet të kërkojmë informacion se çpo ndodh me inceneratorin e Tiranës, Durrësin. Sikundër duhet të dimë çfarë po ndodh me pjesën tjetër të të hetuarve me inceneratorin e Elbasanit dhe të Fierit.

Unë besoj që kjo ka qenë një kauzë e drejtë e Partisë Demokratike, një kauzë e drejtë e opozitës që në gjashtë vjet me qëndrueshmëri dhe vendosmëri ka qendruar në anën e të drejtës dhe ka çuar përpara drejtësisë dy ministra. Besoj që duhet ti japim mbështetjen maksimale SPAK dhe mbështetjen maksimale dy prokurorëve që po merren me hetimin dhe t’i kërkojmë llogari për më shumë.

Duke nisur nga sot është mbyllur një kapitull dhe shpresojmë të hapet një kapitull i ri për drejtësinë shqiptare duke çuar përapra drejtësisë të gjithë të akuzuarit të tjerë.

Pyetje: Zonja Tabaku një koleg i juaji opozitar tha dje që n dosje ka dhe njerëz të opozitës. Ju e njihni mirë si dosje a keni informacione që në të ka njerëz të opozitës?

Tabaku: Unë nuk kam lexuar asnjë emër nga opozita të përfshirë në atë dosje. Unë besoj dhe ju si media t’i bëni të mirë publikut dhe të fokusoheni tek mazhoranca. Opozita ka dhjetë vite…po të them që absolutisht nuk ka emër nga opozita. Të fokusohemi tek vendimmarrja e mazhorancës. Ky është shembulli i shtetit të kapur. Shembulli se si funksionon shteti i kapur. Shembull se si ngrihen në këmbë nga kryetarët e bashkive, qeveria për të ndihmuar dy biznesmenë që nuk kishin as kapital as biznesmen. Ky është lajmi sot.

Read More
14 Kor
0

Zbardhet raporti i opozitës për heqjen e mandatit të Arben Ahmetajt

RAPORT REKOMANDUES

Për miratimin e kërkesës së Prokurorisë “Për dhënie autorizimi për “Arrestimin ose heqjen e lirisë, si dhe për të ushtruar kontroll personal  dhe  të  banesave  të  deputetit  Arben Ahmetaj” ”

Drejtuar Seancës Plenare të Kuvendit të Shqipërisë
Hartuar nga 5 (pesë) deputetët e poshtëshënuar, anëtarë të Këshillit për Rregulloren, Mandatet dhe Imunitetin: Gazment Bardhi,  Enkelejd Alibeaj, Greta Bardeli,
Saimir Korreshi dhe Ervin Salianji

TIRANË, MË 12/07/2023

I. HYRJE

Kuvendi i Republikës së Shqipërisë, në datën 07.07.2023 është vënë në lëvizje nga Prokuroria e Posaçme kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar, e cila me shkresën nr. 9431 Prot., datë 07.07.2023, ka kërkuar nga Kuvendi, dhënien e autorizimit për arrestimin ose heqjen e lirisë së deputetit të Kuvendit të Shqipërisë z. Arben Ahmetaj, si dhe për kontrollin personal dhe të banesës së tij. Kjo kërkesë e prokurorisë shoqërohet nga relacioni përkatës i arsyetuar, si dhe me provat e plota të administruara në seancën jo publike të Këshillit për Rregulloren, Mandatet dhe Imunitetin, me anë të të cilit parashtrohet se Prokuroria në kuadër të procedimit penal nr. 277/1 të vitit 2022, ka marrë si person nën hetim z. Ahmetaj, për shkak se dyshohet se ka kryer veprat penale:

• “Refuzimi për deklarimin, mosdeklarimi, fshehja ose deklarimi i rremë i pasurive, interesave privatë të personave të zgjedhur dhe nëpunësve publikë ose i çdo personi
tjetër që ka detyrimin ligjor për deklarim”, vetëm dhe në bashkëpunim, në formën e deklarimit të rremë, dhe në formën e fshehjes, parashikuar nga neni 257/a paragrafi i dytë nen 25 K Penal,
• “Korrupsionit pasiv të funksionarëve të lartë shtetërorë ose të zgjedhurve vendorë” parashikuar nga neni 260 i K.Penal, 6 (gjashtë) herë;
• “Pastrimit të produkteve të veprës penale ose veprimtarisë kriminale”, në bashkëpunim, më shumë se një herëp parashikuar nga neni 287 paragrafi i dytë i K.Penal.

Me urdhrin nr. 2183/1 Prot., datë 10.07.2023, Kryetari i Kuvendit thirri mbledhjen e Këshillit për Rregulloren, Mandatet dhe Imunitetin (këtu e në vijim Këshilli për Imunitetin), duke caktuar datën 11.07.2023, ora 16.00. Këshilli për Imunitetin zhvilloi dy mbledhje në datën 11.07.2023 dhe 12.07.2023.

Në mbledhje u shyrtua kërkesa dhe relacioni i arsyetuar i prokurorisë, u dëgjuan përgjigjet e pyetjeve drejtuar dy prokurorëve që përfaqësonin Prokurorinë, si dhe u dëgjuan mbrojtësit e zgjedhur prej deputetit Arben Ahmetaj.

Pas shqyrtimit të akteve dhe diskutimit të ҁështjes sipas dispozitave të Kushtetutës në lidhje edhe me ato të Kodit të Procedurës Penale, 5 (pesë) anëtarë të Këshillit për Imunitetin, konkluduan se Seanca Plenare e Kuvendit, duhet t’i rekomandohet miratimi i dhënies së autorizimit për “Arrestimin ose heqjen e lirisë, si dhe për të ushtruar kontroll personal  dhe  të  banesave  të  deputetit  Arben Ahmetaj”.

III. ANALIZA LIGJORE

Ndryshimet kushtetuese të vitit 2012, që u frymëzuan nga nevoja për të intensifikuar luftën kundër pandëshkueshmërisë së zyrtarëve të lartë shtetërorë, reformuan thelbësisht konceptin e imunitetit parlamentar. Rregullat e reja kushtetuese kanë tentuar të afrojnë zyrtarin e lartë shtetëror me qytetarin e zakonshëm në raport me përgjegjësinë penale dhe përgjegjshmërinë për zbatimin e ligjit. Një ndryshim i tillë, erdhi si nevojë, jo vetëm e një orientimi politik qeverisës në vitin 2012, por edhe si një detyrim për Shqipërinë në kuadër të procesit të integrimit evropian dhe të disa  marrëveshjeve ndërkombëtare, mes të cilave spikat “Konventa penale kundër korrupsionit” e GRECO-s.

Sipas rregullimeve normative, aktualisht deputeti ka vetëm 2 lloj imunitetesh në nivel kushtetues. Së pari, deputeti ka imunitet substancial dhe është i mbrojtur nga përgjegjësia “për mendimet e shprehura në Kuvend dhe votat e dhëna prej tij në ushtrim të funksionit”. Ky lloj imuniteti nuk ekziston për rastin e shpifjes.

Së dyti, deputeti ka imunitet procedural për lirinë e lëvizjes dhe për privatësinë, që nënkupton se nuk mund të arrestohet ose t’i hiqet liria, pa autorizimin e Kuvendit. Ndaj tij nuk mund të ushtrohet kontroll personal ose i banesës, pa autorizimin e Kuvendit. Për kryerjen e këtyre veprimeve procedurale nevojitet autorizim i Kuvendit. Është ky shkaku për të cilin, nga ana e Prokurorisë është paraqitur edhe kërkesa konkrete e marrë në shqyrtim nga Këshilli i Imuniteteve.

Imuniteti procedural përfaqëson një lloj pengese procedurale, që i shfaqet sipas rastit prokurorisë apo gjykatës, për të kryer veprime hetimore të lidhura me lirinë e lëvizjes dhe privatësinë e deputetit. Në njëfarë mënyre, imuniteti procedural mbron dinjitetin e deputetit, që atij të mos i cenohet liria dhe jeta private në mënyrë abuzive, pa patur një shkak të ligjshëm nga organet ligjzbatuese. Premisa bazë, që ligjëron heqjen e imunitetit procedural është ekzistenca e procedimit penal të regjistruar sipas ligjit ndaj deputetit, që  duhet të verifikohet nga Kuvendi. Në këtë pikëpamje, Kuvendi verifikon vetëm procedurën që është zhvilluar, pa i hyrë cilësisë dhe vlerës së provave në drejtim të faktit penal dhe të autorësisë. Imuniteti procedural nuk mundet dhe nuk duhet që në asnjë rrethanë të shndërrohet në një mburojë nga pandëshkueshmëria apo si pengesë për drejtësinë. Nëse pranohet e kundërta, atëherë ҁdo akt i prodhuar është absolutisht i pavlefshëm, sepse në mënyrë të dukshme Kuvendi tejkalon kompetencën e tij dhe merr kompetencë për ushtrim të paligjshëm të ndjekjes penale, pra uzurpon kompetenca gjyqësore. Nëse Kuvendi shqyrton prova dhe vlerëson besueshmërinë e tyre, atëherë demokracia përballet me një rrezik flagrant: rrënohet parimi i ndarjes së pushteteve i sanksionuar nga neni 7 i Kushtetutës! Jo vetëm kaq, por situata shthuret dhe passjell një tërësi pasojash, që dëmtojnë pa kthim parimet e drejtësisë dhe të shtetit, ku sundon ligji. Për ilustrim, nëse Kuvendi vlerëson provat, cilësinë e provave dhe shkallën e besueshmërisë së tyre, atëherë nuk ka bërë gjë tjetër veçse vlerëson mbi fajësinë ose pafajësinë e personit në hetim/gjykim, duke vendosur respektivisht prokurorinë dhe gjykatën përpara gjykimit të kryer, duke i shndërruar ato thjesht në noterë të vlerësimit të bërë nga Kuvendi. Kjo nuk është gjë tjetër, veҁse shkatërrim i parimit kushtetues të prezumimit të pafajësisë, ndarjes së pushteteve dhe pavarësisë dhe paanësisë së sistemit gjyqësor.

Në këtë terren kushtetues, në rastin konkret, është detyrë e Kuvendit të verifikojë nëse ekzistojnë të gjitha kushtet për dhënien e autorizimit, që kërkohet nga prokuroria për arrestimin e deputetit dhe për kontrollin e banesës së tij. Sipas nenit 288 të K.Pr.Penale, kërkesa për dhënien e autorizimit (për arrest, heqje lirie e ҁfarëdolloj forme, kontroll personal apo kontroll banese), paraqitet nga prokurori. Kërkesa për autorizim duhet të tregojë veprimin që kërkohet autorizimi (pra nëse do bëhet arrest, heqje lirie e ҁfarëdolloj forme, kontroll personal apo kontroll banese) dhe të tregojë se përmbushen kërkesat e Kodit për kryerjen e veprimit. Kërkesa për autorizim shoqërohet me një relacion të arsyetuar, të shoqëruar me provat që mbështesin kërkesën e tij. Ligji nuk kërkon që Kuvendi në procedurën e dhënies së autorizimit të vlerësojë cilësinë e provave apo shkallën e besueshmërisë së tyre. Kuvendi nuk mundet dhe nuk duhet të kryejë një proces të administrimit të provave të procedimit penal sepse ia ndalon këtë parimi i ndarjes së pushteteve, i sanksionuar në nenin 7 të Kushtetutës. Është pushtet ekskluziv, vetëm i prokurorisë dhe i gjykatës, marrja, administrimi dhe vlerësimi i provave, për të krijuar bindjen nëse duhet ngritur akuzë dhe nëse i pandehuri duhet deklaruar fajtor dhe dënuar. Kuvendi, sipas Kushtetutës dhe Kodit të Procedurës Penale nuk ka të drejtë dhe nuk i është njohur kompetenca të verifikojë, ai vetë, provat e një procedimi penal, të vlerësojë besueshmërinë e tyre dhe të deklarojë nëse provohet fakti penal dhe autorësia e të dyshuarve.

Një qëndrim i tillë i Kuvendit, mbështetet dhe nga aktet ndërkombëtare, të dedikuara ndaj kësaj veprimtarie parlamentare, më i spikaturi prej të cilave është dokumenti i Komisionit të Venecias, “Raporti mbi qëllimin e lënies së imunitetit parlamentar” CDL-AD(2014)011, i cili në paragrafin 168 përshkruan se:
“168. Komisioni i Venecias për më tepër vlerëson se organi parlamentar që shqyrton një kërkesë për heqjen e imunitetit nuk duhet të bëjë një shqyrtim ligjor të çështjes. Në veçanti ai nuk duhet në asnjë rrethanë, të deklarojë vetë mbi fajësinë ose jo të deputetit në fjalë, ose nëse ndjekja penale është e bazuar. Vendimi duhet të bazohet mbi faktet dhe meritat e çështjes siç i parashtrojnë autoritetet dhe deputeti në fjalë dhe jo mbi konsiderata të tjera politike apo të jashtme. …”

Kuvendi, në cilësinë e pushtetit legjislativ, në këtë lloj procedure ka vetëm një detyrë: të sigurojë që deputeti në procedurë të mos jetë peng i përdorimit abuziv politiko-partik për shkak të veprimtarisë së tij parlamentare.

Një qëndrim i tillë i tillë i Kuvendit, mbështetet nga dokumenti i mësipërm i Komisionit të Venecias i cili në paragrafin 162 përshkruan se:

162. Komisioni i Venecias, në përgjithësi, konsideron se duhet të ketë një prezumim bazik që imuniteti duhet të hiqet në të gjitha rastet në të cilat nuk ka arsye të besohet se akuzat kundër deputetit në fjalë janë të motivuara politikisht. Imuniteti duhet të zbatohet vetëm në rastet kur ka arsye të dyshohet për një element politiko-partiak në vendimin për të ndjekur penalisht parlamentarin në fjalë. …”

Në funksion të këtij qëllimi, Kuvendi, në këtë lloj procedure verifikon:

Së pari, ekzistencën e një procedimi penal të ligjshëm;

Së dyti, ekzistenca e kushteve ligjore për arrestin dhe kontrollin.

Së treti, në vlerësimin e këtyre kushteve, Kuvendi, duhet të vlerësojë nga ana përmbajtësore disa kritere të listuara saktësisht nga dokumenti i mësipërm i Komisionit të Venecias, në paragrafët 188 dhe 189 si më poshtë:

“188. Kur vendos nëse imuniteti parlamentar duhet të hiqet apo jo në një rast konkret duhet të merren në konsideratë kriteret e mëposhtme:
Kritere për mbajtjen e imunitetit:
– kur pretendimet janë qartazi dhe haptazi të pabazuara
– kur shkelja e pretenduar është një pasojë e paparashikuar e një veprimi politik
– kur pretendimet janë paraqitur qartësisht për motive politiko-partiake (fumus persecutionis) me qëllim shqetësimin ose intimidimin e deputetit ose ndikimin tek mandati i tij
– kur procedurat ligjore mund të rrezikojnë seriozisht funksionet demokratike të parlamentit ose të drejtat themelore të një deputeti ose grup deputetësh

189. Kriteret për heqjen e imunitetit:
– kur kërkesa bazohet në shkaqe të drejta të rëndësishme dhe të sinqerta
– kur shkelja e pretenduar është e një natyre veçanrisht të rëndë
– kur kërkesa lidhet me sjellje kriminale që nuk lidhet ngushtësisht me përmbushjen e funksioneve parlamentare por lidhet me akte të tjera të kryera në funksione të tjera personale ose profesionale
– kur procedurat duhet të lejohen me qëllim që të mos pengohet drejtësia
– kur procedurat duhet të lejohen me qëllim garantimin e autoritetit dhe legjitimitetit të parlamentit.”

Nga analizimi i këtyre kushteve dhe kritereve, të aplikuara në rastin e kërkesës konkrete të paraqitur nga ana e organit të Prokurorisë rezulton se:

1. Ekzistenca e një procedimi penal të ligjshëm

Ky kusht kërkon që Kuvendi të verifikojë se ndaj deputetit Arben Ahmetaj ka një procedim penal, që procedimi penal të jetë filluar për vepra penale që ligji i parashikon si të tilla dhe që organi i cili po procedon të ketë kompetencën e dhënë nga ligji për procedimin e veprave penale të tilla.

Nga analiza e kërkesës së prokurorisë, relacionit shoqërues të prokurorisë, përgjigjeve të prokurorëve në mbledhje të Këshillit për Imunitetit konstatohet pa asnjë dyshim ekzistenca e procedimit penal ndaj deputetit Arben Ahmetaj. Ky procedim është regjistruar me numër 277/1 të vitit 2022 në Prokurorinë e Posacme Kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar. Veprat penale: “Refuzimi për deklarimin, mosdeklarimi, fshehja ose deklarimi i rremë i pasurive, interesave privatë të personave të zgjedhur dhe nëpunësve publikë ose i çdo personi
tjetër që ka detyrimin ligjor për deklarim”, vetëm dhe në bashkëpunim, në formën e deklarimit të rremë, dhe në formën e fshehjes, parashikuar nga neni 257/a paragrafi i dytë nen 25 K Penal; “Korrupsionit pasiv të funksionarëve të lartë shtetërorë ose të zgjedhurve vendorë” parashikuar nga neni 260 i K.Penal; dhe “Pastrimit të produkteve të veprës penale ose veprimtarisë kriminale”, në bashkëpunim, më shumë se një herëp parashikuar nga neni 287 paragrafi i dytë i K.Penal; përcaktohen si të tilla nga ligji. Këto vepra penale janë parashikuar nga ligji si të dënueshme penalisht dhe kanë qenë në fuqi edhe në kohën, kur dyshohet të ketë filluar kryerja e veprës penale. Për këtë procedim është duke vepruar Prokuroria e Posacme, e cila sipas Kushtetutës dhe K.Pr.Penale është kompetente nga pikëpamja lëndore. Rrjedhimisht, nxirret përfundimi se plotësohet kushti ligjor se ndaj deputetit Arben Ahmetaj ekziston një procedim penal i rregullt nga pikëpamja e parimit të ligjshmërisë.

2. Ekzistenca e kushteve ligjore për arrestin dhe kontrollin

Ky kusht kërkon që Kuvendi të verifikojë nëse kërkesa dhe relacioni i Prokurorisë tregojnë qartë se ekzistojnë kushtet ligjore për arrestin dhe kontrollin personal e të banesës së deputetit Arben Ahmetaj.

Nga analiza e kërkesës së prokurorisë, relacionit shoqërues të prokurorisë, përgjigjeve të prokurorëve në mbledhje të Këshillit për Imunitetin konstatohet pa asnjë dyshim se kërkesa e prokurorisë tregon qartë kushtet ligjore për veprimet e arrestit dhe të kontrollit, në përputhje me nenin 288 të Kodit të Procedurës Penale.

Më konkretisht, në kërkesën e prokurorisë evidentohen qartazi kushtet e neneve 228, 229 dhe 230 të K.Pr.Procedurës Penale, të paraqitura në mënyrë të përmbledhur si më poshtë:

a) Dyshimet e arsyeshme të bazuara në prova

Ndaj deputetit Arben Ahmetaj ekzistojnë dyshime të arsyeshme për kryerjen e veprave penale “Refuzimi për deklarimin, mosdeklarimi, fshehja ose deklarimi i rremë i pasurive, interesave privatë të personave të zgjedhur dhe nëpunësve publikë ose i çdo personi
tjetër që ka detyrimin ligjor për deklarim”, vetëm dhe në bashkëpunim, në formën e deklarimit të rremë, dhe në formën e fshehjes, parashikuar nga neni 257/a paragrafi i dytë dhe neni 25 Kodit Penal; “Korrupsionit pasiv të funksionarëve të lartë shtetërorë ose të zgjedhurve vendorë” parashikuar nga neni 260 i K.Penal, 6 (gjashtë) herë; “Pastrimit të produkteve të veprës penale ose veprimtarisë kriminale”, në bashkëpunim, më shumë se një herëp parashikuar nga neni 287 paragrafi i dytë i K.Penal. Një paraqitje e përmbledhur e fakteve penale në themel të këtyre veprave penale, sipas akteve të prokurorisë, jepet në rubrikën “III. Faktet” të këtij Raporti. Prokuroria tregon në mënyrë të qartë se këto dyshime të arsyeshme bazohen në një set provash që janë depozituar bashkëlidhur kërkesës dhe relacionit shoqërues.

b) Rreziku për procedimin

Prokuroria në kërkesën drejtuar Kuvendit, si dhe në përgjigje të pyetjeve përpara Këshillit për Imunitetin, treguan qartazi se në rastin konkret ekziston rreziku për prishjen e provave të procedimit penal nga deputeti Arben Ahmetaj. Pozicioni i tij si deputet i mazhorancës, pas një përvoje prej shumë vitesh në detyrën e ministrit dhe zëvendëskryeministrit, është një tregues i qartë i lidhjeve dhe aftësisë së tij për të ndikuar në cilësinë e provave të procedimit penal. Nga ana tjetër, sic u konfirmua edhe nga avokatët e tij, z. Arben Ahmetaj është larguar nga Shqipëria. Sipas burimeve të hapura rezulton se ai është larguar nga Shqipëria në datën 07.07.2023, që korrespondon edhe me momentin ku organi i prokurorisë ka paraqitur kërkesën për dhënien e autorizimit për arrestimin e tij. Për këtë shkak, Kuvendi duhet të veprojë pa asnjë vonesë të metejshme, duke mos ndikuar në dhënien kohë që z. Ahmetaj të humb gjurmët e vendndodhjes së tij.

c) Papërshtatshmëria e masave të tjera

Prokuroria, në kërkesën e saj dhe në përgjigjet e dhëna përpara Këshillit për Imunitetin, treguan qartë se ҁdo masë tjetër, veҁ asaj të arrestit, është e papërshtatshme për shkak të rrezikshmërisë së lartë shoqërore të veprave penale për të cilat po procedohet dhe për shkak të pozicionit të deputetit Arben Ahmetaj. Në këtë drejtim, duhet të evidentohet se rasti konkret paraqet rrezikshmëri të shtuar, pasi ka cenuar drejtpërdrejt imazhin e institucioneve shqiptare në sytë e opinionit publik, por edhe imazhin e Shqipërisë në arenën ndërkombëtare.

Së fundmi, duhet evidentuar se prokuroria, argumenton se përmbushen edhe kushtet ligjore për të autorizuar kontrollin personal dhe atë të banesës së deputetit Arben Ahmetaj. Në rastin konkret ka arsye të bazuara për të menduar se në banesën e deputetit Arben Ahmetaj fshihen prova materiale të veprës penale ose sende që i përkasin veprës penale.

3. Vlerësimi i kritereve për lënien ose mbajtjen e imunitetin (kriteret e Komisinit të Venecias):

Në vlerësimin në themel të çështjes për mbajtjen ose jo të imunitetit në këtë rast, duke u bazuar në rrethanat e faktit të përshkruara në materialet e paraqitura nga ana e prokurorisë, lehtësisht vërehen plotësimet e kritereve, në favor të dhënies së autorizimit (heqjes së imunitetit) duke arritur në konkluzionet për secilin kriter si më poshtë:

• pretendimet e prokurorisë nuk janë as haptazi dhe as qartazi të pabazuara. Ajo ka shoqëruar kërkesën e vetë më relacionin përkatës dhe më një numër të lartë provash në kuptim të nenit 288 të Kodit të Procedurës Penale.

• Akuzat e ngritura nga ana e prokurorisë dhe kërkesa e saj për dhënie autorizimi (heqjen e imunitetit) nuk bazohen në ndonjë veprimtari poltike të deputetit.

• Shkeljet penale që deputetit i atribuohen, në mënyrë të qartë nuk janë të bazuara në motive politiko-partiake dhe as kanë për qëllim shqetësimin apo intidimin e deputetit apo ndikimin e mandatit të tij. Nga vetë deputeti as nuk u pretendua një motiv i tillë politik.

• Heqja e mandatit të deputetit, nuk e vë në rrezik serioz funksionin demokratik të parlamentit as edhe të drejtat themelore të vetë deputetit apo ndonjë grupi parlamentar.

• Vetë kërkesa për dhenie autorizimi (heqje imuniteti) është përshkruar në aktet e prokurorisë se bazohet në shkaqë të drejta, të rëndësishme dhe të sinqerta. Ato kanë lidhje me procedimin penal, bëhen në funksion të tij, si nevoja të domosdoshme për t’u kryer.

• Shkelja e pretenduar nga ana e prokurorisë (akuzat) është veçanrisht e rëndë.

• Shkelja që i atribuohet deputetit e për të cilat kërkohet heqja e imunitetit, nuk është pasojë e veprimtarisë së tij si parlamentar (ka qenë në funksion e ministrit).

• Dhënia e autorizimit (heqja e imunitetit) është një barrierë e vërtetë e cila nëse nuk realizohet, atëherë verifikohet një pengim real i drejtësisë.

• Mosdhënia e autorizimit, është një akt i cili kompromenton tërësisht autoritetin dhe legjitimitetin e parlamentit në sytë e publikut dhe në marëdhëniet institucionale me organet e tjera.

Veçanërisht, në arritjen e këtij konkluzioni, arritëm edhe duke qenë të ndërgjegjshëm për impaktin që do të kishte mosdhënia eventuale e autorizimit sipas kërkesës së prokurorisë.

Në një version të tillë, do të rezultonte se mbajtja apo ruajtja e një imuniteti të tillë në vetvete është një cënim i parimit kushtetues të barazisë para ligjit, i cili është thelbi i vetë Shteti të së Drejtës. Maksima “Sado lart që ti të jesh, ligji është gjithnjë mbi ty” përmbyset duke u shndërruar në “nëse je anëtar i Parlamentit, ligji nuk mund të të prekë”. Ky do të ishte sinjali më i gabuar që Parlamenti kurrsesi nuk duhet ta emetojë ndaj publikut të tij.

Së dyti, vetë rregullat e imunitetit, në thelbin e tyre kanë potencialin e madh që të keqpërdoren nga deputetët, dhe të shndërrohen prej tyre në një strehë për t’u mbrojtur nga shkeljet e ligjit prej tyre. Një vendimmarrje e tillë do të shërbente si një incentiv për të tërhequr në strehën e parlamentit njerëz më rekorde kriminale, plagë e madhe kjo dhe shume e freskët dhe aktuale e politikës aktuale shqiptare.

Së treti, rregullat e imunitetit në vetvete, dhe për më shumë akoma një vendimarrje për mbajtjen e imunitetit në rastin konkret do të minonte besimin e publikut te Parlamenti si institucion dhe do të krijonte përçmim për politikën, politikanët dhe vetë sistemin politik. Kuvendi, pa asnjë dilemë, duhet të miratojë dhënien e autorizimit sepse vetëm në këtë mënyrë, secili prej deputetëve vecmas, por edhe Kuvendi si një i tërë, tregon standardin më të lartë të sjelljes etike dhe bëhet model për të tërhequr në mjedisin politik njerëz të rinj dhe me vlera.

Së katërti, vetë procedura e heqjes së imunitetit, mbart me vete probleme parimore kushtetuese për disa arsye:
i. nuk është e lejueshme prej Kushtetutës, që anëtarët e Parlamentit të shqyrtojnë brendinë e informacionit të mbledhur nga prokuroria dhe ta vlerësojnë atë, pasi atyre nuk iu lejohet të njihen më të dhëna private për deputetin në fjalë.
ii. deputetëve nuk iu lejohet të shqyrtojnë themelin e fajësisë apo pafajësisë, cilësinë e provave, bazueshmërinë në to, sepse kështu do të cënohej parimi i prezumimit të pafajësisë ashtu sic e kërkon edhe Konventa Europiane te Drejtave të Njeriut. Në këtë rast Kuvendi vetë do të cënonte procesin hetimor dhe gjyqësor eventual që Prokuroria ka ndërmarrë duke shkelur parimin e procesit të rregullt ligjor, e kështu kjo do të ishte njolla e zezë më e madhe për Parlamentin e një vendi, vështirësisht e shlyeshme.
iii. po ashtu, do të cënohej edhe parimi i ndarjes së pushteteve nëse deputetët do të shqyrtonin themelin e fajësisë apo pafajësisë.

Së pesti, nëse Kuvendi voton për mbajtjen e imunitetit dhe për pengimin e drejtësisë, ky veprim do të ishte goditja më energjike ndaj shpresës së publikut dhe aksionit politik brenda dhe jashtë vendit për Reformën në Drejtësi.

Së gjashti, mbajtja e imunitetit nga Kuvendi në rastin konkret tregon haptazi mungesë vullneti politik për të luftuar korrupsionin dhe rrjedhimisht, përbën një hap pas në rrugën e integrimit evropian të Shqipërisë. Në këtë mënyrë, Kuvendi do të godasë fort pritshmëritë dhe përpjekjet e shoqërisë shqiptare për t’iu bashkuar familjes evropiane, e cila na ka vënë ndër të tjera edhe kushtin për luftën kundër korrupsionit.

Në sintezë të të gjithë analizës ligjore, dëshirojmë të evidentojmë se në nxjerrjen e rekomandimit u mbështetëm pikë së pari, në ruajtjen e interesit publik, në luftën kundër korrupsionit dhe abuzimit me pushtetin, në mbrojtjen e imazhit të politikës, në mospengimin e drejtësisë, në mosndërhyrjen e kompetencave të sistemit të drejtësisë dhe në dhënien e mundësisë vetë deputetit të cilit i kërkohet heqja e imunitetit, që të pastrojë figurën e vetë politike, në mënyrë të padyshimtë, nga një autoritet i pavarur dhe i paanëshëm sic është sistemi i drejtësisë.

IV. KONKLUZIONE

Përfundimisht, 5 deputetët e Këshillit për Imunitetin, përfaqësues të opozitës, i rekomandojnë seancës plenare të Kuvendit të Republikës së Shqipërisë të votojë, për miratimin e dhënies së autorizimit, të kërkuar me kërkesën nr. 9431 Prot., datë 07.07.2023 të Prokurorisë së Posacme Kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar “Për dhënien e autorizimit për arrestimin/heqjen e lirisë, kontrollin personal dhe kontrollin e banesës së deputetit Arben Ahmetaj”, me qëllim për t’i hapur rrugë hetimit të plotë dhe të gjithanshëm në kuadër të procedimit penal nr. 277/1, të vitit 2022 për veprat penale:

• “Refuzimi për deklarimin, mosdeklarimi, fshehja ose deklarimi i rremë i pasurive, interesave privatë të personave të zgjedhur dhe nëpunësve publikë ose i çdo personi
tjetër që ka detyrimin ligjor për deklarim”, vetëm dhe në bashkëpunim, në formën e deklarimit të rremë, dhe në formën e fshehjes, parashikuar nga neni 257/a paragrafi i dytë dhe neni 25 K.Penal;
• “Korrupsionit pasiv të funksionarëve të lartë shtetërorë ose të zgjedhurve vendorë” parashikuar nga neni 260 i K.Penal, 6 (gjashtë) herë;
• “Pastrimit të produkteve të veprës penale ose veprimtarisë kriminale”, në bashkëpunim, më shumë se një herëp parashikuar nga neni 287 paragrafi i dytë i K.Penal.

ANËTARËT E KËSHILLIT:

GAZMENT BARDHI
ENKELEJD ALIBEAJ
GRETA BARDELI
SAIMIR KORRESHI
ERVIN SALIANJI

Read More
14 Kor
0

“Koha i dha të drejtë PD-së”, Gështenja: 430 mln euro është afera më e madhe korruptive e inceneratorëve

Deputeti i Partisë Demokratike, Lefter Gështenja, në fjalën e tij ditën e djeshme në parlament, u shpreh se 430 milion euro është afera me e madhe korruptive e inceneratorëve me ideimin, dijeninë dhe mbështetjen e kësaj qeverie. Gështenja shprehet se hetimet i dhanë të drejtë Partisë Demokratike, por deri tani është zbuluar vetëm maja e ajsbergut.

“Mirëmëngjesi!
Dje nga fjala ime në Kuvend! 430 milion euro është afera me e madhe korruptive e inceneratorëve me ideimin, dijeninë dhe mbështetjen e kësaj qeverie. Hetimet i dhanë të drejtë Partisë Demokratike, por deri tani është zbuluar vetëm maja e ajsbergut. Përpara drejtësisë duhet të shkojë i gjithë zinxhiri i zyrtarëve qëndror dhe vendor të përfshirë në këto proçedura. Me këta në krye, Shqipëria nuk mund të ketë zhvillim. Është koha që shqiptarët duhet ta braktisin të shkuarën dhe të korruptuarit!” – shkruan Gështenja në ‘Facebook’.

Read More
13 Kor
0

Bardhi drejtueses së ILDKPI: Pse ky institucion nuk heton pasurinë e Olta Xhaçkës, Arben Ahmetajt dhe deputetëve të korruptuar?

Kreu i Grupit Parlamentar të Partisë Demokratike, Gazment Bardhi, ka replikuar me kryetaren e Inspektoratit të Lartë të Deklarimit dhe Kontrollit të Pasurive dhe Konfliktit të Interesave.

Bardhi i ka pyetur inspektoren e përgjithshme të ILDKPI, Evgjeni Bashari, se pse ky institucion nuk ka hetuar pasurinë e ministres, Olta Xhaçka, ku burri i saj është shpallur nga qeveria si investitor strategjik.

Ai gjithashtu i ka drejtuar pyetje se pse nuk është hetuar pasuria e ish-zëvendëskryeministrit, Arben Ahmetaj, pasi në dosjen e SPAK rezulton që ka pasuri të padeklaruara.

 

Replika e plotë e kreut të Grupit Parlamentar të PD, Gazment Bardhi:

Unë në fakt kam bërë 3 pyetje dhe do të doja të merrja përgjigje. Siç edhe e dini zonja inspektore, unë i jam drejtuar edhe zyrtarisht institucionit tuaj. Opozita ka paraqitur një mococion në Kuvend ndaj deputetes zonjës Olta Xhaçka, e meqë ra fjala zonja kryetare, besoj ka 10 ditë që në tryezën tuaj është paraqitur raporti i këshillit të legjislacionit dhe do të duhej të merrnit masa për ta çuar çështjen përpara në përputhje me kushtetutën dhe rregulloren, sepse po bëheni pengesë të një vendimi të Gjykatës Kushtetuese. Kjo thjesht për kujtesë, meqenëse jemi tek tema. Nga ku rezulton zonja inspektore që ministrja dhe deputetja Olta Xhaçka, së bashku me bashkëshortin e saj janë bërë investitorë strategjikë, në përputhje me një ligj që në fakt e kanë votuar të dy në cilësinë e tyre si deputetë të Kuvensit të Shqipërisë. Sipas këtij statusi, bashkëshorti i ministres dhe deputetes, Olta Xhaçka, e për rjedhojë sipas kodit të familjes edhe vet ministrja, në masën 50%, kanë përfituar të drejtën për të përfituar pasuri publike të shtetit shqiptar, sikundër kanë përfituar lehtësira të tjera, përfshirë reduktimin e tatimit mbi vlerën e shtuar. Verifikimi i gjendjes së konfliktit të interesit, e mbi të gjitha të ligjshmërisë së pasurisë është një nga përgjegjësitë që ka institucioni juaj. Pavarësisht mocionit, debatit në Kuvend e me radhë, rezulton që ju nuk keni nisur deri në momentin kur unë i jam drejtuar zyrtarisht, sipas përgjigjes së parë të ardhur nga institucioni juaj, nuk kishit nisur asnjë procedurë verifikimi. Më pas keni bërë një verifikim siç më keni informuar, ku në fakt nuk keni nxjerr dot asnjë konkluzion. Pyetja që kam unë është: Sipas verifikimit që ju keni kryer, cili është burimi i 5 milionë eurove të investimit të familjes të ministres Xhaçka? Sepse siç e dini, projekti për të cilin është dhënë statusi i investitorit strategjik ka një vlerë 5 milionë euro. Nga konsultimi që ne kemi bërë i deklarimeve të pasurisë të familjes së ministres, nuk rezulton që ata të kenë burim të ligjshëm në vlerën 5 milionë euro. A keni informacion ju, cili është burimi i këtyre të ardhurave dhe a është i ligjshëm ky burim? Shtuar kësaj si një nënpyetje, a mundet që një deputet i Shqipërisë të përfitojë të drejtën për të përdorur brigjet e detit, pra një pasuri publike dhe a mundet një deputet të votojë një ligj i cili më vonë të përfitojë vet?
Pyetja e dytë ka të bëjë me një tjetër rast i cili në fakt tregon mosveprim nga ana e institucionit tuaj. Besoj jeni njohur gjatë këtyre ditëve me një pasuri përrallore të padeklaruar të ish-zëvendëskryeministrit zotit Arben Ahmetaj, që sipas Prokurorisë, ka fshehur pronësinë e mbi dy vilave në bregdet, ka një shumë të konsiderueshme parash të padeklaruara, ka kryer transaksione të paligjshme për të fshehur paratë e korrupsionit. Në dijeninë tuaj, a ka qenë zoti Ahmetaj gjatë këtyre viteve që kryen funksionin e ministrit, zëvendëskryeministrit dhe deputetit subjekt i një hetimi të thelluar nga ILDKPI dhe si ka mundësi që institucioni juaj ka qenë në mungesë veprimi apo nuk ka qenë në gjendje të identifikojë këtë pasuri të paligjshme të këtij zyrtari.
Së treti, rezulton që gjatë gjithë kohës që ju drejtoni këtë institucion, nuk rezulton të keni marë asnjë masë apo ndaj ndonjë deputeti apo ministri, për deklarim të remë apo fshehje të të ardhurave apo fshehje të pasurisë. Besoni vërtetë që deputetët apo ministrat gjatë gjithë kësaj periudhe që ju keni kaq të ligjshme e kanë këta pasurinë? Pra perceptimi që ka opinioni publik që deputetët apo ministrat në abuzimet me detyrën e tyre përfitojnë para në mënyrë të parregullt, është një perceptim i gabuar i opinionit publik apo është mosveprim i institucionit tuaj për të mos verifikuar ligjshmërinë e pasurisë në mënyrë korrekte të secilit prej tyre?
Faleminderit!

Read More
13 Kor
0

Basha nga Shkodra: Dosja Ahmetaj tregon se gjithe qeveria është zhytur në korrupsion. Pastrimi i politikës më imediat se kurrë

Kandidati për kryetar të PD, Lulzim Basha në ‘Facebook’ shkruan se vendi e ka alarmante pastrimin e politikës nga ata qe e kanë shpërdoruar besimin e qytetarëve dhe i kanë shërbyer interesave korruptive. Basha thekson se drejtësia duhet të shkojë deri në fund, deri tek Edi Rama, njeriu që mban lidhjet e krimit dhe korrupsionit, sepse askush nuk mund të jetë mbi ligjin.

 

Postimi i plotë:

Për Shqipërinë sot është më imediate se kurrë pastrimi i politikës nga të gjithë ata që kanë shpërdoruar besimin e qytetarëve, duke i shërbyer interesave korruptive dhe klienteliste.

Dosja e SPAK për arrestimin e Arben Ahmetaj, tregoi se si kjo qeveri miraton ligje e ndërmerr vendime vetëm për interesat kriminale të një klani.

Drejtësia duhet të shkojë deri në fund, deri tek Edi Rama, njeriu që mban lidhjet e krimit dhe korrupsionit, sepse askush nuk mund të jetë mbi ligjin!

Parlamenti duhet t’i hap rrugë pa humbur kohë vetting-ut dhe kontrollit të imtësishëm të pasurive dhe lidhjeve kriminale.

Aleanca Qytetare për Demokracinë do të jetë koalicioni ynë për të pastruar politikën e për të mundësuar vetting-un e politikanëve, listat 100% të hapura, votën e diasporës, kufizimin e mandateteve, rritjen e mekanizmave të kontrollit të qeverisë nga Parlamenti.

Partia Demokratike do t’i nënshtrohet një procesi të thellë rinovimi dhe hapje ndaj profesionistëve dhe intelektualëve që ndajnë vlerat dhe vizionin tonë për një Shqipëri më të mirë.

Me demokratët që ishin në ballë të qëndresës anti-komuniste, me të persekutuarit dhe pronarët, me kontribuesit e pas vitit ’90, me burrat dhe gratë që sakrifikojnë prej dekadash, me të rinj e të reja nga brenda dhe jashtë vendit, Partia Demokratike do të formësojë alternativën që presin shqiptarët.

Sot është koha e bashkimit të energjive, forcave, kapitaleve njerëzore e politike për t’i dhënë fund tranzicionit!

Read More
13 Kor
0

Përplasja në Kuvendin e Kosovës, Kreshnik Çollaku: Shqiptarëve u duhet uniteti, jo përçarja

Deputeti i Partisë Demokratike, Kreshnik Çollaku, ka reaguar për përplasjen e ndodhur ditën e sotme në parlamentin e Kosovës. Çollaku shprehet se ky është shembull i keq që dëmton imazhin e shqiptarëve.

 

Reagimi i plotë i deputetit Kreshnik Çollaku:

I deshperuar nga zhvillimet ne Parlamentin e Kosoves.
Per nje kohe te gjate ne nga Tirana jemi mburrur e kemi marre shembull nga pjekuria e debatit politik ne Kosove.
Sot mjerisht, ky shembull i mire na mungon.
Per fatalitet historik sa here ne shqiptareve na duhet me shume se kurre uniteti..,nuk di cfare mallkimi na ndodh qe percahemi e ndahemi me keq.
E pastaj qajme fatin e keq dhe demet qe na duhen qindra vjecare ti korrigjojme.

Read More